00397431
Vysoká škola múzických umení v Bratislave
Ventúrska 3, Bratislava, 81301, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravných poukážok
stravné poukážky
Tovar, Služba
|
1. Stravné poukážky a ich dodanie do sídla objednávateľa
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. |
| Zmluva sa uzatvára na obdobie od 07.10.2020 do 6.10.2021. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EUR | 4,00 | ||
| Predpokladaný počet stravných poukážok za zmluvné obdobie | ks | 53490 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravná poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
| Stravná poukážka musí obsahovať | rok platnosti stravnej poukážky |
| Stravná poukážka musí obsahovať | nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR |
| Väzba stravných poukážok | stravné poukážky musia byť viazané po 20 ks |
| Stravná poukážka musí obsahovať | názov a logo dodaváteľa |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Objednávanie stravných poukážok sa bude realizovať podľa potreby objednávateľa formou písomných objednávok zaslaný na e-mailovú adresu dodávateľa, cez on-line systém dodávateľa, alebo telefonický. |
| Nominálna hodnota stravných poukážok a predpokladané množstvo môže objednávateľ meniť v závislosti od zmien v právnych predpisov a organizačných zmien objednávateľa. |
| Stravné lístky nespotrebované následkom zmeny nominálnej hodnoty dodávateľ spätne odkúpi za rovnakú cenu ,akú za ne objednávateľ zaplatil, bez akýchkoľvek poplatkov. |
| Dodanie stravných poukážok do sídla objednávateľa zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od doručenia objednávky. |
| Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní. |
| Na predmet tejto zákazky objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby. |
| Platby budú uskutočňované výhradne prevodným príkazom. |
| Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca roka v ktorom boli vydané. Pri objednávke v 10.,11. alebo 12. mesiaci požadujeme dodanie stravných poukážok s platnosťou do konca následujúceho kalendárneho roka. |
| Rozpis zmluvnej ceny musí obsahovať: 1. Nominálnu cenu za jeden ks stravnej poukážky, t.j. 4,00 EUR. 2. Výšku sprostredkovateľského poplatku ( ďalej len SP) a dodania do miesta plnenia v %. 3. Výšku SP a dodania do miesta plnenia v EUR bez DPH. 4. výšku SP a dodania do miesta plnenia v EUR s DPH. 5. Cena za 1 ks stravnej poukážky vrátane SP v EUR bez DPH. 6. Cena za 1 ks stravnej poukážky vrátane SP v EUR s DPH. |
| Rozpis zmluvnej ceny je neoddeliteľnou súčasťou zmluvy alebo jej prílohy. Nesplnenie povinnosti rozpisu zmluvnej ceny sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Ventúrska 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
07.10.2020 00:00 — 06.10.2021 08:42
53 490,00 ks
213 960,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2020 08:43
01.10.2020 09:00
01.10.2020 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 28.09.2020 08:50 - Vstupná ponuka | 213 960,00 | € | Cena s DPH |
| 28.09.2020 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 213 959,90 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: