• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2020 10:20

Detail zákazky Z202023790

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2020 10:20

Základné údaje

Z202023790

OF-220630

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5003320

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36370053

SELVIT, spol. s r.o.

Tichá 15A/8560, Zilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servisná prehliadka s bezpečnostno technickou kontrolou zdravotníckych prístrojov.

Prístroj, servis, prehliadka, bezpečnostná, kontrola, zdravotnícky, prenosný, pľúcny, ventilátor, injekčný, dávkovač.

  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servisná prehliadka s bezpečnostno technickou kontrolou - prenosný pľúcny ventilátor SIRIO S2/T.
Funkcia
Servisná prehliadka s bezpečnostno technickou kontrolou - prenosný pľúcny ventilátor SIRIO S2/T podľa výrobcom predpísaných postupov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servisná prehliadka s bezpečnostno technickou kontrolou - prenosný pľúcny ventilátor SIRIO S2/T. ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Servisná prehliadka s bezpečnostno technickou kontrolou - prenosný pľúcny ventilátor SIRIO S2/T. Servisná prehliadka, bezpečnostno technická kontrola a funkčná skúška podľa výrobcom predpísaných postupov.
 2. Servisná prehliadka s bezpečnostno technickou kontrolou - jednokanálového injekčného dávkovača liekov SINO SN-50C6.
Funkcia
Servisná prehliadka s bezpečnostno technickou kontrolou - jednokanálového injekčného dávkovača liekov SINO SN-50C6 podľa výrobcom predpísaných postupov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servisná prehliadka s bezpečnostno technickou kontrolou - jednokanálového injekčného dávkovača liekov SINO SN-50C6 podľa výrobcom predpísaných postupov. ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Servisná prehliadka s bezpečnostno technickou kontrolou - jednokanálového injekčného dávkovača liekov SINO SN-50C6 podľa výrobcom predpísaných postupov. Servisná prehliadka, bezpečnostno technická kontrola a funkčná skúška podľa výrobcom predpísaných postupov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa aby dodávateľ služby do 3 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy predložil certifikát, ktorým spĺňa požiadavky medzinárodnej normy EN ISO 13485:2012 a certifikát ISO 9001:2008.
Objednávateľ požaduje po vykonaní servisnej prehliadky s bezpečnostno technickou kontrolou vystaviť na každý prístroj podľa typu a výrobného čísla protokol o servise a kontrole.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaní služby a vystavení faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní pracovných dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinná miesta.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 1.1. kúpnej zmluvy.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. - sadzbu DPH platnú pre SR v čase vyhlásenia zákazky a cenu vrátane DPH ktorá je v čase vyhlásenia zákazky platná v SR. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi
Názov Upresnenie
Protokol o servise a kontrole musí obsahovať: typ, rok výroby, výrobné číslo prístroja, popis servisnej prehliadky a bezpečnostno technickej kontroly
Protokol o servise a kontrole musí obsahovať: určenie funkčnosti prístroja - funkčný/nefunkčný/záznam o výmene batérie
V prípade že je prístroj nefunkčný požadujeme: diagnostiku poruchy s presnou špecifikáciou
V prípade že je prístroj nefunkčný požadujeme: cenovú kalkuláciu opravy prístroja s rozpisom náhradných dielov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod stráňami 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12.10.2020 08:00 — 27.11.2020 11:00

1,00 počet jednotiek podľa zmluvy

2 059,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.09.2020 08:50

05.10.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 383
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.10.2020 09:09 - Vstupná ponuka 2 059,20 € Cena s DPH
05.10.2020 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka 2 059,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS