• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2020 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2020 11:05

Detail zákazky Z202023793

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2020 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2020 11:05

Základné údaje

Z202023793

OF-221931

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5000522

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

31628541

SATES, a.s.

Slovenských partizánov 1423/1, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zvislé dopravné značky a príslušenstvo

dopravné značky, dopravné zariadenie, príslušenstvo

  • 34992200-9 - Dopravné značky
  • 34920000-2 - Cestné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Zvislé dopravné značky na Fe Zn podklade, reflexná trieda RA2
Funkcia
Zabezpečenie zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení vrátane príslušenstva pre cesty I., II. a III. triedy z dôvodu zabezpečenia plynulej premávky a odstraňovania nedostatkov a problémov v dopravnom značení a v zjazdnosti ciest v zmysle povinností vyplývajúcich zo zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ZDZ, 302, veľkosť 2 ks 2
ZDZ, 116, veľkosť 3 ks 1
ZDZ, 253, veľkosť 3 ks 1
ZDZ, 502, veľkosť 3 ks 1
ZDZ, 254, veľkosť 3 ks 6
ZDZ, 264, veľkosť 3 ks 2
ZDZ, 141-10, veľkosť 3 ks 1
ZDZ, 451, veľkosť 2 ks 1
ZDZ, 302, veľkosť 3 ks 1
ZDZ, 510, veľkosť 3 ks 1
ZDZ, 215-10, veľkosť 3 ks 1
ZDZ, 301, veľkosť 3 ks 1
ZDZ, 301-20, veľkosť 3 ks 1
ZDZ, 510, veľkosť 3 ks 1
 2. 2. Dopravné zariadenia a príslušenstvo ZDZ
Funkcia
Súčasťou dodávky upínacích svoriek alebo upínacieho prvku budú aj matice, podložky a skrutky v potrebnom množstve. Uvedené bude zahrnuté v jednotkovej cene príslušnej položky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rúra FeZn, priemer 60 mm, hrúbka steny 3 mm, dĺžka 5 m ks 7
Profil JAKL 40x40, červeno-biely polep, dĺžka 5 m ks 1
Úpinka na JAKL 40x40, FeZn ks 6
Upínacia svorka , priemer 60mm, FeZn ks 65
Plastová krytka na tyč 60 mm ks 20
 3. TECHNICKÉ VLASTNOSTI DOPRAVNÉHO ZNAČENIA S PRÍSLUŠENSTVOM
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Typ dopravných značiek: trvalé, prenosné, zvislé
2. Materiál dopravných značiek: na pozinkovanom podklade
3. Povrch dopravného značenia: hladký, umývateľný a odolný voči poveternostným vplyvom
4. Predávajúci sa zaväzuje dodať predmet zmluvy uvedený v opisnom formulári v rozmeroch a vyhotovení podľa aktuálne platných noriem (Vzorové listy stavieb pozemných komunikácií - VL 6.1 Zvislé dopravné značenie a Vyhláška č. 30/2020 zo dňa 13.2.2020 o dopravnom značení), rezortných a technických predpisov a legislatívy týkajúcich sa dopravného značenia vrátane príslušenstva používaných na pozemných komunikáciách. V prípade ďalších zmien noriem, predpisov a legislatívy sa všetky uvedené požiadavky budú aktualizovať.
6. Dopravné značky a dopravné zariadenia musia mať platné certifikáty zhody / SK certifikáty, SK vyhlásenie o zhode
7. Dopravné značky a dopravné zariadenia musia byť so zahnutým lisovaným okrajom (dvojitý ohyb).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu jednotková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena spolu v EUR bez DPH, 20% DPH v EUR a celková cena spolu v EUR s DPH do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
2. Predávajúci je povinný dodať tovar v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania ako tovar nový, nepoužívaný. V prípade použitia obalových materiálov tie musia byť jednorazové, nevratné a ekologicky zlikvidovateľné.
3. Jednotkové ceny ocenených položiek sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy a zahŕňajú všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy t. j. vrátane balného, naloženia, dopravy do miest plnenia, vyloženia z dopravného prostriedku v mieste plnenia a zohľadňujú všetky riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy:
a) požaduje sa predložiť doklady preukazujúce zhodu výrobku s technickými špecifikáciami v zmysle zákona č. 133/2013 Z.z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (certifikát zhody, SK - certifikát, SK vyhlásenie o parametroch) na všetky druhy dopravných zariadení a značiek a potrebného príslušenstva pre zvislé dopravné značky,
b) požaduje sa predložiť foto dokumentáciu (katalóg) požadovaných výrobkov,
c) požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie uchádzača, že sa zaväzuje dodávať tovar od zmluvného dodávateľa - výrobcu, od ktorého predložil doklady preukazujúce zhodu výrobku s technickými špecifikáciami (certifikát zhody, SK-certifikát, SK-vyhlásenie o zhode).
5. Dodanie tovaru je požadované v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7.00 hod do 13.00 hod. Predávajúci oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe predávajúceho telefonicky minimálne 1 deň vopred.
6. Predávajúci je povinný písomne oznámiť kupujúcemu existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie.
7. Požaduje sa, aby tovar bol zabalený obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Použité obaly sú určené na jednorazové použitie, sú nevratné a ekologicky zlikvidovateľné.
8. Predávajúci dodá tovar v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou uvedenou v zmluve a súčasťou dodania budú aj: -dodací list, - záručné listy.
9. Kupujúci si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu množstva a kvality dodávaného tovaru.
10. Kupujúci má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predložených dokladov. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
11. Predávajúci ručí za predmet dodávky t. j. že tovar má v dobe preberania kupujúcim požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
12. Predávajúci sa zaručuje za kvalitu dodávaného tovaru podľa aktuálnych platných technických noriem a za úplnosť dodávky tovaru.
13. Predávajúci zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania.
14. Predávajúci pri každej dodávke odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru.
15. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia kupujúcemu a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
16. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú a je v trvaní 7 rokov na dopravné značky, zariadenia a fólie a 24 mesiacov na ostatný tovar.
17. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia kupujúcim aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Kupujúci má v takomto prípade právo požadovať od predávajúceho bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar.
18. Kupujúci sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 7 pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní kupujúci písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
19. Predávajúci sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je predávajúci povinný kupujúcemu oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 5-dňovej lehote. Predávajúci je povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania kupujúceho na vlastné náklady.
20. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
21. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy nedodržanie lehoty dodania tovaru, nedodržanie kvality dodaného tovaru, nedodržanie jednotkových cien, nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky.
22. Ukončenie zmluvy môže nastať:
a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote,
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok,
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme,
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

07.10.2020 10:00 — 28.10.2020 14:00

21,00 ks

1 830,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.09.2020 08:55

02.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 34
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2020 09:34 - Vstupná ponuka 1 830,00 € Cena bez DPH
02.10.2020 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 1 818,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS