• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2020 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2020 14:20

Detail zákazky Z202023772

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2020 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2020 14:20

Základné údaje

Z202023772

OF-218115

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5003342

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

36580040

PLUTKO, s.r.o.

Priemyselná 27/1707, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vodiace dopravné zariadenia

vodiace dopravné zariadenia, cestné smerové stĺpiky, stĺpiky, vytýčky, odrazky, retroreflexné pásy

  • 34920000-2 - Cestné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cestné smerové stĺpiky, cestné príslušenstvo
Funkcia
Cestné smerové stĺpiky (CSS), CSS zvodidlové, CSS flexibilné, kovové zvodidlové odrazky na zvodidlá NH4, vodiace retroreflexné pásy (LDS pásy), odrazky proti zveri, reflexné odrazky na cestné smerové stĺpiky - sú vodiace bezpečnostné zariadenia uľahčujúce bezpečné smerové vedenie vozidla komunikáciou.
Cestné smerové stĺpiky, nadstavce na zvodidlá, odrazky proti zveri, vodiace retroreflexné pásy, musia spĺňať STN EN 12899-3 a byť v súlade s TP 105 (Použitie smerových stĺpikov a odrážačov) a TP 106 (Stanovenie tried minimálnych hodnôt retroreflexných materiálov s mikroprizmatickou technológiou).
Materiály na výrobu smerových stĺpikov, nadstavcov na zvodidlá a odrazky proti zveri musia mať tvarovú a farebnú stálosť, nesmú v prípade roztrieštenia vytvárať ostré hrany a nesmú byť zdrojom znečistenia životného prostredia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 A) Cestný smerový stĺpik (CSS) plastový 1200 mm, fólia II.tr, biely ks 1920 3850
1 B) CSS plastový 1200 mm, fólia II.tr, modrý ks 210 430
2) CSS flexibilný 900 mm, s bodcom, fólia II tr., biely ks 2850 5700
3) CSS flexibilný 1200 mm, so zaisťovacím kolíkom, fólia II tr., biely ks 100 200
4 A) CSS zvodidlový 300 mm na NH4, fólia II tr., biely ks 450 900
4 B) CSS zvodidlový 300 mm na NH4, fólia II tr., modrý ks 60 120
5) CSS pre osadenie vytýčky 1200 mm, fólia II tr., biely ks 130 270
6) Odrazky proti zveri typu A (rovinatý terén) ks 80 170
7) Odrazky proti zveri proti zveri typu B (horský terén) ks 5 10
8 A) Lineárny vodiaci pás, fólia III tr., 860mm x160mm, biely ks 5 10
8 B) Lineárny vodiaci pás, fólia III tr. 860 mm x 160mm, oranžový ks 30 65
9 A) Reflexné odrazky na CSS, fólia II tr., biele ks 120 250
9 B) Reflexné odrazky na CSS, fólia II tr., oranžové ks 270 550
9 C) Reflexné odrazky na CSS, fólia II tr., modré ks 150 300
10 A) Zvodidlové odrazky kovové na zvodidlá typu NH4, fólia II tr., biela/oranžová ks 1720 3450
10 B) Zvodidlové odrazky kovové na zvodidlá typu NH4, fólia II tr., modrá/modrá ks 370 750
11) Vytýčka pre osadenie do CSS, 2000 mm ks 130 270
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Charakteristiky spoločné pre jednotlivé položky č. 1-5 - čierne pruhy 0,125m pod horným okrajom v klesajúcom uhle 15°v smere k jazdnému pásu na umiestňovanie odraziek
retroreflexná plocha (spoločné pre CSS 1-5) - retroreflexná plocha odrazky musí byť minimálne 36cm2 - reflexná fólia II.triedy
CSS biely (spoločné pre CSS 1-5) - má 2 oranžové odrazky v smere jazdy a na druhej strane 1 bielu odrazku
CSS modrý (spoločné pre CSS 1-5) - má 2 modré odrazky v smere jazdy a na druhej strane 1 modrú odrazku
Charakteristiky špecifické pre jednotlivé položky
3) CSS flexibilný 1200 mm, so zaisťovacím kolíkom, fólia II tr. -smerový stĺpik je flexibilný, vyrobený z pružného PVC materiálu s pamäťovým efektom, t.j. smerový stĺpik sa po ohnutí vráti do pôvodného tvaru
4 A,B) CSS zvodidlový 300 mm na NH4, fólia II tr. - zvodidlový je opatrený kovovým (pozinkovaným) držiakom tela stĺpika, ktorým sa priskrutkuje na cestné zvodidlo NH4
6.) Odrazka proti zveri typu A - je odrazka s horizontálnym odrazom, ktorá odráža svetlo prevažne v horizontálnom smere a je určená na použitie v rovinatom teréne.
7.) Odrazka proti zveri typu B: - je odrazka so šikmým odrazom, ktorá odráža svetlo šikmo hore alebo šikmo dole od CK a je určená na použitie v pahorkovitom alebo horskom teréne
10 A,B). Zvodidlové odrazky kovové do zvodidiel NH4: - vyrobené z oceľového pozinkovaného plechu, reflex. fólia II. tr.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok.
2. Miesta plnenia - Košice, Michalovce, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa §32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") k momentu uzatvoreniu dohody ako aj počas celej doby jej platnosti.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
- požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenených položiek (položky "1-11" vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
- požaduje sa predložiť doklady preukazujúce funkčné vlastnosti výrobkov podľa STN EN 12899-3 Trvalé zvislé dopravné značky - Časť 3: Smerové stĺpiky a odrazky a v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady EÚ č. 305/2011
- fotodokumentáciu každej položky v tlačenej (farebnej) aj elektronickej forme, z každej položky minimálne 3 snímky z rôznych uhlov,
- vzorka -1 kus: CSS flexibilný 900 mm, s bodcom, fólia tr. II, biely (položka č. 2)
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - vodiace dopravné zariadenia, doklady"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
- vzorku je potrebné doručiť tiež do 5 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom EKS do sídla verejného obstarávateľa - osobne alebo poštou alebo doručovateľskou službou. Pri zaslaní vzorky je potrebné uviesť či ide o vzorku poskytnutú zdarma, alebo uchádzač požaduje jej vrátenie.
6. Predmetom tejto dohody je záväzok dodávateľa počas účinnosti tejto dohody riadne a včas dodávať objednávateľovi na základe jeho čiastkových písomných objednávok predmet plnenia.
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v jednotlivých čiastkových objednávkach.
8. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody nie je zaťažený právami tretích osôb.
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový nepoužívaný tovar.
10. Dodávateľ bude priebežne počas platnosti zmluvy bezplatne spätne odoberať  opotrebované  a znehodnotené smerové stĺpiky minimálne v rozsahu dodaných množstiev a druhov, minimálne jedenkrát za kalendárny mesiac, prípadne  podľa dohody oboch zmluvných strán.
11. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Rozpise ocenených položiek (položky "1- 11". vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v Prílohe č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto dohody a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
12. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvoreniu dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
13. Dodáveľ, ktorý je platca DPH uvedie ponukovú cenu v zložení: celková cena bez DPH, sadzba 20% DPH, celková cena s DPH. Dodávateľ, ktorý nie je platca DPH uvedie celkovú cenu bez DPH.
14. Lehota dodania tovaru:
- dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň riadneho odoslania emailu. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody,
- dodanie tovaru sa požaduje v pracovných dňoch t. j. pondelok - piatok od 07.00 hod do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 3 hodiny vopred,
15. Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby určenej objednávateľom a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste.
16. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie.
17. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru a ktorých následkom bude omeškanie s dodaním tovaru.
18. Objednávateľ oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky. Bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predloženého preukázania zhody vlastností tovaru. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
19. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie rámcovej dohody.
20. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru a splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. Faktúru za predmet dohody sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po dodaní tovaru a jeho prevzatí objednávateľom bez vád. Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvoma zmluvnými stranami.
21. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu v zmysle ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo dohody, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu.
22. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v tejto dohode, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi do 3 (troch) pracovných dní na doplnenie a dodávateľ je povinný ju doplniť. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúr začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi.
23. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
24. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto rámcovej dohody najneskôr však do 2 pracovných dní odo dňa nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
25. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 3 pracovných dní od uplatnenia reklamácie. V ostatných prípadoch nedodržania kvality dodaného tovaru platia podmienky OPET v čase uzavretia zmluvy.
26. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je výška pokuty 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
27. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto dohody je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5% z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto dohody.
28. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od rámcovej dohody:
28a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
28b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
28c.) nedodržanie jednotkových cien,
28d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4.
28e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa.
29. Ukončenie rámcovej dohody môže nastať:
29. a) z dôvodov a za podmienok uvedených v OPET
29. b) odstúpením od rámcovej dohody ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa §32 ods. 1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody.
30. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia dohody u neho alebo u objednávateľa oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu objednávateľa kedykoľvek hodnoverne preukázať.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

151 135,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.09.2020 09:14

05.10.2020 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2020 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.10.2020 02:38 - Vstupná ponuka 151 135,00 € Cena bez DPH
02.10.2020 13:28 - Najvýhodnejšia ponuka 151 035,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS