00632406
Centrum sociálnych služieb - SLOVEN
Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK
51712831
OPAlight.SK s.r.o.
Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK
Revízie EZ - Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, bleskozvodov, revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia
odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie, elektrické zariadenia, bleskozvody, elektrické spotrebiče, elektrické ručné náradie
Služba
1. Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") elektrickej inštalácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") elektrickej inštalácie v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon 124/2006") vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov |
(ďalej len "vyhláška 508/2009"), STN 33 1500 a STN 33 200-6. |
Súčasťou OP a OS elektrickej inštalácie je: |
a) diagnostika závad a nedostatkov zistených pri OP a OS |
b) vystavenie správy z vykonania OS a OS (ďalej aj "revízna správa") |
c) stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS |
d) odvoz a likvidácia odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zákazky/zmluvy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hospodárska budova | súbor | 1 | ||
Relaxačná zóna | súbor | 1 | ||
Vrátnica | súbor | 1 | ||
Čistiareň odpadových vôd | súbor | 1 | ||
Skleník-sklad (Záhrada, keramická dielňa, skleník) | súbor | 1 | ||
Regulačná stanica plynu | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok el.inštalácie v administratívnych priestoroch, skladoch, kotolní, ubytovacích zariadení v sociálnom zariadení, práčovne ďalších technických miestností v zmysle zákona č. 124/2006, vyhlášky 508/2009, STN 33 1500 a STN 33 200-6 | |
v rozsahu: | |
a) Hlavné rozvádzače | |
b) Podružné rozvádzače | |
c) Rozvádzače MaR | |
d) Všetky napájacie obvody z RS | |
e) Svetelná inštalácia | |
f) Zásuvková inštalácia | |
g) Zásuvková inštalácia PC | |
i) Pevne pripojené zariadenia (ako napríklad práčky, hydromasážna vaňa a pod.) | |
Súčasťou vykonávanie OP a OS je vystavenie správy z vykonania OP a OS , stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS, doprava. | |
Termíny OP a OS elektroinštalácie: | 10/2020 |
Požiadavky na vystavenie revíznych správ: | |
Objednávateľ požaduje vystaviť správu z OP a OS (revíznu správu) elektroinštalácie každú samostatne, | a to v rozsahu stanovenom vo Vyhláške č. 508/2009. STN 33 1500 a STN 33 200-6. |
Objednávateľ požaduje dodať fotodokumentáciu závad, ktorá bude obsahovať presné umiestnenie, popis a označenie miesta závady na fotografii. | áno |
Správu z OP a OS je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 2 vyhotoveniach (originály) | z toho 1 vyhotovenie bude tvoriť prílohu faktúry a druhé vyhotovenie dodávateľ dodá zodpovednému pracovníkovi objednávateľa v mieste plnenia. |
Revízne správy budú dodané aj v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD)spolu s fotodokumentáciou závad na dátovom nosiči zodpovednej osobe v mieste plnenia. | Bez týchto údajov sa nebude považovať revízna správa za úplnú. |
Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov. | musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov. |
Postup vykonania revízie: | Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia. |
Zodpovedná osoba objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte v termíne potrebnom na vykonanie revízie. | Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch objednávateľa bez doprovodu objednávateľa. |
Objekty: Zoznam rozvádzačov/počet ističov | počet ističov spolu |
2. Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") bleskozvodov
|
|
---|---|
Funkcia |
OP a OS bleskozvodov v zmysle zákona č. 124/2006, vyhlášky 508/2009, STN 33 1500 , STN EN 33 62305 1-6 , STN 34 1390 , STN 34 1391 a STN 34 1398 ; Vykonanie kontroly: |
a) inštalácie bleskozvodnej sústavy, vrátane prístavieb, kotolní a pod. |
b) elektrostatického pospojovania u vybraných objektov |
c) uzemnenia a zvodičov prepätia v objekte |
Súčasťou OP a OS bleskozvodov je: |
a) diagnostika závad a nedostatkov zistených pri OP a OS |
b) vystavenie správy z vykonania OS a OS (ďalej aj "revízna správa") |
c) stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS |
d) odvoz a likvidácia odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zákazky/zmluvy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ubytovňa č.1 | ks | 1 | ||
Ubytovňa č. 2 | ks | 1 | ||
Ubytovňa č. 3 | ks | 1 | ||
Ubytovňa č. 4 | ks | 1 | ||
Hospodárska budova | ks | 1 | ||
Plynová kotolňa a regulačná stanica plynu | ks | 1 | ||
Vodáreň | sústava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požiadavky na vystavenie revíznych správ: | |
Objednávateľ požaduje vystaviť správu z OP a OS (revíznu správu) bleskozvodu každú samostatne, | a to v rozsahu stanovenom vo Vyhláške č. 508/2009, STN 33 1500, STN EN 33 62305 1-6 , STN 34 1390, STN 34 1391 a STN 34 1398. |
Objednávateľ požaduje dodať fotodokumentáciu závad, ktorá bude obsahovať presné umiestnenie, popis a označenie miesta závady na fotografii. | áno |
Správu z OP a OS je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 2 vyhotoveniach (originály), | z toho 1 vyhotovenie bude tvoriť prílohu faktúry a druhé vyhotovenie dodávateľ dodá zodpovednému pracovníkovi objednávateľa v mieste plnenia. |
Revízne správy budú dodané aj v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD)spolu s fotodokumentáciou závad na dátovom nosiči zodpovednej osobe v mieste plnenia. | Bez týchto údajov sa nebude považovať revízna správa za úplnú. |
Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov. | áno |
Postup vykonania revízie: | Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia. |
Zodpovedná osoba objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte v termíne potrebnom na vykonanie revízie. | Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch objednávateľa bez doprovodu objednávateľa. |
3. Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia
|
|
---|---|
Funkcia |
Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (tzn. revízie bežných elektrospotrebičov a náradia, tlačiarní, PC, monitorov, kopírovacích strojov, TV prijímačov, prehrávačov, rádií, mikrovlniek, varných kanvíc, el. napájacích šnúr a zdrojov, brúsok, píl, vŕtačiek, vírivých vaní, parných kúpeľov, fínskej sauny a pod). na základe zákona 124/2006, vyhlášky 508/2009, STN 33 1600 a STN 33 1610, |
vrátane vytvorenia aktuálneho zoznamu revidovaných elektrických spotrebičov s identifikáciou elektrického spotrebiča (zapísanie spotrebiča s uvedením inventárneho alebo evidenčného čísla spotrebiča resp. iné označenie podľa dohody s objednávateľom) a označenia spotrebiča štítkom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 15.10.2020 | ks | 570 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia je maximálny. Fakturovať sa bude len skutočný počet vykonaných revízií elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia, ktorý bude potvrdený na servisnom liste zodpovedným pracovníkom za objednávateľa v mieste plnenia, pričom maximálne počty elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia nesmú byť prekročené. | |
Požiadavky na vystavenie revíznych správ: | Objednávateľ požaduje vystaviť súhrnnú správu el. spotrebičov a el. ručného náradia. |
V prípade ak elektrický spotrebič alebo elektrické ručné náradie nevyhovuje, revízny technik musí vystaviť doklad, v ktorom uvedie dôvod, prečo je elektrický spotrebič alebo elektrické ručné náradie nevyhovujúce | pre každý takýto elektrický spotrebič alebo ručné náradie samostatne v dvoch vyhotoveniach |
Revízne správy je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 2 vyhotoveniach (originály), | z toho 1 vyhotovenie bude tvoriť prílohu faktúry a druhé vyhotovenie dodávateľ dodá zodpovednému pracovníkovi objednávateľa v mieste plnenia. |
Revízne správy budú dodané aj v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD) na dátovom nosiči zodpovednej osobe v mieste plnenia | Bez týchto údajov sa nebude považovať revízna správa za úplnú. |
Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov. | áno |
Súčasťou revízie je vytvorenie aktuálneho zoznamu revidovaných el. spotrebičov spolu s jeho identifikáciou, t. j. zápis inventárneho alebo evidenčného čísla. | áno |
V prípade, že akýkoľvek el. spotrebič nemá prislúchajúce označenie, revízny technik je povinný takýto spotrebič označiť a zapísať do zoznamu revidovaných el. spotrebičov. | áno |
Postup vykonania revízie: | |
- Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia. | |
- Revízny technik si v spolupráci so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia dohodne konkrétny postup revízií a na požiadanie mu predloží inventárny zoznam el. spotrebičov a el. ručného náradia (ak je k dispozícii). Následne budú vykonané revízie el. spotrebičov a el. ručného náradia s uvedením inventárneho alebo evidenčného čísla každého spotrebiča na základe vyššie uvedených požiadaviek. | |
- Zodpovedný pracovník objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte vo vyhradenom termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch objednávateľa bez doprovodu. | |
- Perióda: 1x ročne |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
1.1. Celková cena predmetu zmluvy sa skladá z: |
1.1.1. cien za vykonanie OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov, súčasťou ktorých sú: |
1.1.1.a) náklady na prácu |
1.1.1.b) dopravné náklady príp. náklady na ubytovanie |
1.1.1.c) náklady na vyhotovenie a odovzdanie správ a protokolov z OP a OS |
1.1.1.d) náklady na stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, príp. nákladov na určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS |
2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
II. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Lehota plnenia je do 31.10.2020 - Odborné prehliadky, odborné skúšky elektrickej inštalácie a bleskozvody. Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - do 15.10.2020. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h). |
2. Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a e-mailovú adresu |
3. Dodávateľ je povinný vykonávať služby v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov a termínoch uvedených v technickej špecifikácii. |
III. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Fakturácia za vykonanie revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia sa bude realizovať na základe ich skutočného počtu, pričom ich maximálny počet uvedený v časti funkčná a technická špecifikácia nesmie byť prekročený. |
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
IV. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy fotokópiu: |
1.1 platného osvedčenia oprávnenej osoby/oprávnených osôb, ktorý/í bude/ú vykonávať OP a OS el. zariadení, bleskozvodov, revízie el. spotrebičov a el. ručného náradia v zmysle §16 (revízny technik) vyhlášky č. 508/2009 Z. z. a zákona č. 124/2006 Z. z. § 24 na skupinu E1, trieda A, B a B1, resp. fotokópie rovnocenných dokladov podľa predpisov členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o európskom hospodárskom priestore pôvodu. |
2. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
4. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
30.10.2020 15:00
1,00 sada
4 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2020 08:08
01.10.2020 10:00
01.10.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.09.2020 11:43 - Vstupná ponuka | 4 800,00 | € | Cena s DPH |
30.09.2020 19:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 764,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: