35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36580040
PLUTKO, s.r.o.
Priemyselná 27/1707, Michalovce, 07101, SVK
Vodiace dopravné zariadenia
vodiace dopravné zariadenia, cestné smerové stĺpiky, stĺpiky, vytýčky, odrazky, retroreflexné pásy
Tovar, Služba
1. Cestné smerové stĺpiky, cestné príslušenstvo
|
|
---|---|
Funkcia |
Cestné smerové stĺpiky (CSS), CSS zvodidlové, CSS flexibilné, kovové zvodidlové odrazky na zvodidlá NH4, vodiace retroreflexné pásy (LDS pásy), odrazky proti zveri, reflexné odrazky na cestné smerové stĺpiky - sú vodiace bezpečnostné zariadenia uľahčujúce bezpečné smerové vedenie vozidla komunikáciou. |
Cestné smerové stĺpiky, nadstavce na zvodidlá, odrazky proti zveri, vodiace retroreflexné pásy, musia spĺňať STN EN 12899-3 a byť v súlade s TP 105 (Použitie smerových stĺpikov a odrážačov) a TP 106 (Stanovenie tried minimálnych hodnôt retroreflexných materiálov s mikroprizmatickou technológiou). |
Materiály na výrobu smerových stĺpikov, nadstavcov na zvodidlá a odrazky proti zveri musia mať tvarovú a farebnú stálosť, nesmú v prípade roztrieštenia vytvárať ostré hrany a nesmú byť zdrojom znečistenia životného prostredia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1 A) Cestný smerový stĺpik (CSS) plastový 1200 mm, fólia II.tr, biely | ks | 1920 | 3850 | |
1 B) CSS plastový 1200 mm, fólia II.tr, modrý | ks | 210 | 430 | |
2) CSS flexibilný 900 mm, s bodcom, fólia II tr., biely | ks | 2850 | 5700 | |
3) CSS flexibilný 1200 mm, so zaisťovacím kolíkom, fólia II tr., biely | ks | 100 | 200 | |
4 A) CSS zvodidlový 300 mm na NH4, fólia II tr., biely | ks | 450 | 900 | |
4 B) CSS zvodidlový 300 mm na NH4, fólia II tr., modrý | ks | 60 | 120 | |
5) CSS pre osadenie vytýčky 1200 mm, fólia II tr., biely | ks | 130 | 270 | |
6) Odrazky proti zveri typu A (rovinatý terén) | ks | 80 | 170 | |
7) Odrazky proti zveri proti zveri typu B (horský terén) | ks | 5 | 10 | |
8 A) Lineárny vodiaci pás, fólia III tr., 860mm x160mm, biely | ks | 5 | 10 | |
8 B) Lineárny vodiaci pás, fólia III tr. 860 mm x 160mm, oranžový | ks | 30 | 65 | |
9 A) Reflexné odrazky na CSS, fólia II tr., biele | ks | 120 | 250 | |
9 B) Reflexné odrazky na CSS, fólia II tr., oranžové | ks | 270 | 550 | |
9 C) Reflexné odrazky na CSS, fólia II tr., modré | ks | 150 | 300 | |
10 A) Zvodidlové odrazky kovové na zvodidlá typu NH4, fólia II tr., biela/oranžová | ks | 1720 | 3450 | |
10 B) Zvodidlové odrazky kovové na zvodidlá typu NH4, fólia II tr., modrá/modrá | ks | 370 | 750 | |
11) Vytýčka pre osadenie do CSS, 2000 mm | ks | 130 | 270 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Charakteristiky spoločné pre jednotlivé položky č. 1-5 | - čierne pruhy 0,125m pod horným okrajom v klesajúcom uhle 15°v smere k jazdnému pásu na umiestňovanie odraziek |
retroreflexná plocha (spoločné pre CSS 1-5) | - retroreflexná plocha odrazky musí byť minimálne 36cm2 - reflexná fólia II.triedy |
CSS biely (spoločné pre CSS 1-5) | - má 2 oranžové odrazky v smere jazdy a na druhej strane 1 bielu odrazku |
CSS modrý (spoločné pre CSS 1-5) | - má 2 modré odrazky v smere jazdy a na druhej strane 1 modrú odrazku |
Charakteristiky špecifické pre jednotlivé položky | |
3) CSS flexibilný 1200 mm, so zaisťovacím kolíkom, fólia II tr. | -smerový stĺpik je flexibilný, vyrobený z pružného PVC materiálu s pamäťovým efektom, t.j. smerový stĺpik sa po ohnutí vráti do pôvodného tvaru |
4 A,B) CSS zvodidlový 300 mm na NH4, fólia II tr. | - zvodidlový je opatrený kovovým (pozinkovaným) držiakom tela stĺpika, ktorým sa priskrutkuje na cestné zvodidlo NH4 |
6.) Odrazka proti zveri typu A | - je odrazka s horizontálnym odrazom, ktorá odráža svetlo prevažne v horizontálnom smere a je určená na použitie v rovinatom teréne. |
7.) Odrazka proti zveri typu B: | - je odrazka so šikmým odrazom, ktorá odráža svetlo šikmo hore alebo šikmo dole od CK a je určená na použitie v pahorkovitom alebo horskom teréne |
10 A,B). Zvodidlové odrazky kovové do zvodidiel NH4: | - vyrobené z oceľového pozinkovaného plechu, reflex. fólia II. tr. |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok. |
2. Miesta plnenia - Košice, Michalovce, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa §32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") k momentu uzatvoreniu dohody ako aj počas celej doby jej platnosti. |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenených položiek (položky "1-11" vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), |
- požaduje sa predložiť doklady preukazujúce funkčné vlastnosti výrobkov podľa STN EN 12899-3 Trvalé zvislé dopravné značky - Časť 3: Smerové stĺpiky a odrazky a v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady EÚ č. 305/2011 |
- fotodokumentáciu každej položky v tlačenej (farebnej) aj elektronickej forme, z každej položky minimálne 3 snímky z rôznych uhlov, |
- vzorka -1 kus: CSS flexibilný 900 mm, s bodcom, fólia tr. II, biely (položka č. 2) |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - vodiace dopravné zariadenia, doklady" |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
- vzorku je potrebné doručiť tiež do 5 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom EKS do sídla verejného obstarávateľa - osobne alebo poštou alebo doručovateľskou službou. Pri zaslaní vzorky je potrebné uviesť či ide o vzorku poskytnutú zdarma, alebo uchádzač požaduje jej vrátenie. |
6. Predmetom tejto dohody je záväzok dodávateľa počas účinnosti tejto dohody riadne a včas dodávať objednávateľovi na základe jeho čiastkových písomných objednávok predmet plnenia. |
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v jednotlivých čiastkových objednávkach. |
8. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody nie je zaťažený právami tretích osôb. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový nepoužívaný tovar. |
10. Dodávateľ bude priebežne počas platnosti zmluvy bezplatne spätne odoberať opotrebované a znehodnotené smerové stĺpiky minimálne v rozsahu dodaných množstiev a druhov, minimálne jedenkrát za kalendárny mesiac, prípadne podľa dohody oboch zmluvných strán. |
11. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Rozpise ocenených položiek (položky "1- 11". vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v Prílohe č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto dohody a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
12. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvoreniu dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
13. Dodáveľ, ktorý je platca DPH uvedie ponukovú cenu v zložení: celková cena bez DPH, sadzba 20% DPH, celková cena s DPH. Dodávateľ, ktorý nie je platca DPH uvedie celkovú cenu bez DPH. |
14. Lehota dodania tovaru: |
- dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň riadneho odoslania emailu. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody, |
- dodanie tovaru sa požaduje v pracovných dňoch t. j. pondelok - piatok od 07.00 hod do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 3 hodiny vopred, |
15. Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby určenej objednávateľom a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste. |
16. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie. |
17. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru a ktorých následkom bude omeškanie s dodaním tovaru. |
18. Objednávateľ oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky. Bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predloženého preukázania zhody vlastností tovaru. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
19. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie rámcovej dohody. |
20. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru a splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. Faktúru za predmet dohody sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po dodaní tovaru a jeho prevzatí objednávateľom bez vád. Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvoma zmluvnými stranami. |
21. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu v zmysle ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo dohody, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu. |
22. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v tejto dohode, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi do 3 (troch) pracovných dní na doplnenie a dodávateľ je povinný ju doplniť. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúr začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
23. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
24. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto rámcovej dohody najneskôr však do 2 pracovných dní odo dňa nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
25. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 3 pracovných dní od uplatnenia reklamácie. V ostatných prípadoch nedodržania kvality dodaného tovaru platia podmienky OPET v čase uzavretia zmluvy. |
26. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je výška pokuty 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
27. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto dohody je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5% z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto dohody. |
28. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od rámcovej dohody: |
28a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
28b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
28c.) nedodržanie jednotkových cien, |
28d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. |
28e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa. |
29. Ukončenie rámcovej dohody môže nastať: |
29. a) z dôvodov a za podmienok uvedených v OPET |
29. b) odstúpením od rámcovej dohody ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa §32 ods. 1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody. |
30. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia dohody u neho alebo u objednávateľa oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu objednávateľa kedykoľvek hodnoverne preukázať. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
151 135,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.09.2020 09:14
05.10.2020 13:30
05.10.2020 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.10.2020 02:38 - Vstupná ponuka | 151 135,00 | € | Cena bez DPH |
02.10.2020 13:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 151 035,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: