• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 09:07
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2020 08:53
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2020 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2020 10:10

Detail zákazky Z202023798

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 09:07
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2020 08:53
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2020 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2020 10:10

Základné údaje

Z202023798

OF-221929

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5000528

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stoličky

Kancelárske stoličky

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske stoličky
Funkcia
Kancelárske stoličky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelárska stolička ASYN C 1140 +BR06 alebo ekvivalent ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Kancelárska stolička ASYN C 1140 +BR06 alebo ekvivalent nosnosť: 130 kg
1.2. Pracovná stolička s kolieskami so stredne vysokým operadlom, asynchrónny mechanizmus - nezávislé nastavenie uhla sedáka a operadla, nastavenie výšky operadla mechanizmom up-down, oceľová chromová báza, záruka 24 mesiacov
1.3. Materiál - čalúnenie priedušná poťahová látka
1.4. Čalúnenie farba sivá
1.5 Opierky na ruky plastové, výškovo nastaviteľné podrúčky
1.6. Nastavenie výšky sedadla plynovým piestom
1.7. Celková výška 94 -114,5 cm
1.8. Výška sedadla 41 -55 cm
1.9. Hĺbka sedadla 44 cm
1.10. Šírka sedadla 62 cm
1.11. Mechanizmus asynchrónny mechanizmus - nezávislé nastavenie uhla sedáka a operadla
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Verejný obstarávateľ požaduje špecifikovať typ tovaru pred dodaním v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, a to za účelom overenia požadovaných vlastností.
Dodávateľ zašle faktúru objednávateľovi na adresu miesta plnenia, ktorá je zároveň aj korešpondenčná adresa, v prípade potreby budú fakturačné údaje oznámené písomne.
V prípade plnenia predmetu zmluvy ekvivalentným výrobkom, dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar má kvalitatívne parametre na úrovni špecifikovaného tovaru v objednávkovom formulári o čom predloží na vyžiadanie verejnému obstarávateľovi technický list s parametrami dodaného výrobku.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Kniežaťa Pribinu 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12.10.2020 08:54 — 16.10.2020 08:55

1,00 položka

544,98

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.09.2020 09:07

02.10.2020 08:53

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.10.2020 09:08

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 97
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2020 12:45 - Vstupná ponuka 544,98 € Cena s DPH
29.09.2020 16:28 - Najvýhodnejšia ponuka 540,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS