• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2020 13:28
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 13:50

Detail zákazky Z202023594

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2020 13:28
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 13:50

Základné údaje

Z202023594

OF-219612

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4995956

Objednávateľ

37861298

Nitriansky samosprávny kraj

Rázusova 2A, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

31349307

Siemens s.r.o.

Lamačská cesta 3/A, Bratislava , 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie učebne na programovanie PLC, edukačný hardvér a softvér

hardvér, softvér

  • 48822000-6 - Počítačové servery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školský balík systému SIMATIC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školský balík systému SIMATIC ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Školská zostava vrátane vývojových nástrojov a programovacieho vybavenia áno
LOGO 12/24RCE6ED1052-1MD08-0BA0 áno
LOGO  SoftComfort 6ED1058-0BA08-0YA1 áno
LOGO  Power 2.5A 6EP3332-6SB00-0AY0 áno
SIMATIC S7-1215C 6ES7215-1AG40-0XB0 áno
SIMATIC TIA Portál STEP7 v16 6ES7822-0AE06-0YA5 áno
SITOP 24/2.5A 6EP3332-6SB00-0AY0 áno
Počítač HP ProDesk 600 G5, 512 GB SSD Disk, 16GB RAM áno
Monitor HP 23" FullHD áno
Klávesnica, myš áno
Základná konštrukcia pre Simatic S7-1200 áno
 2. 6AV2123-2GB03-0AA1 /School Package
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
6AV2123-2GB03-0AA1 /School Package ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
training pack KTP700 Basic/XB005, Consisting ofľ 1x KTP700 Basic, 1x SCALANCE XB005 unmanaged IE switch, 2x RJ45 cables, Length 6m, configurable from WinCC Basic V13/ STEP 7 Basic V13, contains open-source Software, which is provided free of chargé see enclosed CD áno
for educatíonal purposes only áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia lektorom v rozsahu 1 pracovný deň do 2 týždňov od protokolárného odovzdania a prevzatia tovaru
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Záručná doba 12 mesiacov odo dňa protokolárného odovzdania a prevzatia tovaru
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako uvedený výrobok len pokonzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Poskytnutou zárukou predávajúci ručí, že predmet zmluvy bude mať po celý čas trvania záručnej doby vlastnosti stanovené touto zmluvou a zároveň sa zaväzuje, že po celý čas trvania záručnej doby bude technické zariadenie plne funkčné a spôsobilé na riadne využívanie.Predávajúci po dobu trvania záručnej doby uvedenej v predchádzajúcom odseku zodpovedá za všetky závady,ktoré sa pri užívaní technického zariadenia vyskytnú alebo ktoré zistí kupujúci a ktoré bude reklamovať.
Predávajúci je povinný najneskôr do 24 hodín po doručení reklamácie písomne doručiť kupujúcemu oznámenie o prijatí reklamácie,ojej uznaní a o lehote odstránenia závady, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V prípade, že predávajúci v lehote do 3 pracovných dní nedoručí kupujúcemu rozhodnutie o vybavení reklamácie, má sa za to, že reklamáciu v plnom rozsahu uznal.
Reklamáciu je možné uplatniť najneskôr do posledného dňa záručnej doby, pričom aj reklamácia preukázateľne odoslaná kupujúcemu posledný deň záručnej doby sa považuje za uplatnenú v záručnej dobe. V prípade uplatnenia reklamácie kupujúceho u predávajúceho sa predlžuje záručná doba na tú časť technického zariadenia, na ktorej sa vyskytla závada, o dobu vybavenia reklamácie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ,tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky a technickej špecifikácie parametrov alebo osobitných požiadaviek na plneniesa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od kúpnej zmluvy v súlade sobchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) platnými v čase zákazky.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy

Zmluvná špecifikácia

Ul. Františka Hečku 25, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

01.12.2020 13:00

1,00 súbor technickej špecifikácie predmetu zákazky

8 372,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.09.2020 13:28

01.10.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 438
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.09.2020 15:20 - Vstupná ponuka 6 977,00 € Cena bez DPH
29.09.2020 15:20 - Najvýhodnejšia ponuka 6 977,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS