• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2020 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 12:50

Detail zákazky Z202023591

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2020 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 12:50

Základné údaje

Z202023591

OF-219599

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4995954

Objednávateľ

37861298

Nitriansky samosprávny kraj

Rázusova 2A, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

30346461

Ing. Miroslav Vančo MIVASOFT

M.R.Štefánika 67/14, Šaľa, 92701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie laboratória – meranie a kontrola, edukačný hardvér a softvér

hardvér, softvér

  • 48822000-6 - Počítačové servery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. EduKIT PA  základy & pokročilý
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet žiackych pracovísk ks 6
Počet učiteľských pracovísk ks 1
EDU kit základ ks 1
EDU kit pokročilý ks 1
sieťový zdroj ss 24V/4A ks 1
Easy Port ks 1
Fluid Lab regulácia singl licencie ks 1
Detto 8 + 1 Multilicencia - regulácia ? ?
Fluid Lab Procesná singl Iicencia ks 1
Detto 8 + 1 Multilicencia - regulácia ? ?
Učebnice ks ?
Dátový kábel Syslink ks 1
analógový kábel paralelný v dĺžke 2 m ks 1
dvojcestný kulový ventil ks 1
Plavákový senzor ks 1
 2. Príslušenstvo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
krytka 120 mm ks 18
DC lab. regulovateľný zdroj 2x 0 - 30V M A ; 5V/3A ks 6
Modul stabilizovaného striedavého zdroja 0 V-255V/2A ks 6
2x zásuvka 230V, 50Hz, 10A CZ s ističom 10A ks 12
1 F centrálni vypínač, istenie,  prudový chránič a tlačítko Total STOP (16A) ks 6
Tri zásuvky 230V, 50Hz, 6A CZ pre montáž pod doskou stola ks 6
Zásuvka RJ45, Cat 5 e, dvojitá ks 6
Nástavba prístrojová na dosku stolu jednostranná 1600 mm (nečitateľný rozmer) ks 6
Stojná noha Jednoduchá I600 mm (nečitateľný rozmer) ks 12
Doska stolu priama bez výrezov  1600 (?) x 800 x 25mm ks 6
Dištančná vložka (pár) pre dierované  desky zadné ks 12
Dierovaná deska dvojmodulová 600 x 1600  mm pre VarioCLICK (rozteč dier 19 mm) ks 6
Polica pod PC skríňu, prevedenie: oceľový plech ks 6
Výsuvná police na PC klávesnicu  pod dosku stola (plastový výlisok) ks 6
Modul ovládacieho panelu učiteľa pre max. 8 pracovisk  (len elektrotechnika) - digital, pre montáž do prístrojovej nástavby ks 1
Nástavba pre ovládací panel učiteľa max 8 miest 235x565/300 mm  (len  nástavba bez elektroniky) ks 1
Zostava stolu VariWork Economy, šírka 1600 mm (podnož +  stolná doska  1600 x 8000 mm) pre učiteľa ks 1
Signálny sĺpik LED, tri farby, napájacie napätie: DC24V, príkon: 1W stupeň krytiia: IP20, teplota prostredia : -25 až+40 stupňov Celzia farby: červená, žltá, zelená,  výška 235mm, priemer lampy 50 mm, priemer podstavy 70 mm, Umiestňuje sa na stôl žiaka. aby bolo zrejmé, ktorý stôl je pod napätím . Novinka 20.20 ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia lektorom v rozsahu 1 pracovný deň do 2 týždňov od protokolárného odovzdania a prevzatia tovaru
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Záručná doba 24 mesiacov odo dňa protokolárného odovzdania a prevzatia tovaru
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako uvedený výrobok len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Poskytnutou zárukou predávajúci ručí, že predmet zmluvy bude mať po celý čas trvania záručnej doby vlastnosti stanovené touto zmluvou a zároveň sa zaväzuje, že po celý čas trvania záručnej doby bude technické zariadenie plne funkčné a spôsobilé na riadne využívanie.Predávajúci po dobu trvania záručnej doby uvedenej v predchádzajúcom odseku zodpovedá za všetky závady, ktoré sa pri užívaní technického zariadenia vyskytnú alebo ktoré zistí kupujúci a ktoré bude reklamovať.
Predávajúci preberá záruku podľa všeobecne platných podmienok v SR a v Európskej únii.V záruke je zahrnuté aj bezplatné dodanie náhradných dielov potrebných na riadne fungovanie stroja ako aj poradenská starostlivosť o stroj.
Predávajúci je povinný najneskôr do 24 hodín po doručení reklamácie písomne doručiť kupujúcemu oznámenie o prijatí reklamácie,ojej uznaní a o lehote odstránenia závady, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V prípade, že predávajúci v lehote do3pracovných dní nedoručí kupujúcemu rozhodnutie o vybavení reklamácie, má sa za to, že reklamáciu v plnom rozsahu uznal.
Reklamáciu je možné uplatniť najneskôr do posledného dňa záručnej doby, pričom aj reklamácia preukázateľne odoslaná kupujúcemu posledný deň záručnej doby sa považuje za uplatnenú v záručnej dobe. V prípade uplatnenia reklamácie kupujúceho u predávajúceho sa predlžuje záručná doba na tú časť technického zariadenia, na ktorej sa vyskytla závada, o dobu vybavenia reklamácie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky a technickej špecifikácie parametrov alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od kúpnej zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) platnými v čase zákazky.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy,

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. Františka Hečku 25, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

01.12.2020 13:00

1,00 súbor technickej špecifikácie predmetu zákazky

41 384,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.09.2020 13:24

01.10.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 438
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.10.2020 09:14 - Vstupná ponuka 41 383,20 € Cena s DPH
01.10.2020 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka 41 383,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS