• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2020 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 13:10

Detail zákazky Z202023566

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2020 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 13:10

Základné údaje

Z202023566

OF-221609

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4995944

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

48157716

Filson Slovakia s.r.o.

41, Dechtice, 91953, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dezinfekčné prostriedky

dezinfekcia, dezinfekcia na ruky,

  • 33741300-9 - Dezinfekčné prostriedky na ruky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dezinfekčné prostriedky
Funkcia
Dezinfekcia rúk bez použitia vody a mydla (položky 1 - 6 a 8-9)
Dezinfekcia povrchov bez použitia vody (položka 7 a 10)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Tekutý dezinfekčný alkoholový prostriedok na ruky so zvláčňujúcimi prísadami do dávkovačov Spektrum účinnosti:baktericídny, MRSA, fungicídny, plne virucídny, mykobaktericídny, tuberkulocídny Účinné látky: Etanol 45%, Isopropanol 30%, KAS Znášanlivosť s pokožkou vysoká Balenie: 5 l Referenčný produkt: Septoderm ks 328
2. Dezinfekčný roztok s baktericídnym a virucídnym účinkom zloženie: Etanol 80% (v/v) , hydrogen peroxid 0,125% (v/v) , glycerol 1,45% (v/v) , voda 18,425% (v/v). Balenie: 5 l Referenčný produkt: IMUNA Dezinfekčný roztok na ruky ks 151
3. Dezinfekčný roztok s baktericídnym a virucídnym účinkom zloženie: Etanol 80% (v/v) , hydrogen peroxid 0,125% (v/v) , glycerol 1,45% (v/v) , voda 18,425% (v/v). Balenie: 1 l Referenčný produkt: IMUNA Dezinfekčný roztok na ruky ks 407
4. Gélový alkoholový prípravok na dezinfekciu rúk s dávkovačom (pumpičkou) s účinnosťou proti baktériám, kvasinkám, a vírusom s obsahom hydratačných a hypoalergénnych zložiek. Nevysušuje pokožku, aj pre citlivú pokožku. Balenie : 500 ml . Referenčný produkt: sanytol dezinfekčný gél na ruky ks 868
5. Gélový alkoholový prípravok na dezinfekciu rúk. Nevysušuje pokožku rúk, vysoká dezinfekčná účinnosť s baktericídnym, fungicídnym, vírucídnym, spóricidnym spektrom účinnosti. Balenie: 500 ml referenčný produkt: Chiroderm gel ks 475
6. Gélový alkoholový prípravok na dezinfekciu rúk s dávkovačom (pumpičkou) s účinnosťou proti baktériám, kvasinkám, a vírusom s obsahom hydratačných a hypoalergénnych zložiek. Nevysušuje pokožku, aj pre citlivú pokožku. Balenie: 250 ml Referenčný produkt: sanytol dezinfekčný gél na ruky ks 776
7. Dezinfekčné utierky - vlhčené na čistenie a dezinfekciu povrchov , rýchla účinnosť dezinfekcie proti baktériám, hubám riasam a plesniam. Používa sa na dezinfekciu povrchov. Účinná zložka didecyldimetylamónium chlorid/DDAC,CAS N:7173-51-5/0,9mg/g/ Balenie 100 kusov /na povrchy/ ks 651
8. Antibakteriálny prípravok na čistenie rúk bez vody - ničí baktérie 99,9% prítomných na rukách s obsahom Aloe Vera Účinná látka Alcohol denat, ISO PROPYL ALKOHOL , PROPYLENEGLYCOL ALOE BARBADENSIS balenie 500 ml ks 315
9. Vlhčené obrúsky na čistenie rúk - Isopropyl alkoholC9-11 Pareth-8 PEG-75 lanolín, metylparaben, balenie 100kusov ks 510
10. Everbrite Ultra - silný dezinfekčný a čistiací prípravok je určený voči širokému sprektru mikroorganizmov,bakteriocídny účinnok podľa EN 13967, Fungicídny účinok podľa EN 13697 a Virocidny účinok podľa EN 14476 Aktívna látka Didecyldimethylammonium chloride/DDAC,CAS 7173-51-5/,/69,mg/g/ balenie 5l /do prístroja / ks 210
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
3.Dodanie rámcovo zazmluvneného tovaru na základe čiastkovej výzvy/objednávky bude uskutočňované výhradne v pracovné dni a v pracovnom čase Objednávateľa od 7:30 do 15:30 hod. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby za Objednávateľa, uvedenú v čiastkovej výzve/objednávke a to minimálne jeden pracovný deň pred dodaním tovaru.
4. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 7 kalendárnych dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody podrobný aktualizovaný rozpočet, v ktorom pre každú položku, ktorá je predmetom dodania uvedie jednotkovú cenu v € bez DPH, jednotkovú cenu v € s DPH, cenu za množstvo jednotlivej položky v € s DPH, celkovú cenu za všetky položky v € s DPH.
5. Výška konečnej ceny za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, dodanie na miesto určené objednávateľom.
6. Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa je do 7 kalendárnych dní, ak bude objednávka vystavená na sumu minimálne 100 € s DPH (ďalej len „minimálna suma objednávky“).
6.1. Ak objednávka nebude dosahovať minimálnu sumu objednávky, Dodávateľ má právo spojiť viaceré objednávky v jednom kalendárnom mesiaci do výšky minimálnej sumy objednávky. V tom prípade bude lehota dodania do 7 kalendárneho dňa odo dňa doručenia objednávky dosahujúcej minimálnu sumu objednávky.
6.2. V prípade, ak suma objednávok v kalendárnom mesiaci nedosiahne výšku minimálne 100 € s DPH lehota dodania bude do 7 kalendárneho dňa nasledujúceho mesiaca bez a to aj v prípade, ak nebude dosiahnutá minimálna suma objednávky.
7. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 7 kalendárnych dní odo dňa uzavretia tejto dohody kontaktné údaje osoby pre zasielanie objednávok a kontaktu pre zasielanie prípadných reklamácií v rozsahu: Meno, priezvisko, telefónne číslo a e -mailová adresa (ďalej len "Kontaktná osoba")
8. Objednávateľ predloží Dodávateľovi do 7 kalendárnych dní odo dňa uzavretia dohody adresy miest plnenia, ktorými sú pracoviská Objednávateľa výlučne v Nitre, presné adresy objednávateľ uvedie v čiastkovej objednávke.
9. Čiastkové výzvy/objednávky bude objednávateľ zasielať dodávateľovi e-mailom na e-mailovú adresu Kontaktnej osoby. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť každú objednávku Objednávateľa na emailovú adresu uvedenú v objednávke, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do troch (3) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. Neakceptovanie objednávky zo strany Dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie povinností Dodávateľa
10. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na viacero miest dodania - pracoviská v Nitre, ktoré budú konkrétne uvedené v čiastkovej výzve/objednávke. Dodanie tovaru poštou, kuriérom do podateľne resp. na iné pracovisko Objednávateľa ako bude uvedené v objednávke sa vylučuje a bude sa považovať za nesplnenie záväzku.
11. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke rámcovo zazmluvneného tovaru na základe čiastkovej výzvy/objednávky skontrolovať predmet dodávky a v prípade dodávky iného tovaru alebo iných špecifikácií tento tovar neprevziať.
12. Faktúra musí obsahovať názvy a množstvá jednotlivých tovarov, jednotkové ceny, ceny spolu za jednotlivé položky a celkovú fakturovanú sumu za jednotlivé druhy tovaru. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného kontaktnou osobou za Objednávateľa. Na každú vystavenú objednávku Objednávateľom musí byť Dodávateľ vyhotoviť samostatnú faktúru.
13. Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy originálne, nové a nepoužité.
14. V prípade, že dodávateľ dodá objednávateľovi tovar iný ako originálny a dôjde k poškodeniu zariadenia z dôvodov vadného alebo nekvalitného dodaného tovaru, dodávateľ nesie v plnom rozsahu zodpovednosť za takto spôsobené škody, najmä je povinný uhradiť objednávateľovi všetky náklady vynaložené objednávateľom na opravu takto poškodeného zariadenia.
15. V prípade omeškania dodávateľa s plnením podľa konkrétnej objednávky má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z ceny nedodaného plnenia, t. j. z ceny danej rozsahom konkrétnej objednávky, a to za každý deň omeškania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda A.Hlinku2, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

10,00 položka

70 362,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.09.2020 11:51

01.10.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 419
 38
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.09.2020 14:24 - Vstupná ponuka 70 362,00 € Cena s DPH
30.09.2020 15:01 - Najvýhodnejšia ponuka 70 200,06 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS