• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 12:50

Detail zákazky Z202023826

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 12:50

Základné údaje

Z202023826

OF-221877

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4996040

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

50429558

ips cleaning s.r.o.

Žilinská 2955/2, Bratislava, 81106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profesionálne hĺbkové čistenie kobercov v Bratislave

hĺbkové čistenie, čistenie kobercov, upratovanie ubytovacích zariadení

  • 90911200-8 - Čistenie (upratovanie) budov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hĺbkové čistenie kobercov
Funkcia
Jednorazové profesionálne hĺbkové čistenie kobercov v interiéri hotela.
Hĺbkové čistenie klasickou metódou znamená: kefovanie, šampónovanie, následné vysávanie vlhkosti z koberca.
!!! Upozornenie!!! : Nejedná sa o tepovanie kobercov, jedná sa o profesionálne hĺbkové čistenie kobercov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková výmera všetkých plôch kobercov m2 3 171
1. Koberce v kanceláriách, chodbách, schodiskách m2 79
2. Koberec v hoteli na 1.poschodí (izby, chodba, schodisko, kancelárie) m2 158
3. Koberec v hoteli na 2. poschodí (izby, chodba, schodisko) m2 138
4. Koberec v celom apartmáne č. 1 (prízemie, 1.poschodie, 2.poschodie) m2 289
5. Koberec v celom apartmáne č. 2 (prízemie, 1.poschodie, 2.poschodie) m2 286
6. Koberec v celom apartmáne č. 3 (prízemie, 1.poschodie, 2.poschodie) m2 398
7. Koberec v celom apartmáne č. 4 (prízemie, 1.poschodie, 2.poschodie) m2 284
8. Koberec na recepcii (Lobby bar, chodba pred apartmánmi, 2 schodiská) m2 412
9. Koberec v prvom podzemnom podlaží (kancelárske prevádzky, chodba) m2 87
10. Koberec v druhom podzemnom podlaží (šatňa, respírium, reštaurácia, bar, sála A, B, C) m2 1040
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technická špecifikácia kobercov: Koberce sú určené na vysoké zaťaženie v hotelových priestoroch
Materiál: 60% bavlna, 40% polyester (umelé vlákno)
Výška vlasu: nízky vlas
Pokladanie: lepením na podlahu
Doba realizácie: počas pracovných dní (pondelok - piatok)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že do dvoch pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronicky zašle Objednávateľovi rozpis jednotkových cien poskytovaných služieb v zložení:
a) cena za m2 bez DPH,
b) cena za m2 s DPH,
c) cena za celý objekt bez DPH,
d) cena za celý objekt s DPH.
Cena zahŕňa aj dodávku a použitie všetkých čistiacich prostriedkov vrátane všetkých prístrojov/náradia potrebného na profesionálne hĺbkové čistenie kobercov.
Vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené vo Funkčnej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
Konkrétny termín profesionálneho hĺbkového čistenia kobercov bude stanovený Objednávateľom minimálne dva pracovné dni vopred.
Poskytovateľ, príp. jeho zamestnanci sú povinní hlásiť zistené vady na zariadeniach, ako aj na nábytku hotela pred výkonom služby.
Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku Objednávateľa alebo zdraví zamestnancov Objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom Objednávateľa v objektoch Objednávateľa.
Poskytovateľ zodpovedá za bezpečnosť pri práci svojich pracovníkov.
Poskytovateľ je zodpovedný za včasné, odborné, kvalitné a riadne plnenie povinností svojich zamestnancov počas trvania zmluvy.
Poskytovateľ zodpovedá za to, že do objektu Objednávateľa počas trvania zmluvy nebudú vstupovať tretie osoby. Poskytovateľ poskytne Objednávateľovi menný zoznam zamestnancov, ktorí budú vykonávať hĺbkové čistenie kobercov v  objektoch Objednávateľa.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude bez omeškania a písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky.
Práce musia byť vykonané do konca roka 2020, avšak len v čase utlmenej prevádzky a to po dohode s Objednávateľom.
Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavenej faktúry.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Poskytovateľa uvedený v zmluve.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia Objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu Objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Po dokončení plnenia predmetu zmluvy musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia plnenia zmluvy.
Reklamáciu na kvalitu a rozsah vykonanej služby je potrebné zo strany Objednávateľa bezodkladne oznámiť Poskytovateľovi písomnou formou.
V prípade odôvodnenej reklamácie má Objednávateľ právo na okamžité odstránenie závad.
V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Poskytovateľa zo Zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Poskytovateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
V prípade porušenia povinnosti Poskytovateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky  30 % z ceny plnenia.
V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a Poskytovateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v bode 1.2 a 1.3 Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu, bude sa považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom Objednávateľ: 1. ukončí s Poskytovateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že Poskytovateľ podstatne porušil svoje povinnosti 2. vystaví Poskytovateľovi negatívnu referenciu v EKS.
Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Slobody, 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

06.10.2020 12:00 — 31.12.2020 12:00

1,00 celok

2 676,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.09.2020 10:25

01.10.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 281
 8
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2020 12:37 - Vstupná ponuka 2 600,00 € Cena s DPH
30.09.2020 17:32 - Najvýhodnejšia ponuka 2 160,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS