• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 11:05

Detail zákazky Z202023764

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 11:05

Základné údaje

Z202023764

OF-221556

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4995976

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízie EZ - Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, bleskozvodov, revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia

odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie, elektrické zariadenia, bleskozvody, elektrické spotrebiče, elektrické ručné náradie

  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") elektrickej inštalácie
Funkcia
Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") elektrickej inštalácie v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon 124/2006") vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov
(ďalej len "vyhláška 508/2009"), STN 33 1500 a STN 33 200-6.
Súčasťou OP a OS elektrickej inštalácie je:
a) diagnostika závad a nedostatkov zistených pri OP a OS
b) vystavenie správy z vykonania OS a OS (ďalej aj "revízna správa")
c) stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS
d) odvoz a likvidácia odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zákazky/zmluvy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hospodárska budova súbor 1
Relaxačná zóna súbor 1
Vrátnica súbor 1
Čistiareň odpadových vôd súbor 1
Skleník-sklad (Záhrada, keramická dielňa, skleník) súbor 1
Regulačná stanica plynu súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok el.inštalácie v administratívnych priestoroch, skladoch, kotolní, ubytovacích zariadení v sociálnom zariadení, práčovne ďalších technických miestností  v zmysle zákona č. 124/2006, vyhlášky 508/2009, STN 33 1500 a STN 33 200-6
v rozsahu:
a) Hlavné rozvádzače
b) Podružné rozvádzače
c) Rozvádzače MaR
d) Všetky napájacie obvody z RS
e) Svetelná inštalácia
f) Zásuvková inštalácia
g) Zásuvková inštalácia PC
i) Pevne pripojené zariadenia (ako napríklad práčky, hydromasážna vaňa a pod.)
Súčasťou vykonávanie OP a OS je vystavenie správy z vykonania OP a OS , stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS, doprava.
Termíny OP a OS elektroinštalácie: 10/2020
Požiadavky na vystavenie revíznych správ:
Objednávateľ požaduje vystaviť správu z OP a OS (revíznu správu) elektroinštalácie každú samostatne, a to v rozsahu stanovenom vo Vyhláške č. 508/2009. STN 33 1500 a STN 33 200-6.
Objednávateľ požaduje dodať fotodokumentáciu závad, ktorá bude obsahovať presné umiestnenie, popis a označenie miesta závady na fotografii. áno
Správu z OP a OS je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 2 vyhotoveniach (originály) z toho 1 vyhotovenie bude tvoriť prílohu faktúry a druhé vyhotovenie dodávateľ dodá zodpovednému pracovníkovi objednávateľa v mieste plnenia.
Revízne správy budú dodané aj v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD)spolu s fotodokumentáciou závad na dátovom nosiči zodpovednej osobe v mieste plnenia. Bez týchto údajov sa nebude považovať revízna správa za úplnú.
Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov. musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov.
Postup vykonania revízie: Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia.
Zodpovedná osoba objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte v termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch objednávateľa bez doprovodu objednávateľa.
Objekty: Zoznam rozvádzačov/počet ističov počet ističov spolu
 2. Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") bleskozvodov
Funkcia
OP a OS bleskozvodov v zmysle zákona č. 124/2006, vyhlášky 508/2009, STN 33 1500 , STN EN 33 62305 1-6 , STN 34 1390 , STN 34 1391 a STN 34 1398 ; Vykonanie kontroly:
a) inštalácie bleskozvodnej sústavy, vrátane prístavieb, kotolní a pod.
b) elektrostatického pospojovania u vybraných objektov
c) uzemnenia a zvodičov prepätia v objekte
Súčasťou OP a OS bleskozvodov je:
a) diagnostika závad a nedostatkov zistených pri OP a OS
b) vystavenie správy z vykonania OS a OS (ďalej aj "revízna správa")
c) stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS
d) odvoz a likvidácia odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zákazky/zmluvy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ubytovňa č.1 ks 1
Ubytovňa č. 2 ks 1
Ubytovňa č. 3 ks 1
Ubytovňa č. 4 ks 1
Hospodárska budova ks 1
Plynová kotolňa a regulačná stanica plynu ks 1
Vodáreň sústava 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky na vystavenie revíznych správ:
Objednávateľ požaduje vystaviť správu z OP a OS (revíznu správu) bleskozvodu každú samostatne, a to v rozsahu stanovenom vo Vyhláške č. 508/2009, STN 33 1500, STN EN 33 62305 1-6 , STN 34 1390, STN 34 1391 a STN 34 1398.
Objednávateľ požaduje dodať fotodokumentáciu závad, ktorá bude obsahovať presné umiestnenie, popis a označenie miesta závady na fotografii. áno
Správu z OP a OS je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 2 vyhotoveniach (originály), z toho 1 vyhotovenie bude tvoriť prílohu faktúry a druhé vyhotovenie dodávateľ dodá zodpovednému pracovníkovi objednávateľa v mieste plnenia.
Revízne správy budú dodané aj v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD)spolu s fotodokumentáciou závad na dátovom nosiči zodpovednej osobe v mieste plnenia. Bez týchto údajov sa nebude považovať revízna správa za úplnú.
Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov. áno
Postup vykonania revízie: Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia.
Zodpovedná osoba objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte v termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch objednávateľa bez doprovodu objednávateľa.
 3. Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia
Funkcia
Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (tzn. revízie bežných elektrospotrebičov a náradia, tlačiarní, PC, monitorov, kopírovacích strojov, TV prijímačov, prehrávačov, rádií, mikrovlniek, varných kanvíc, el. napájacích šnúr a zdrojov, brúsok, píl, vŕtačiek, vírivých vaní, parných kúpeľov, fínskej sauny a pod). na základe zákona 124/2006, vyhlášky 508/2009, STN 33 1600 a STN 33 1610,
vrátane vytvorenia aktuálneho zoznamu revidovaných elektrických spotrebičov s identifikáciou elektrického spotrebiča (zapísanie spotrebiča s uvedením inventárneho alebo evidenčného čísla spotrebiča resp. iné označenie podľa dohody s objednávateľom) a označenia spotrebiča štítkom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 15.10.2020 ks 570
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia je maximálny. Fakturovať sa bude len skutočný počet vykonaných revízií elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia, ktorý bude potvrdený na servisnom liste zodpovedným pracovníkom za objednávateľa v mieste plnenia, pričom maximálne počty elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia nesmú byť prekročené.
Požiadavky na vystavenie revíznych správ: Objednávateľ požaduje vystaviť súhrnnú správu el. spotrebičov a el. ručného náradia.
V prípade ak elektrický spotrebič alebo elektrické ručné náradie nevyhovuje, revízny technik musí vystaviť doklad, v ktorom uvedie dôvod, prečo je   elektrický spotrebič alebo elektrické ručné náradie nevyhovujúce pre každý takýto elektrický spotrebič alebo ručné náradie samostatne v dvoch vyhotoveniach
Revízne správy je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 2 vyhotoveniach (originály), z toho 1 vyhotovenie bude tvoriť prílohu faktúry a druhé vyhotovenie dodávateľ dodá zodpovednému pracovníkovi objednávateľa v mieste plnenia.
Revízne správy budú dodané aj v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD) na dátovom nosiči zodpovednej osobe v mieste plnenia Bez týchto údajov sa nebude považovať revízna správa za úplnú.
Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov. áno
Súčasťou revízie je vytvorenie aktuálneho zoznamu revidovaných el. spotrebičov spolu s jeho identifikáciou, t. j. zápis inventárneho alebo evidenčného čísla. áno
V prípade, že akýkoľvek el. spotrebič nemá prislúchajúce označenie, revízny technik je povinný takýto spotrebič označiť a zapísať do zoznamu revidovaných el. spotrebičov. áno
Postup vykonania revízie:
- Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia.
- Revízny technik si v spolupráci so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia dohodne konkrétny postup revízií a na požiadanie mu predloží inventárny zoznam el. spotrebičov a el. ručného náradia (ak je k dispozícii). Následne budú vykonané revízie el. spotrebičov a el. ručného náradia s uvedením inventárneho alebo evidenčného čísla každého spotrebiča na základe vyššie uvedených požiadaviek.
- Zodpovedný pracovník objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte vo vyhradenom termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch objednávateľa bez doprovodu.
- Perióda: 1x ročne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. CENA
1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
1.1. Celková cena predmetu zmluvy sa skladá z:
1.1.1. cien za vykonanie OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov, súčasťou ktorých sú:
1.1.1.a) náklady na prácu
1.1.1.b) dopravné náklady príp. náklady na ubytovanie
1.1.1.c) náklady na vyhotovenie a odovzdanie správ a protokolov z OP a OS
1.1.1.d) náklady na stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, príp. nákladov na určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS
2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta.
II. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
1. Lehota plnenia je do 31.10.2020 - Odborné prehliadky, odborné skúšky  elektrickej inštalácie a bleskozvody. Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - do 15.10.2020. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h).
2. Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a e-mailovú adresu
3. Dodávateľ je povinný vykonávať služby v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov a termínoch uvedených v technickej špecifikácii.
III. FAKTURÁCIA
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry.
2. Fakturácia za vykonanie revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia sa bude realizovať na základe ich skutočného počtu, pričom ich maximálny počet uvedený v časti funkčná a technická špecifikácia nesmie byť prekročený.
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa.
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
IV. ĎAĽŠIE USTANOVENIA
1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy fotokópiu:
1.1 platného osvedčenia oprávnenej osoby/oprávnených osôb, ktorý/í bude/ú vykonávať OP a OS el. zariadení, bleskozvodov, revízie el. spotrebičov a el. ručného náradia v zmysle §16 (revízny technik) vyhlášky č. 508/2009 Z. z. a zákona č. 124/2006 Z. z. § 24 na skupinu E1, trieda A, B a B1, resp. fotokópie rovnocenných dokladov podľa predpisov členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o európskom hospodárskom priestore pôvodu.
2. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
4. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

30.10.2020 15:00

1,00 sada

4 800,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.09.2020 08:08

01.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 59
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2020 11:43 - Vstupná ponuka 4 800,00 € Cena s DPH
30.09.2020 19:40 - Najvýhodnejšia ponuka 4 764,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS