• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2020 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2020 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2020 16:05

Detail zákazky Z202023596

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2020 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2020 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2020 16:05

Základné údaje

Z202023596

OF-221745

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4994068

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

17311454

KEKO TRADING spol. s r.o.

Pasienková 2E, Bratislava, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup jednorazového kompostovateľného riadu

menu box dvojdielny, bio papierová miska na polievku, viečko na polievkovú misku, papierová taška na menu box

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 39221130-7 - Nádoby na jedlo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pevný dvojdielny menu box
Funkcia
1. Pevný dvojdielny menu box s viečkom na zaklápanie slúžiaci k prenosu hotových jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 30000
objem ml 450 550
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál cukrová trstina, ekologický a kompostovateľný, certifikovaný podľa príslušných právnych noriem
farba biela
certifikácia certifikovaný podľa príslušných právnych noriem EÚ
rozmer menu box sa musí zmestiť do položky č. 6 Taška na prenos jedál
 2. BIO miska veľká
Funkcia
2. Bio papierová miska na tekutiny (polievku)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 30000
objem ml 430 450
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál prírodná FSC celulózy čiže ECO papier s kukurično-škrobovým povrchom, biologicky rozložiteľný
farba hnedá
povrch upravený proti premasteniu a pretečeniu
certifikácia certifikované pre priamy kontakt s jedlom a pitnou vodou, podľa BPI, EU norma DINEN13432 a normu USA-ASTMD 6400 alebo ekvivalent
vlastnosti pevnosť, stabilita, vhodný od -20 ° C až do 85 ° C, vhodné do mikrovlnnej rúry
 3. BIO miska malá
Funkcia
Miska na polievku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 30000
objem ml 230 290
teplota °C 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál prírodná FSC celulózy čiže ECO papier s kukurično-škrobovým povrchom, biologicky rozložiteľný
farba hnedá
povrch upravený proti premasteniu a pretečeniu
certifikácia certifikované pre priamy kontakt s jedlom a pitnou vodou, podľa BPI, EU norma DINEN13432 a normu USA-ASTMD 6400 alebo ekvivalent
vlastnosti pevnosť, stabilita, vhodný od -20 ° C až do 85 ° C, vhodné do mikrovlnnej rúry
 4. Viečko veľké
Funkcia
Viečko na BIO misku veľkú
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 30000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál prírodná FSC celulózy čiže ECO papier s kukurično-škrobovým povrchom, biologicky rozložiteľný 93/200
farba hnedá
povrch upravený proti premasteniu a pretečeniu
certifikácia certifikované pre priamy kontakt s jedlom a pitnou vodou, podľa BPI, EU norma DINEN13432 a normu USA-ASTMD 6400 alebo ekvivalent
vlastnosti pevnosť, stabilita, vhodný od -20 ° C až do 85 ° C, vhodné do mikrovlnnej rúry
rozmer rozmer viečka musí byť kompatibilný s rozmerom položky č. 2 Bio miska veľká
 5. Viečko malé
Funkcia
Viečko na BIO misku malú
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 30000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál prírodná FSC celulózy čiže ECO papier s kukurično-škrobovým povrchom, biologicky rozložiteľný 93/200
farba hnedá
povrch upravený proti premasteniu a pretečeniu
certifikácia certifikované pre priamy kontakt s jedlom a pitnou vodou, podľa BPI, EU norma DINEN13432 a normu USA-ASTMD 6400 alebo ekvivalent
vlastnosti pevnosť, stabilita, vhodný od -20 ° C až do 85 ° C, vhodné do mikrovlnnej rúry
rozmer rozmer viečka musí byť kompatibilný s rozmerom položky č. 3 Bio miska malá
 6. Taška na prenos jedál
Funkcia
Papierová taška na prenos menu boxov a iných gastro obalov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 30000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál kraftový papier, recyklovaný
farba hnedá/biela
rozmery (D x Š x V):
D: od 300 do 350 mm
Š: od 150 do 200 mm
V: od 260 do 280 mm
úchyty ploché
dno tašky široké
všeobecné vlastnosti papierová taška vhodná na prenos položiek č. 1, 2, 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ predloží do troch pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody elektronický rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, merná jednotka, názov výrobcu/dodávateľa tovaru, cena jednotlivého tovaru za mernú jednotku bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, celková cena tovaru v požadovanom množstve bez DPH, celková cena tovaru v požadovanom množstve s DPH
Dodávka tovaru bude realizovaná prostredníctvom písomnej objednávky, ktorá obsahuje najmä špecifikáciu množstva a druhu tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje realizovať dodávky tovaru maximálne do 5 pracovných dní po obdržaní objednávky, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Odberným miestom je sídlo objednávateľa uvedené v záhlaví tejto Rámcovej dohody.
Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie, a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. Dátum najneskoršej spotreby dodávaných tovarov bude uvedený v dodacích listoch, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. V prípade akýchkoľvek vád tovaru resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď pri preberaní tovaru u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste.
Ak pri prevzatí tovaru zistí Objednávateľ, že ide o nekompletnú dodávku tovaru, o dodávku tovaru nezodpovedajúceho dohodnutej kvalite, certifikátu, vzorke a pod. resp. neoznačeného a poškodeného, je Dodávateľ povinný v lehote 24 hodín dodaný tovar vymeniť, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru písomne (e-mailom, resp. faxom) do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať písomne ihneď pri prevzatí.
Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené.
Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady.
Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom, než obvyklým zaobchádzaním.
Presné hodnoty tovarov uvedené objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t. j. sú "predpokladaným množstvom" odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru.
Dodávateľ po dodaní tovaru vystaví faktúru, prílohou ktorej musí byť dodací list potvrdený objednávateľom. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje, je Objednávateľ i oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia.
Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa z Rámcovej dohody alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Rámcovej dohody. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa rámcovej dohody, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z ceny plnenia.
V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa Rámcovej dohody, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Rámcovej dohody. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Slobody, 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

41 697,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.09.2020 13:49

30.09.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.09.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 42
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2020 14:21 - Vstupná ponuka 41 696,40 € Cena s DPH
30.09.2020 00:13 - Najvýhodnejšia ponuka 41 219,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS