• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2020 09:48
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2020 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2020 11:55

Detail zákazky Z202023791

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2020 09:48
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2020 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2020 11:55

Základné údaje

Z202023791

OF-221962

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5000524

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

35716932

LINEA SK spol. s r.o.

Bojnická 10, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok kancelársky 86

stôl, stolička,

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39121000-6 - Písacie stoly a stoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nábytok kancelársky
Funkcia
Nábytok určený pre  potreby vzdelávania
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1A.  Konferenčná stolička, napr. Melville  stohovateľná konferenčná stolička v jednoduchom,  robustnom prevedení s čalúneným sedákom, stoličky  balené v sete po štyroch, vhodné do konferenčných miestností, zasadačiek a jedální,   stolička polstrovaná - sedadlo aj operadlo, kovový rám lakovaný hlinikovo-šedou farbou celková výška: 860mm    výška sedáku: 460mm    hĺbka sedáku: 420mm    šírka sedáku: 390mm    nosnosť: 130 kg    farba podstavca: šedá    farba sedáku: tmavo šedá    materiál konštrukcie: oceľ    materiál sedáka: tkanina. 6 bal.po 4 ks v balení
1B. Rokovací stôl so skladacím rámom, napr. Claire   so skladacou kovovou konštrukciou, stohovateľné,  v povrchovej úprave – šedá, 22 mm hrubá doska s laminovaným povrchom v prevedení – biely laminát, rohové stohovacie nožičky rozmery: výška 720 x šírka 600 x dĺžka 1200 mm dĺžka: 1200 mm výška: 720 mm šírka: 600 mm výška zloženého stola: 80 mm hrúbka dosky stola: 22 mm doska stola: obdĺžnik farba stolovej dosky: biela farba podstavca: šedá materiál stolovej dosky: laminát materiál konštrukcie: oceľ konštrukcia: skladací 12 ks
2. Stoličky do PC učební, napr. učiteľská stolička VL.P Kovová konštrukcia z plochooválneho profilu  lakovaná práškovými farbami, nohy stoličky  ukončené plastovými koncovkami, ktoré tlmia hluk a nepoškodzujú podlahu. Sedák a opierka sú  zo 7-vrstvovej celobukovej tvarovanej preglejky, čalúnenej oteruvzdornou sivou látkou, priskrutkované ku konštrukcii metrickými skrutkami M6. Stoličky: stohovateľné čalúnenie: farba šedá farba konštrukcie: modrá kovová konštrukcia: plochooválny profil 38x20 mm 50 ks
3. Požadované predmety zákazky dodať v zmontovanom stave áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Tovar musí byť nový (nie renovovaný, testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia nábytku do miestnosti určenej objednávateľom a jeho následnej montáže.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie, vynesenie a montáž na mieste dodania. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Obaly po montáži nábytku na mieste dodania odstráni dodávateľ na vlastné náklady.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a  záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou,  preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov (fotografie aj s rozmermi) predmetu zmluvy uvedenej kontaktnej osobe.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy).
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov-od dodania tovaru, ak nie je uvedené inak výrobcom.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou,že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený, nakoľko verejný obstarávateľ potrebuje zabezpečiť kompatibilitu už so zakúpeným kancelárskym nábytkom.
V prípade potreby odstránenia vady/poškodenia/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť faktúry.
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zákazky.
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

16.11.2020 13:49

1,00 kpl

7 901,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.09.2020 08:55

02.10.2020 09:48

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.10.2020 10:03

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 262
 216
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2020 12:35 - Vstupná ponuka 7 896,00 € Cena s DPH
30.09.2020 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 7 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS