• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 10:02
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 10:50

Detail zákazky Z202023801

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 10:02
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 10:50

Základné údaje

Z202023801

OF-221640

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4996002

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

36022331

NABIMEX, s.r.o.

Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lavice čalunené, jedálenské stoličky

lavice, stoličky

  • 39112100-1 - Jedálenské stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39113200-9 - Lavice s operadlom

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lavice čalúnené, jedálenské stoličky
Funkcia
vybavenie spoločných priestorov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka číslo 1 - Lavica trojsedadlová, kovová, podnos chrómová, tapacír koženka, nosnosť 240kg ks 60
Položka číslo 2 - Lavica dvojsedadlová, kovová, podnos chrómová, tapacír koženka, nosnosť 240kg ks 20
Položka číslo 3 - Lavica so zadným operadlom vcelku, tapacír koženka, na kovových nohách, dĺžka 180-200 cm ks 3
Položka číslo 4 - Lavica so zadným operadlom vcelku, tapacír koženka, na kovových nohách, dĺžka 150 cm ks 3
Položka číslo 5 - Stolička jedálenská, konštrukcia stabilná, zvarovaná, chrómovaná, sedák - plast, 4 nohy, nosnosť 110 kg, farba - biela ks 100
Položka číslo 6 - Stolička jedálenská, konštrukcia stabilná, zvarovaná, chrómovaná, sedák - plast, s opierkami, 4 nohy, nosnosť 110 kg ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spoločné technické vlastnosti pre Položku číslo 1 a Položku číslo 2:
koženka - umývateľná - dezinfikovateľná áno
konštrukcia kovová, strieborná
jednotlivé miesta na sedenie musia byť od seba oddelené (škrupinky)
Spoločné technické vlastnosti pre Položku číslo 3 a Položku číslo 4:
koženka - umývateľná - dezinfikovateľná áno
nohy 4 ks chromové
jednotlivé miesta na sedenie nesmú byť od seba oddelené
Nosnosť min. 200 kg
Spoločné technické vlastnosti pre Položky číslo 1 až Položku číslo 4:
farba tapacíru: oranžová, zelená, modrá, čierna, krémová, biela Dodávateľ musí mať k dispozícií prevedenie tapacíru koženky v uvedených farbách. Pevne stanovený počet kusov farebného prevedenia bude upresnený v objednávke.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Plnenie bude poskytované vo viacerých ucelených častiach na základe elektronickej objednávky Objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. V prípade, ak Objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať požadované množstvo tovaru.
Uvedené množstvá v opisnom formulári sú orientačné a Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať celý predmet plnenia zákazky za obdobie trvania zmluvy, ak mu nevznikne prevádzková potreba.
V cene musia byť zahrnuté všetky súvisiace náklady ako napr. DPH, montáž, doprava, vyloženie na miesto určené Objednávateľom (sklady Objednávateľa) atď.
Požadujeme dodanie tovaru v zmontovanom stave.
Dodávateľ predloží podrobný rozpis jednotkových cien do 5 dní od uzatvorenia zmluvy.
Termín dodania tovaru je najneskôr do 30 pracovných dní od odoslania čiastkovej objednávky.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok.
Úhrada predmetu zákazky bude realizovaná z vlastných zdrojov Objednávateľa.
Súčasťou dodávky musí byť dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru a jeho množstvo a faktúra.
Platobné podmienky : Každá vystavená faktúra bude uhrádzaná podľa splatkového kalendára: - od 500 € do 2 000 € / splatnosť 60 dní - 2 mesačné splátky, - od 2 000 € do 5 000€ / splatnosť 90 dní - 3 mesačné splátky, - od 5 000 € do 10 000 € / splatnosť 150 dní - 5 mesačných splátok, - od 10 000€ - do 20 000€ / 240 dní - 8 mesačných splátok. Termín splatnosti poslednej splátky je zároveň dňom splatnosti celého záväzku.
Záruku na dodaný tovar požadujeme v trvaní 24 mesiacov odo dňa ich prevzatia Objednávateľom.
Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle Objednávateľa na vlastné náklady.
Doba plnenia je 24 mesiacov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia a ani s nimi nebudú inak obchodovať s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas objednávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa MZ SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto
zmluvy a nižšou cenou.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Andreja Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

07.10.2020 00:00 — 07.10.2022 23:59

202,00 kusov

13 716,92

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.09.2020 09:06

01.10.2020 10:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2020 10:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 270
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.09.2020 16:10 - Vstupná ponuka 13 500,00 € Cena bez DPH
29.09.2020 16:10 - Najvýhodnejšia ponuka 13 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS