00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Softvér
licencia, software
Tovar
1. Softvér
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je nákup softvéru. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Softvér Adobe Acrobat Profesional | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. SW na jednoduchšie vytváranie, úpravu a podpisovanie dokumentov vo formáte PDF. | |
1.2. Trvalá licencia. | |
1.3. Tvorba a export súborov PDF na počítači. Priame úpravy textu a obrázkov s funkciou automatického prelomeniu textu. Vylepšené úpravy textu s odrážkami a číslovanými zoznamy. Vylepšené skenovanie a práce s obrazmi. Ľahký prístup k súborom z rôznych zariadení pomocou Mobile Link (vyžaduje prihlásenie). Prepracované užívateľské rozhranie a nástroje s podporou dotykového ovládania. Konverzia papierových dokumentov na editovateľné súbory PDF. Tvorba prístupných dokumentov PDF. Ochrana dokumentov PDF. Elektronické podpisovanie dokumentov. Automatické dopĺňanie formulárov. | |
1.4. Funkcie pre predtlačovú prípravu a produkciu. Štandardizácia úloh s PDF súbormi pomocou Akciou. Trvalé odstránenie citlivých informácií a vyčistenie súborov PDF. Tvorba PDF Portfólií. Tvorba súborov PDF zodpovedajúcich štandardom ISO. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov a technickú špecifikáciu |
1.2. rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH, zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 2 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo, |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 dní od doručenia objednávky. |
6. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od doručenia objednávky dohodnúť s objednávateľom odskúšanie licenčného súboru v prostredí objednávateľa. |
7. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti licenčného súboru v prostredí objednávateľa. |
8. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
9. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
10. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
11. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
12. Predmet zákazky uvedený v objednávke bude dodaný najneskôr do 11 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
13. Obstarávateľ obstaráva softvér v rámci pravidiel platných pre združenie EUNIS-SK, t.j. vo VIP Levelu 3. |
14. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
16. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Štefánikova 67, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
05.10.2020 08:00 — 16.10.2020 15:00
1,00 súbor
345,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.09.2020 13:21
30.09.2020 14:30
30.09.2020 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.09.2020 13:44 - Vstupná ponuka | 345,60 | € | Cena s DPH |
30.09.2020 13:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 345,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: