• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 08:20
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 11:35

Detail zákazky Z202023766

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 08:20
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 11:35

Základné údaje

Z202023766

OF-221954

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4995982

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

34128301

D & D UNIMEX SLOVAKIA s.r.o.

Trstínska cesta 9, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na vysokozdvižné vozíky

puzdro, čerpadlo, hadica, vložka,valec

  • 42419200-8 - Časti pracovných vozíkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. BVHM-1321
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
VALEC HYDRAULICKÝ T-14                                   výkresové číslo:  2-08900-58;2-08900-22 ks 2
HYDRAULICKÝ VALEC                                                                          2-08900-22 ks 2
HYDRAULICKÝ VALEC                                                                          2-08902-00 ks 2
POČÍTAČ MOTOHODÍN                                                                        9 021 502 ks 2
 2. MV-12B
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ŠTARTÉR 12V 0,8KW                                   výkresové číslo:  443 115 142 062, 124.20.18.12/79 ks 1
SKRIŇA PREVODOVÁ KOMPLETNÁ                                        0-08430-17 ks 2
CHLADENIE OLEJA                                                                     33276, 443 512 109 100 ks 1
CHLADIČ Š1203                                                                          B.V. 08538-38   9674.66, 32 641 ks 2
 3. DV-35C
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
FILTER HYDRAULIKY                                   výkresové číslo: H 724/2 x ks 3
 4. DV-32A
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ČAP                                                                 výkresové číslo: 4-03144-31 ks 3
VALEC SERVORIADENIA                                                           2-08903-14 ks 3
HYDRAULICKÝ VALEC                                                               2-08901-39 ks 3
HYDRAULICKÝ VALEC                                                               2-08899-43 ks 3
 5. PPS SV-20
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
FILTER VZDUCHU - VLOŽKA                           výkresové číslo: 8 031 211 ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, v opačnom prípade musí byť na faktúre uvedené, že slúži zároveň aj ako dodací list.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet  do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a  v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa, na základe realizačných objednávok vystavených objednávateľom.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 14:00.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, Zásobovacia záklaňa II., Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

12.10.2020 08:13 — 30.11.2020 14:14

1,00 podľa technickej špecifikácie

28 238,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.09.2020 08:18

01.10.2020 08:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2020 08:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 207
 73
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2020 16:21 - Vstupná ponuka 28 236,00 € Cena s DPH
01.10.2020 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka 23 237,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS