• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 11:35

Detail zákazky Z202023800

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 11:35

Základné údaje

Z202023800

OF-221480

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4996000

Objednávateľ

00156621

Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky

Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia pre elektronizáciu zasadnutí

Tablet, prenosný počítač, monitor

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30231320-6 - Dotykové monitory

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zariadenia pre elektronizáciu zasadnutí
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie nových originálnych koncových zariadení určených pre elektronizáciu procesu zasadnutí (ďalej spolu len „tovar/tovary“ alebo „zariadenie/zariadenia“). Tovary požadujeme dodať nové, originálne tovary od výrobcu tovarov, nerozbalené, nepoškodené, v originálnych neporušených obaloch od výrobcu týchto tovarov, bez známok porušenia originálnych lepiacich pások a/alebo iných ochranných prvkov od výrobcu týchto tovarov, s používateľským návodom na používanie zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku, v kvalite a množstve podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Predmetom zákazky je zároveň dodanie tovarov do sídla objednávateľa. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný, otvorený/rozbalený z originálneho balenia, opätovne zabalený. Požadujeme, aby dodávateľ ku každému tovaru predložil vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami na dodávané tovary alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Súčasťou predmetu zákazky je poskytnutie služieb súvisiacich s plnením predmetu zákazky požadujeme a to v minimálnom rozsahu: - Dodanie tovaru do miesta plnenia predmetu zákazku; - Vyloženie tovaru v mieste plnenia predmetu zákazky; - Umiestnenie tovaru na presné miesto určenia v priestoroch verejného obstarávateľa, na tento účel si dodávateľ zabezpečí potrebné náradie alebo pomôcky, príp. prepravné prostriedky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Zariadenie 1: Prenosný počítač typu 2 v 1 ks 50
2. Zariadenie 2: Klávesnica ks 50
3. Zariadenie 3: Dotykové pero ks 5
4. Zariadenie 4: Dokovacia stanica ks 50
5. Zariadenie 5: LCD monitor ks 50
6. Zariadenie 6: Set UBS klávesnica a myš ks 50
7. Zariadenie 7: Interaktívna obrazovka ks 2
8. Taška pre zariadenie 1 a zariadenie 2 ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technické vlastnosti zariadení/tovarov Obalový materiál všetkých tovarov musí byť recyklovateľný alebo vyrobený z recyklovaného materiálu.
Technické vlastnosti zariadení/tovarov Konštrukcia tovarov musí umožňovať demontáž a nakladanie s tovarmi po skončení životnosti s cieľom maximalizovať zhodnocovanie zdrojov.
Technické vlastnosti zariadení/tovarov Všetky tovary musia byť energeticky úsporné, ekologické a šetrné a musia spĺňať kritériá environmentálnej schémy označovania podľa zákona č. 469/2002 Z. z. o environmentálnom označovaní výrobkov.
Technické vlastnosti zariadení/tovarov Všetky tovary musia spĺňať požiadavky energetickej účinnosti podľa najnovšej verzie ENERGY STAR pre daný typ/model dodávaného tovaru (aktuálne dokumenty sú na https://www.energystar.gov/products/spec)
Technické vlastnosti zariadení/tovarov Tovary požadujeme dodať nové, originálne tovary od výrobcu tovarov navrhovanej/dodávanej obchodnej značky, nepoužívané, nepoškodené a nerozbalené.
Technické vlastnosti zariadení/tovarov Tovary požadujeme dodať v originálnych neporušených obaloch od výrobcu týchto tovarov a bez známok porušenia originálnych lepiacich pások a/alebo iných ochranných prvkov od výrobcu týchto tovarov.
Technické vlastnosti zariadení/tovarov Tovary požadujeme dodať vrátane návodu na používanie tovarov v slovenskom alebo českom jazyku. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný, otvorený, zapínaný, opätovne zabalený.
Technické vlastnosti zariadení/tovarov Konkrétne výrobky sú uvedené ako príklad kvality. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentné riešenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých alebo vyšších parametrov ako tovar od konkrétneho výrobcu.
1. Zariadenie 1: Prenosný počítač typu 2 v 1
1.1 Parameter Minimálne požadované kvalitatívne parametre - všetky parametre zariadení/tovarov sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne technické požiadavky/vlastnosti jednotlivých zariadení/tovarov,
1.1 Parameter ktoré musia navrhované/dodávané zariadenia/tovary spĺňať, ak nie je uvedené inak (ďalej len „minimálne požadované kvalitatívne parametre“)
1.2 Procesor Procesor s výkonom 9200 bodov v benchmarku Passmark CPUbenchmark, 4 jadra, 8 MB cache, príklad kvality: i7
1.3 Pamäť 16 GB LPDDR4X
1.4 Pevný disk 256 GB SSD
1.5 Grafický adaptér Integrovaný grafický adaptér
1.6 Zvukový adaptér Integrované stereo reproduktory, 2 mikrofóny
1.7 Rozhranie Bluetooth 5.0, wifi 802.11a/b/g/n/ac/ax
1.8 Vstupno-výstupné porty 1 x USB-C, 1 x USB-A, 3,5 mm konektor pro slúchadla, 1x konektor pre externú klávesnicu, ktorá slúži zároveň ako ochrana displeja, čítačka kariet MicroSDXC
1.9 Obrazovka uhlopriečka 12,3", dotyková - 10 bodový multi-touch, rozlíšenie 2736 x 1824 pixelov, Pomer strán 2:3,
1.10 Kamera Integrovaná, zadná Full HD s rozlíšením 8 megapixelov s funkciou autofocus, predná Full HD s rozlíšením 5 megapixelov
1.11 Senzory senzor okolitého svetla, akcelerometer, gyroskop, magnetometer
1.12 Batéria výdrž na jedno nabitie 10 hodín v zapnutom stave
1.13 Rozmery a váha Max. 30cm x 21 cm x 0,9 cm; Váha max. 800 g,
1.14 Operačný systém (OS) "Microsoft Windows 10 Pro SK 64-bit" alebo ekvivalent, predinštalovaný na pevnom disku, vrátane udelenia nevýhradnej licencie v súlade s licenčnými podmienkami zhotoviteľa OS a zákona č. 185/2015 Z.z.
1.15 Ovládače voľne prístupné k inštalácií na zariadenie 1 z domovskej stránky výrobcu zariadenia 1
1.16 Farba Čierna/šedá/strieborná/platinová
1.17 Bezpečnosť Trusted Platform Module (TPM 2.0) Bezpečnostný čip
1.18 Záručná doba 12 mesiacov v sídle objednávateľa
1.19 Príklad kvality Prenosný počítač typu 2 v 1 "Microsoft Surface Pro 7“ alebo ekvivalent
2. Zariadenie 2: Klávesnica
2.1 Parameter "Minimálne požadované kvalitatívne parametre"
2.2 Typ klávesnice Plnohodnotná klávesnica vhodná na pripojenie pomocou konektoru k zariadeniu 1, klávesnica od výrobcu dodávaného zariadenia 1,
2.2 Typ klávesnice kompatibilná so zariadením 1, po spojení do jedného funkčného celku musia ostať zachované všetky funkcie zariadenia 1 aj zariadenia 2, slúži zároveň ako ochrana displeja pri prenášaní
2.3 Lokalizácia Slovenská
2.4 Prevedenie Odozva 5 ms, nízkoprofilové klávesy, touchpad, podsvietenie kláves
2.5 Farba V rovnakom farebnom prevedení ako zariadenie 1
2.6 Záručná doba 12 mesiacov v sídle objednávateľa
2.7 Príklad kvality Klávesnica "Microsoft Surface Pro Type Cover“ alebo ekvivalent
3. Zariadenie 3: Dotykové pero
3.1 Parameter "Minimálne požadované kvalitatívne parametre"
3.2 Typ pera Pero na ovládanie zariadenia 1 pomocou dotykov na displeji zariadenia 1, plne kompatibilné so zariadením 1, od výrobcu dodávaného zariadenia 1,
3.2 Typ pera zachovanie všetkých funkcií pera a zariadenia 1 pri práci s perom na zariadení 1
3.3 Farba V rovnakom farebnom prevedení ako zariadenie 1
3.4 Záručná doba 12 mesiacov v sídle objednávateľa
3.5 Príklad kvality Dotykové pero "Microsoft Surface Pen“ alebo ekvivalent
4. Zariadenie 4: Dokovacia stanica
4.1 Parameter "Minimálne požadované kvalitatívne parametre"
4.2 Požadované funkcie Dokovacia stanica plne kompatibilná so zariadením 1, od výrobcu dodávaného zariadenia 1,
4.2 Požadované funkcie zachovanie všetkých funkcií dokovacej stanice a zariadenia 1 pri práci na zariadení 1 umiestnenom na dokovacej stanici
4.3 Porty Podpora minimálne 2 externých monitorov s rozlíšenia v 4K, 1x gigabit Ethernet, 4x USB-C, 2x USB-A 3.2, 3.5mm in/out audio jack
4.4 Bezpečnosť slot pre bezpečnostný zámok proti odcudzeniu
4.5 Farba V rovnakom farebnom prevedení ako zariadenie 1
4.6 Záručná doba 12 mesiacov v sídle objednávateľa
4.7 Príklad kvality Dokovacia stanica "Microsoft Surface Dock 2 EU“ alebo ekvivalent
5. Zariadenie 5: LCD monitor
5.1 Parameter "Minimálne požadované kvalitatívne parametre"
5.2 Obrazovka uhlopriečka 27", LED podsvietenie, IPS (178°, 178°)
5.3 Jas 350 nitov
5.4 Kontrast 3000:1
5.5 Odozva 4 ms
5.6 Rozlíšenie obrazovky 3840 x 2160 pixelov
5.7 Úprava povrchu obrazovky matná
5.8 Vstupy/Výstupy 2xHDMI, 1x DisplayPort, 3x USB, 1 x zvukový výstup
5.9 Stojan nastavenie náklonu -5° až +20°, výškovo nastaviteľný min. 110mm, pivot -90°/+90°, natáčanie -30°/+30°
5.10 Farba V rovnakom farebnom prevedení ako zariadenie 1
5.11 Záručná doba 36 mesiacov v sídle objednávateľa
5.12 Príslušenstvo HDMI kábel, DP kábel, USB kábel, napájací kábel
5.13 Príklad kvality LCD monitor "Dell S2721QS“ alebo ekvivalent
6. Zariadenie 6: Set UBS klávesnica a myš
6.1 Parameter "Minimálne požadované kvalitatívne parametre"
6.2 Typ zostava USB klávesnica so slovenským označením a rozložením kláves a integrovanou numerickou časťou a ergonomická USB myš
6.3 Funkcie klávesnice LED diódy označujúce stav funkcie prepínacích klávesov NUM LOCK, CAPS LOCK, polohovacie nohy pre zväčšenie náklonu v 2 výškach/úrovniach, číselná klávesnica
6.4 Dosah 1 meter
6.5 Rozlíšenie myši 1200 DPI
6.6 Rozhranie prijímač USB 2.0
6.7 Hmotnosť max. 1200 gramov spolu
6.8 Farba Čierna alebo v rovnakom farebnom prevedení ako zariadenie 1
6.9 Záručná doba 12 mesiacov v sídle objednávateľa
7. Zariadenie 7: Interaktívna obrazovka
7.1 Parameter "Minimálne požadované kvalitatívne parametre"
7.2 Typ zariadenia Interaktívne zariadenie určené na skupinovú prácu, videokonferencie a prezentácie
7.3 Displej uhlopriečka 50“, IPS LCD, dotykový, antireflexný
7.4 Rozlíšenie displeja 3840 x 2560 pixelov
7.5 Integrovaný počítač Počítač ako zabudovaný, plne integrovaný ako súčasť zariadenia 7
7.6 Operačný systém (OS) Predinštalovaný "Microsoft Windows 10 Pro" alebo ekvivalent na pevnom disku, vrátane udelenia nevýhradnej licencie v súlade s licenčnými podmienkami zhotoviteľa OS a zákona č. 185/2015 Z.z.
7.7 Procesor ôsmej generácie, 4 jadrá, príklad kvality: i5
7.8 Pamäť 8 GB
7.9 Úložisko 128 GB SSD
7.10 Grafika Integrovaný grafický adaptér
7.11 Softvér Integrovaný softvér na ovládanie interaktívneho zariadenia, podporujúci tímovú prácu a vzdialený prístup jednotlivých členov tímu prostredníctvom verejnej siete internet.
7.11 Softvér Zariadenie 7 musí plne podporovať softvér Microsoft Windows, Microsoft Teams, Skype for Business, Microsoft Office, Microsoft Power BI
7.12 Vstupno-výstupné porty 1x USB-A, 1x Mini-DisplayPort, 1x RJ45 Gigabit Ethernet, 1x HDMI, 1x USB-C s DisplayPort, 1x USB-C
7.13 Konektivita Wi-Fi 5 (IEEE 802.11 a/b/g/n/ac), Bluetooth, funkcia Miracast Display
7.14 Fyzické tlačidla Tlačidlo napájania a tlačidla hlasitosti
7.15 Audio Trojpásmové zabudované stereo reproduktory, zabudované mikrofóny reagujúce rovnako na zvuky prichádzajúce z ľubovoľného smeru
7.16 Senzory Senzor na detekciu pohybu v miestnosti, akcelerometer, gyroskop
7.17 Príslušenstvo - webová kamera webová kamera Microsoft Surface Hub 2 Camera alebo ekvivalent, od rovnakého výrobcu dodávaného zariadenia 7, pripojenie kamery k zariadeniu 7 prostredníctvom USB-C na priamo bez kábla,
7.17 Príslušenstvo - webová kamera magnetický mechanizmus na uchytenie kamery na vrchný okraj zariadenia 7 na tele kamery, rozlíšenie kamery 4K, zorné pole kamery 90 stupňov,
7.17 Príslušenstvo - webová kamera zobrazovacie funkcie kamery: 30 snímok za sekundu, automatická expozícia založená na tvári, funkcia zabraňujúca blikaniu na obrazovky
7.17 Príslušenstvo - webová kamera zobrazovacie funkcie kamery: 30 snímok za sekundu, automatická expozícia založená na tvári, funkcia zabraňujúca blikaniu na obrazovky
7.18 Príslušenstvo - dotykové pero Dotykové pero od rovnakého výrobcu ako zariadenie 7, pripájané pomocou Bluetooth, s možnosť magnetického pripevnenia na okraj zariadenia 7, kompatibilné so zariadením 7,
7.18 Príslušenstvo - dotykové pero zachovanie všetkých funkcií pera a zariadenia 7 pri práci s perom na zariadení 7
7.19 Príslušenstvo - mobilný stojan Mobilný stojan od rovnakého výrobcu dodávaného zariadenia 7, výška 160 cm, uchytenie zariadenia 7 pomocou systému VESA, mobilná nabíjacia batéria APC lio-ton s výdržou 100 minút v zapnutom stave
7.19 Príslušenstvo - mobilný stojan vrátane originálneho nabíjacieho adaptéra a kábla, otočné kolieska s rozsahom 360° kvôli ľahšej manipulácie s možnosťou aretácie pre zaistenie pohybu na danom mieste
7.20 Kompatibilita Zariadenia musí byť kompatibilné so zariadením 1
7.21 Váha Celková váha zariadenia 7 bez príslušenstva max. 30kg
7.22 Záručná doba 12 mesiacov v sídle objednávateľa
7.23 Príklad kvality Interaktívna obrazovka "Microsoft Surface Hub 2S 50 Euro“ alebo ekvivalent
8. Taška pre zariadenie 1 a zariadenie 2
8.1 Parameter "Minimálne požadované kvalitatívne parametre"
8.2 Vlastnosti Taška kompatibilná so zariadením 1 spojeným so zariadením 2 do celku, zo spevneného vodoodpudivého materiálu, dĺžkovo nastaviteľný ramenný popruh, madlo na prenášanie,
8.2 Vlastnosti jedna polstrovaná samostatná vnútorná priehradka pre zariadenie 1 spojeným so zariadením 2 do celku, jedna samostatná vnútorná priehradka pre prípadné periférne zariadenia k zariadeniu 1,
8.3 Farba čierna alebo šedá
8.4 Záručná doba 12 mesiacov (výmenou kus za kus)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. PREDMET ZMLUVY
1.1 Predmetom zmluvy je dodanie nových originálnych koncových zariadení určených pre elektronizáciu procesu zasadnutí u objednávateľa podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej spolu len „tovar/tovary“ alebo „zariadenie/zariadenia“).
1.2 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa poskytnúť objednávateľovi služby súvisiace s predmetom zákazky, za ktoré sa považujú minimálne dodanie tovaru do miesta plnenia predmetu zákazku, vyloženie tovaru v mieste plnenia predmetu zákazky, umiestnenie tovaru na presné miesto určenia v priestoroch verejného obstarávateľa (na tento účel si dodávateľ zabezpečí potrebné náradie alebo pomôcky, prípadne prepravné prostriedky).
1.3 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania tovarov a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie tovarov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite.
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU
2.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi údaje o sídle, IČO, DIČ, IČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v EKS a to do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ak nie je uvedené inak, všetky doklady predkladá elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa.
2.2 Dodávateľ predloží podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien všetkých tovarov, s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH  podľa prílohy č. 1 tejto Zmluvy do troch (3) pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Jednotkové ceny tovarov musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta.
2.3 Dodávateľ predloží vyplnený formulár pre kontrolu technických vlastností dodávaných zariadení/tovarov podľa prílohy č. 1 tejto Zmluvy do troch (3) pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
2.4 Dodávateľ predloží zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky.
2.5 Dodávateľ predloží do troch (3) pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami na dodávané zariadenia alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody.
2.6 Ak sa na dodávané tovary nevystavuje vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami alebo ani iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo objednávateľ má pochybnosti o pôvode tovaru, jeho originalite (pravosti) alebo originálnom balení od výrobcu tovaru príslušnej obchodnej značky, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa predloženie originálneho dokumentu vystaveného výrobcom tovarov,
ktoré sú predmetom tejto zmluvy, kde výrobca tovarov písomne vyhlási, že dodávané tovary sú originálne tovary vyrobené výrobcom príslušnej obchodnej značky v originálnom balení od výrobcu príslušnej obchodnej značky. Dokument požadujeme predložiť právne overený, že sa jedná o originál, ak nie je vyhotovený v slovenskom jazyku, požadujeme jeho úradné preloženie do slovenského jazyka.
2.7 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosť podľa bodu 2.6 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) a to zaslaním požadovaného dokumentu na adresu objednávateľa uvedenú v záhlaví tejto zmluvy do 10 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie takéhoto dokumentu, ak nebude dohodnuté inak v súlade s touto zmluvou.
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA
3.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa uvedené v záhlaví tejto zmluvy.
3.2 Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr 60 dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy.
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV
4.1 Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy zašle Elektronický kontraktačný systém pre elektronické verejné obstarávanie údaje kontaktnej osoby objednávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo).
4.2 Dodávateľ je povinný na doručené údaje kontaktnej osoby objednávateľa zaslať kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo). Dodávateľ zároveň na tieto doručené údaje zašle aj požadované informácie a dokumenty podľa tejto zmluvy.
4.3 Objednávateľ po doručení kontaktných údajov osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa zašle dodávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu zmluvy za objednávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo).
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak.
5.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na tovary/zariadenia podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky podľa tejto zmluvy. Záručná doba začína plynúť od dátumu uvedeného na poslednom preberacom protokole podpísanom poverenými zamestnancami zmluvných strán na plnenie predmetu zmluvy podľa bodu 6.4 OPNP.
5.3 Objednávateľ má právo uplatniť reklamáciu u dodávateľa na tovary počas záručnej doby podľa časti 8. OPNP tejto zmluvy.
5.4 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy.
5.5 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy a to v písomnej podobe na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k požiadavke dodávateľa k plneniu predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa.
5.6 Dodávateľ je povinný na základe doručenej požiadavky objednávateľa zabezpečiť zneškodnenie/recykláciu vzniknutého odpadu (najmä obalového materiálu z dodaných tovarov) v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení v niektorých zákonov v znení neskorších predpisoch a so všeobecne záväzným právnym predpisom SR.
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, na základe zaslaného vzoru objednávateľom do 10 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, názov a verzia operačného systému nainštalovaného na zariadení, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite,
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa.
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po ich odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1.
6.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu osobami oprávnenými konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za obe zmluvné strany bez výhrad objednávateľa.
6.5 Zariadenia musia byť dodávané nové, originálne tovary od výrobcu tovarov, nerozbalené, nepoškodené, v originálnych neporušených obaloch od výrobcu týchto tovarov a bez známok porušenia originálnych lepiacich pások a/alebo iných ochranných prvkov od výrobcu týchto tovarov. Zariadenia nesmú byť recyklované, repasované, renovované, otvorené/rozbalené z originálneho balenia, opätovne zabalené.
6.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a podľa bodu 6.5 OPNP tejto zmluvy.
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA
7.1 Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent zariadenia. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadované zariadenie bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadované zariadenie uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
7.2 Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúkané riešenie (tovar) spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté riešenie (tovar) spĺňa požadované technické parametre a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky.
7.3 V prípade dodania ekvivalentu zariadenia, je dodávateľ povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy predložiť objednávateľovi technickú špecifikáciu ekvivalentu zariadenia na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií predmetu zákazky.
7.4 Ak dodaný ekvivalent zariadenia nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy.
7.5 Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, riadne, včas, bez vád, s potrebnou odbornou starostlivosťou a tomu zodpovedajúcou kvalitou, v požadovanom množstve a druhu tovaru vrátane balenia a doručenia na miesto plnenia.
7.6 Objednávateľ má právo v prípade dodania ekvivalentu zariadení vyžiadať si, v prípade pochybností, od dodávateľa vzorku ktoréhokoľvek zariadenia na otestovanie funkčnosti, prevádzkyschopnosti a technických parametrov zariadení, ktoré je dodávateľ povinný poskytnúť do 5 pracovných dní od obdržania takejto požiadavky od objednávateľa, ak nebude v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak.
8. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA
8.1 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na tovary podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na preberacom protokole podpísaného oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa) podľa bodu 6.4 OPNP tejto zmluvy.
8.2 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť.
8.3 Zamestnanci dodávateľa sú povinní riadiť sa záväzným predpisom o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy.
8.4 Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis tovarov v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba tovaru, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu tovarov a dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní od nahlásenia chyby objednávateľom spôsobom uvedeným v technickej špecifikácií predmetu zákazky, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak.
8.5 Reklamácie chyby tovarov bude objednávateľ oznamovať dodávateľovi písomne na emailovú adresu dodávateľa, ktorú dodávateľ má alebo bude mať na tento účel zriadenú alebo na emailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa.
8.6 Reklamácia chyby tovaru musí obsahovať nasledovné údaje: číslo a dátum uzatvorenia zmluvy, názov a typ tovaru, podrobný opis, ako sa chyba prejavuje, prílohu - oskenovaný preberací protokol z preberacieho procesu tovaru, kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu tovarov, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt.
8.7 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 5 % z ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY
9.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu.
9.2 Zmluvná cena sa považuje za celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, zneškodnenie/recyklácia vzniknutého odpadu, vyhotovovanie a doručovanie dokumentov/dokladov podľa tejto zmluvy, služby súvisiace s predmetom zákazky a iné súvisiace náklady).
9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry. Faktúra bude vystavená po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 6.4 OPNP tejto zmluvy. Predmet fakturácie na faktúre bude zhodný s položkami 1 až 8 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
9.4 Dodací list a preberací protokol je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane výrobných čísel, názvu a verzie operačného systému nainštalovaného na zariadeniach a množstva tovaru. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa.
9.5 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Všeobecných podmienok elektronického obstarávania pre Elektronický kontraktačný systém. Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu dodávateľ.
9.6 Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF.
9.7 Faktúra musí ďalej obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie vo formáte IBAN a BIC /SWIFT), číslo objednávky objednávateľa, číslo zmluvy, predmet úhrady - jednotlivé položky plnenia predmetu zmluvy, ich presné názvy a počty, jednotková cena, sadzba DPH, celková suma s DPH, dátum vyhotovenia faktúry, dátum dodania tovaru, dátum splatnosti.
9.8 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre.
9.9 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je dodávateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF.
9.10 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi.
9.11 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.
9.12 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi.
9.13 Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na účet dodávateľa uvedený na príslušnej faktúre.
10. OSTATNÉ USTANOVENIA
10.1 Tovar dodaný na základe tejto zmluvy je až do zaplatenia príslušnej faktúry vlastníctvom dodávateľa. Vlastnícke právo k dodanému tovaru prechádza na objednávateľa, dňom pripísania príslušnej kúpnej ceny tovaru na bankový účet dodávateľa.
10.2 Dodávateľ je oprávnený zadať vykonanie predmetu tejto zmluvy ďalšiemu dodávateľovi (ďalej len „subdodávateľ“).
10.3 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za odbornú starostlivosť pri výbere subdodávateľa, predovšetkým za to, že subdodávateľ spĺňa všetky potrebné kvalifikačné a odborné predpoklady na riadne plnenie predmetu tejto zmluvy, vykonaného na základe zmluvy o subdodávke.
10.4 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za plnenie premetu tejto zmluvy zadané subdodávateľovi rovnako, akoby zmluvu plnil sám.
10.5 Dodávateľ zodpovedá za konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas svojich subdodávateľov tak, ako by išlo o konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas samotného dodávateľa.
10.6 Dodávateľ je oprávnený zmeniť a/alebo doplniť subdodávateľa počas trvania tejto zmluvy, pričom je povinný takúto zmenu a/alebo doplnenie písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr troch (3) pracovných dní pred začatím plánovanej subdodávky alebo bezodkladne po tom, ako sa o zmene dozvedel. Písomné oznámenie o zmene a/alebo doplnení subdodávateľa bude obsahovať údaje o navrhovanom subdodávateľovi v rozsahu podľa bodu 2.4 OPNP tejto zmluvy.
10.7 V prípade, ak dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy.
10.8 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy pred dodaním tovaru v prípade, ak dodávateľ nepredloží objednávateľovi podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien všetkých tovarov, s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH podľa prílohy č. 1 tejto zmluvy do troch (3) pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy podľa bodu 2.2 OPNP tejto zmluvy.
10.9 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy pred dodaním tovaru v prípade, ak dodávateľ nepredloží objednávateľovi vyplnený formulár pre kontrolu technických vlastností dodávaných zariadení/tovarov podľa prílohy č. 1 tejto zmluvy do troch (3) pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy podľa bodu 2.3 OPNP tejto zmluvy.
10.10 Ak tovar/zariadenie navrhované dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada dodávateľa o výmenu tohto zariadenia/tovaru. Dodávateľ v lehote do troch (3) pracovných dní uskutoční výmenu zariadenia/tovaru za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. V prípade, že dodávateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy.
10.11 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy.
10.12 Účinky odstúpenia od tejto zmluvy nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane.
10.13 Zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, podľa Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

05.10.2020 09:00 — 31.12.2020 15:00

1,00 celok

155 684,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.09.2020 09:05

01.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 415
 45
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2020 10:10 - Vstupná ponuka 155 684,40 € Cena s DPH
01.10.2020 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 155 638,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS