• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2020 15:30
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2020 15:35
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2020 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2020 16:40

Detail zákazky Z202023619

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2020 15:30
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2020 15:35
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2020 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2020 16:40

Základné údaje

Z202023619

OF-221782

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4994092

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby na administratívnu činnosť
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  Kovová kancelárska zošívačka na 25 listov ks 2
2.  Lepiaca páska 48x55m priesvitná ks 2
3. Lepidlo tyčinka 8g ks 2
4. Pečiatka Dátumovka, mesiac slovom ks 1
5. Záložky z PP hrúbky 60 mic. bez dispenzora, opakovane použiteľné, ultra tenké a popisovateľné. Rozmery 12 × 45 mm. Dodávané v mixe 5 farieb po 25 lístkov bal 5
6. Násuvné lišty DURABLE z plastu na 1-30 listov. Formát A4. Balenie 100 ks. Farba modrá. bal 1
7. Násuvné lišty DURABLE z plastu na 1-60 listov. Formát A4. Balenie 100 ks. Farba čierna. bal 1
8. Poštové obálky C4 s páskou, biele, 500ks bal 1
9. Podpisová kniha čierna A4 ks 2
10. Popisovač na CD/DVD čierny ks 10
11. Bloček 76x76mm žltý, 100listov/balenie ks 6
12. Lepiaca páska 19mmx33m transparentná ks 2
13. Pravítko 30cm transparentné ks 2
14. Registratúrny denník A4 96 listov tvrdá väzba ks 4
15. Prešpánový obal s gumičkou ks 10
16. Zvýrazňovače 4 farby/bal. šírka stopy1-4mm bal 4
17. Záložka samolepiaca 20x50mm neon 4x50 lístkov ks 5
18. Záložky v zásobníku 12,5x43mm, 4 farby x 36 lístkov bal 3
19. Blok A5 80 listov linajkový ks 10
20. Rýchloviazač PVC červený bal 20
21. Lepiaca páska transparentná 50 mm × 66 m ks 2
22. Lepiaca páska 19mmx33m transparentná ks 15
23. Lepiaca tyčinka 20g ks 10
24. Obálky rozmeru 353 × 250 mm, vyrobené z bieleho bezdrevného papiera, otvor na kratšej strane, 90 g/ m2. Farba biela. Samolepiace. Formát: B4 Balenie: 250 ks bal 1
25. Bloček 76x76mm žltý, 400 listov/balenie bal 10
26. Guľôčkové pero Q-CONNECT klikacie modré ks 15
27. Spisové dosky so šnúrkou A4 ks 50
28. Korekčný roller Pritt Micro Rolly jednorazázový 5mm x 6m ks 10
29. Biele papierové poštové obálky C5 s doručenkou rozmerov 162 × 229 mm s okienkom, popisom a lichobežníkovou klopou, 90 g/ m2. Balenie 1000 ks. bal 1
30. Spisové spony 50mm medené 100ks bal 2
31. Rýchloviazač závesný celý RZC prešpánový ks 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

05.10.2020 08:00 — 15.10.2020 13:00

1,00 sada

477,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.09.2020 15:30

30.09.2020 15:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.09.2020 15:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 357
 20
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.09.2020 15:55 - Vstupná ponuka 477,00 € Cena bez DPH
30.09.2020 13:15 - Najvýhodnejšia ponuka 470,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS