00329061
Mesto Gelnica
Banícke námestie 4, Gelnica, 05601, SVK
35743565
MAGNA ENERGIA a.s.
Nitrianska 18/7555 , Piešťany, 92101, SVK
Dodávka zemného plynu 2021
zemný plyn, dodávka, distribúcia a preprava zemného plynu
Tovar, Služba
1. Dodávka zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu vrátane jej prepravy distribučnou sieťou do 7 odberných miest ("OM") odberateľa v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v technických špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií, prevzatie zodpovednosti za odchýlku za OM Objednávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenie regulovaných distribučných služieb pre Odberateľa od príslušného PDS, ku ktorého sieti sú OM pripojené a ostatné súvisiace služby. Garancia zabezpečenia plynulej dodávky plynu do uvedených odberných miest počas celej doby platnosti zmluvy. |
Obdobie dodávky zemného plynu je od 00:00 dňa 1.1.2021 do 24:00 dňa 31.12.2021, t. j. 12 mesiacov do všetkých OM odberateľa. |
Pojmy Odberateľ a Objednávateľ uvádzané v texte tejto zmluvy treba považovať za identické a používajú sa alternatívne. Pojem Objednávateľ vychádza z názvoslovia OPET a pojem Odberateľ z názvoslovia používaného v Energetických predpisoch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná spotreba zemného plynu na 1 rok za všetky OM na základe skutočného odberu v roku 2019. | kWh | 970 095 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia odberných miest (ďalej "OM") | |
1.1 Identifikácia OM - číslo OM/POD kód | 4100055779/ SKSPPDIS000910806296 |
1.2 Adresa OM | Požiarnicka 9 (Hasičská stanica) |
1.3 Začiatok plnenia - Koniec plnenia | 01.01.2021 - 31.12.2021 |
1.4 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v m3 | 10 417 |
1.5 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh | 109 582 |
1.6 Tarifa pre odberné miesto | M 7 |
2.1 Identifikácia OM - číslo OM/POD kód | 4100045178/ SKSPPDIS000910804268 |
2.2 Adresa OM | Slovenská 1 (Mestská knižnica) |
2.3 Začiatok plnenia - Koniec plnenia | 01.01.2021 - 31.12.2021 |
2.4 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v m3 | 11 946 |
2.5 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh | 125 667 |
2.6 Tarifa pre odberné miesto | M7 |
3.1 Identifikácia OM - číslo OM/POD kód | 4100045304/ SKSPPDIS000910804275 |
3.2 Adresa OM | Slovenská 49 (Materská škola) |
3.3 Začiatok plnenia - Koniec plnenia | 01.01.2021 - 31.12.2021 |
3.4 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v m3 | 15 525 |
3.5 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh | 163 326 |
3.6 Tarifa pre odberné miesto | M 7 |
4.1 Identifikácia OM - číslo OM/POD kód | 4100055788 / SKSPPDIS000910806297 |
4.2 Adresa OM | Banícke námestie 9 (Klub dôchodcov) |
4.3 Začiatok plnenia - Koniec plnenia | 01.01.2021 - 31.12.2021 |
4.4 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v m3 | 3 195 |
4.5 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh | 33 613 |
4.6 Tarifa pre odberné miesto | M3 |
5.1 Identifikácia OM - číslo OM/POD kód | 4100055820/ SKSPPDIS000910806300 |
5.2 Adresa OM | Banícke nám. 4 (Mestský úrad) |
5.3 Začiatok plnenia - Koniec plnenia | 01.01.2021 - 31.12.2021 |
5.4 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v m3 | 16 005 |
5.5 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh | 168 364 |
5.6 Tarifa pre odberné miesto | M 7 |
6.1 Identifikácia OM - číslo OM/POD kód | 4101447670/ SKSPPDIS020919000269 |
6.2 Adresa OM | Hlavná 117 (Materská škola) |
6.3 Začiatok plnenia - Koniec plnenia | 01.01.2021 - 31.12.2021 |
6.4 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v m3 | 160 |
6.5 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh | 1 688 |
6.6 Tarifa za odberné miesto | M1 |
7.1 Identifikácia OM - číslo OM/POD kód | 4101488152/ SKSPPDIS010910002346 |
7.2 Adresa OM | Hlavná 343/50 (priemyselný park) |
7.3 Začiatok plnenia - Koniec plnenia | 01.01.2021 - 31.12.2021 |
7.4 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v m3 | 34 200 |
7.5 Predpokladané množstvo odberu plynu za zmluvné obdobie v kWh | 367 855 |
7.6 Tarifa za odberné miesto | M 8 |
Názov |
1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA |
1.1 Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej dodávky zemného plynu do uvedených OM od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania Zmluvy, okrem prípadov vyššej moci a prípadov prerušenia distribúcie zemného plynu. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
1.2 Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest Odberateľa vrátane distribúcie a prepravy, aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné právne predpisy. |
1.3 Plnenie zmluvy bude zabezpečené v štandardoch kvality podľa Vyhlášky URSO č. 278/2012 Z.z., ktorou sa ustanovujú štandardy kvality uskladňovania plynu, prepravy plynu, distribúcie plynu a dodávky plynu v znení neskorších predpisov. |
1.4 Dodávateľ berie na vedomie, že v dôsledku organizačných zmien Odberateľa a zmien vynútených zmenou všeobecne záväzných právnych predpisov môže dôjsť k zmene počtu odberných miest uvedených v Technickej špecifikácii predmetu. Zmeny budú realizované bez sankcií zo strany Dodávateľa. |
1.5 Nový Dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným Dodávateľom pri odpojení a zapojení všetkých odberných miest v distribučnej sieti. Zmenu Dodávateľa vybavuje nový Dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny Dodávateľa zemného plynu spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom Odberateľ dáva Dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. |
1.6 Nový Dodávateľ je povinný vykonať s odbornou starostlivosťou všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa v zmysle tejto zmluvy, podmienok OPET, OUEP a príslušných právnych predpisov tak, aby zabezpečil splnenie všetkých povinností Dodávateľa plynu a tým vytvoril podmienky pre pravidelnú a plynulú dodávku plynu podľa podmienok tejto zmluvy. |
1.7 Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude uplatňovať voči objednávateľovi z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom zemného plynu a uvedeným predpokladaným množstvom odberu zemného plynu žiadne sankcie. |
2. MIESTO, ČAS A SPÔSOB PLNENIA ZMLUVY |
2.1 Miestom plnenia sú OM Odberateľa pripojené do siete príslušného prevádzkovateľa definovanými v Špecifikáciách príslušným POD kódom. |
2.2 Zmluvné obdobie dodávky zemného plynu do OM Odberateľa je obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2021 24:00 hod. |
2.3 Odpočtové obdobie je obdobie od vykonania jedného odpočtu odberu plynu po nasledujúci odpočet. Odpočet odberu zemného plynu vykonáva PDS minimálne v intervaloch stanovených v prevádzkovom poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete. |
2.4 Dodávateľ umožní Odberateľovi prístup k podrobným informáciám o spotrebe zemného plynu po fakturačných cykloch a pre zákazníkov s priebehovým meraním na OM aj výsledky tohto merania prostredníctvom webovej aplikácie na svojom webovom sídle. |
2.5 Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojeneé s dodávkou predmetu zákazky s osobitnou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek, e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude osobitne spoplatnená. |
2.6 Akékoľvek prerušenie dodávky zemného plynu v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy. |
2.7 Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúkaná dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
2.8 Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak Dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je Objednávateľ oprávnený v zmysle Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2 časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET), od Zmluvy odstúpiť. |
3. CENA |
3.1 Cena za plnenie zákazky je stanovená v súlade s čl. V ods.5.1 a ods. 5.2 OUEP ako celková cena za dodávku zemného plynu vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb a prepravy zemného plynu počas Zmluvného obdobia, vrátane DPH, ak Dodávateľ je platcom DPH a spotrebnej dane, a to s prihliadnutím na Špecifikáciu alebo Zmluvnú špecifikáciu plnenia, t. j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu zemného plynu, dĺžky trvania zmluvného obdobia, zvolenú pásmovú tarifu pre konkrétny druh plnenia za OM Objednávateľa uvedené v Špecifikáciách. |
3.2 Ponúknutá cena bude cena za celé predpokladané množstvo odberu plynu za obdobie 12 mesiacov. |
3.3 Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti plynárenstva. |
3.4 Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude Objednávateľovi účtovať žiadne fixné poplatky za OM, ani žiadne iné poplatky. |
3.5 Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu a nebude v sebe zahŕňať žiadne skryté poplatky. |
3.6 Cena za plnenie musí byť stanovená v súlade s rozhodnutím ÚRSO platným pre rok dodávky zemného plynu. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou plynu a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami. |
3.7 Dodávateľ dodrží vysúťaženú cenu aj pri prípadnom doplnení odberného miesta Objednávateľom. |
4. PLATOBNÉ A FAKTURAČNÉ PODMIENKY |
4.1 Vyúčtovacím obdobím, pre ktoré vykonáva PDS odpočet určeného meradla je kalendárny rok, t. j. od 1.1. do 31.12.. Vyúčtovanie skutočnej spotreby zemného plynu bude vždy k 31.12. kalendárneho roka a vyúčtovacia faktúra vystavená najneskôr do 15.1 nasledujúceho roka pre každé odberné miesto samostatne. |
4.2 Dodávateľ bezplatne vystaví faktúry jednotlivo pre každé odberné miesto, každá faktúra bude doručená do miesta sídla Odberateľa. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dátumu jej vystavenia. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
4.3 Pri vyúčtovaní Dodávateľ uvádza reálny odpočet meradiel, nie odhadný prepočet spotreby. |
4.4 Úhrada faktúr sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku a úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene EURO (€). Okrem faktúry v tlačenej podobe doručí vystavenú faktúru Odberateľovi aj v elektronickej forme ako súbor v textovo čitateľnej podobe. |
4.5 Dodávateľ je oprávnený v priebehu fakturačného obdobia požiadať od Objednávateľa za opakovanú dodávku preddavkové platby/ zálohy na základe vystaveného platobného kalendára, a to vo výške 1/12 predpokladanej ročnej spotreby plynu. |
4.6 Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú Odberateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala. |
4.7 Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za Objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. |
5. DOKLADY |
5.1 Dodávateľ predloží najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy s Odberateľom nasledujúce dokumenty: |
- doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky, resp. doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu. |
- platnú zmluvu uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2021 s prevádzkovateľom distribučnej siete, o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve. |
- vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny- podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou zemného plynu. Rozčlenenie sa vykoná za každé odberné miesto samostatne. Kalkulácia ceny bude neoddeliteľnou prílohou tejto zmluvy. |
- certifikát ISO9001 pre predaj plynu/elektriny (systém manažérstva kvality spoločnosti) a certifikát ISO 14001 (environmentálne manažérstvo spoločnosti). |
5.2 Dodávateľ poskytne najneskôr 5 pracovných dní pred začiatkom plnenia: |
a) platobné údaje potrebné na úhradu preddavkových platieb na úhradu ceny za opakované dodanie plnenia |
b) poučenie o spôsobe doručovania písomností |
c) poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých Objednávateľ bezodkladne ohlási zistené skutočnosti podľa čl. X, body 10.3 a 10.4 OUEP |
O) poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých objednávateľ má uplatniť reklamáciu podľa čl. XI OUEP |
e) poučenie o mieste, spôsobe a lehote na uplatňovanie dostupných prostriedkov na urovnávanie sporov |
f) webovú adresu Dodávateľa, na ktorej má zverejnené informácie podľa čl. IX OUEP |
6. SPOLOČNÉ USTANOVENIA |
6.1 Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS- OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi Dodávateľa. |
6.2 Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Odberateľa uvedenej v tejto Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII., bod 18.2, písm. a), VZP OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti. |
6.3 Ak sa zistí po automatickom uzavretí zmluvy v systéme EKS ET konflikt záujmov definovaný v § 23 zákona o verejnom obstarávaní, a tento nebude možné odstrániť inak so zohľadnením stavu procesu verejného obstarávania a postupu zadávania zákazky s využitím elektronického trhoviska, je oprávnený Objednávateľ od tejto automaticky uzavretej zmluvy odstúpiť. |
6.4 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podľa predchádzajúceho bodu tejto zmluvy, Dodávateľ nie je oprávnený uplatniť si voči Objednávateľovi akékoľvek finančné alebo iné nároky spojené s účasťou vo verejnom obstarávaní, ktorého výsledkom bolo automatické uzavretie tejto zmluvy, a ani nárokovať si a domáhať sa plnenia v zmysle tejto zmluvy, a to ani z časti. |
6.5 Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté (OPET, časť 2- Všeobecné zmluvné podmienky, Čl. IV, bod 4.4). |
Banícke námestie, 4, Gelnica, Gelnica, Košický, Slovenská republika
01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59
970 095,00 kWh
46 777,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2020 13:35
06.10.2020 10:00
06.10.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.10.2020 08:17 - Vstupná ponuka | 46 770,00 | € | Cena s DPH |
06.10.2020 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: