00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
50429558
ips cleaning s.r.o.
Žilinská 2955/2, Bratislava, 81106, SVK
Profesionálne hĺbkové čistenie kobercov v Bratislave
hĺbkové čistenie, čistenie kobercov, upratovanie ubytovacích zariadení
Služba
|
1. Hĺbkové čistenie kobercov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Jednorazové profesionálne hĺbkové čistenie kobercov v interiéri hotela. |
| Hĺbkové čistenie klasickou metódou znamená: kefovanie, šampónovanie, následné vysávanie vlhkosti z koberca. |
| !!! Upozornenie!!! : Nejedná sa o tepovanie kobercov, jedná sa o profesionálne hĺbkové čistenie kobercov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Celková výmera všetkých plôch kobercov | m2 | 3 171 | ||
| 1. Koberce v kanceláriách, chodbách, schodiskách | m2 | 79 | ||
| 2. Koberec v hoteli na 1.poschodí (izby, chodba, schodisko, kancelárie) | m2 | 158 | ||
| 3. Koberec v hoteli na 2. poschodí (izby, chodba, schodisko) | m2 | 138 | ||
| 4. Koberec v celom apartmáne č. 1 (prízemie, 1.poschodie, 2.poschodie) | m2 | 289 | ||
| 5. Koberec v celom apartmáne č. 2 (prízemie, 1.poschodie, 2.poschodie) | m2 | 286 | ||
| 6. Koberec v celom apartmáne č. 3 (prízemie, 1.poschodie, 2.poschodie) | m2 | 398 | ||
| 7. Koberec v celom apartmáne č. 4 (prízemie, 1.poschodie, 2.poschodie) | m2 | 284 | ||
| 8. Koberec na recepcii (Lobby bar, chodba pred apartmánmi, 2 schodiská) | m2 | 412 | ||
| 9. Koberec v prvom podzemnom podlaží (kancelárske prevádzky, chodba) | m2 | 87 | ||
| 10. Koberec v druhom podzemnom podlaží (šatňa, respírium, reštaurácia, bar, sála A, B, C) | m2 | 1040 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Technická špecifikácia kobercov: | Koberce sú určené na vysoké zaťaženie v hotelových priestoroch |
| Materiál: | 60% bavlna, 40% polyester (umelé vlákno) |
| Výška vlasu: | nízky vlas |
| Pokladanie: | lepením na podlahu |
| Doba realizácie: | počas pracovných dní (pondelok - piatok) |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Poskytovateľ sa zaväzuje, že do dvoch pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronicky zašle Objednávateľovi rozpis jednotkových cien poskytovaných služieb v zložení: |
| a) cena za m2 bez DPH, |
| b) cena za m2 s DPH, |
| c) cena za celý objekt bez DPH, |
| d) cena za celý objekt s DPH. |
| Cena zahŕňa aj dodávku a použitie všetkých čistiacich prostriedkov vrátane všetkých prístrojov/náradia potrebného na profesionálne hĺbkové čistenie kobercov. |
| Vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené vo Funkčnej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky. |
| Konkrétny termín profesionálneho hĺbkového čistenia kobercov bude stanovený Objednávateľom minimálne dva pracovné dni vopred. |
| Poskytovateľ, príp. jeho zamestnanci sú povinní hlásiť zistené vady na zariadeniach, ako aj na nábytku hotela pred výkonom služby. |
| Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku Objednávateľa alebo zdraví zamestnancov Objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom Objednávateľa v objektoch Objednávateľa. |
| Poskytovateľ zodpovedá za bezpečnosť pri práci svojich pracovníkov. |
| Poskytovateľ je zodpovedný za včasné, odborné, kvalitné a riadne plnenie povinností svojich zamestnancov počas trvania zmluvy. |
| Poskytovateľ zodpovedá za to, že do objektu Objednávateľa počas trvania zmluvy nebudú vstupovať tretie osoby. Poskytovateľ poskytne Objednávateľovi menný zoznam zamestnancov, ktorí budú vykonávať hĺbkové čistenie kobercov v objektoch Objednávateľa. |
| Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude bez omeškania a písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
| Práce musia byť vykonané do konca roka 2020, avšak len v čase utlmenej prevádzky a to po dohode s Objednávateľom. |
| Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavenej faktúry. |
| Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Poskytovateľa uvedený v zmluve. |
| Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia Objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu Objednávateľa. |
| Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| Po dokončení plnenia predmetu zmluvy musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia plnenia zmluvy. |
| Reklamáciu na kvalitu a rozsah vykonanej služby je potrebné zo strany Objednávateľa bezodkladne oznámiť Poskytovateľovi písomnou formou. |
| V prípade odôvodnenej reklamácie má Objednávateľ právo na okamžité odstránenie závad. |
| V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Poskytovateľa zo Zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Poskytovateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
| V prípade porušenia povinnosti Poskytovateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z ceny plnenia. |
| V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a Poskytovateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
| V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v bode 1.2 a 1.3 Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu, bude sa považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom Objednávateľ: 1. ukončí s Poskytovateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že Poskytovateľ podstatne porušil svoje povinnosti 2. vystaví Poskytovateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
| Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Námestie Slobody, 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
06.10.2020 12:00 — 31.12.2020 12:00
1,00 celok
2 676,50
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2020 10:25
01.10.2020 12:00
01.10.2020 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 28.09.2020 12:37 - Vstupná ponuka | 2 600,00 | € | Cena s DPH |
| 30.09.2020 17:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 160,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: