• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2020 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2020 11:50

Detail zákazky Z202023555

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2020 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2020 11:50

Základné údaje

Z202023555

OF-221489

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4994034

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalendáre a diáre na rok 2021

kalendáre (stolové, nástenné)

  • 30199792-8 - Kalendáre
  • 22817000-0 - Diáre alebo osobné organizéry
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalendáre a diáre na rok 2021
Funkcia
1. Stolový stĺpcový veľký PRACOVNÝ kalendár - 600 ks, Formát: 300 × 140 mm. Vario špirála, ofsetový papier, 64 strán, stojanček typ: plné dno. Plnofarebná obálka, zväčšený formát obsahuje dostatočný priestor na poznámky, týždňové stĺpcové kalendárium s hodinovým delením až do 20-tej hodiny, daňové pripomienky, fond pracovného času, mesačné kalendária, fázy Mesiaca, východy a západy Slnka, štátne sviatky susediacich krajín EÚ, školské prázdniny, znamenia zverokruhu, slovenské a české mená (plus netradičné mená)
2. Nástenný 3- mesačný kalendár s obrázkom “PLÁŽ“ (alebo ekvivalentný obrazok) - 13 ks, Formát: 300 x 465 mm. Vario špirála, ofsetový papier, 12 listov. Prehľadný 1-ŠPIRÁLOVÝ trojmesačný nástenný kalendár. Má posuvné okienko pre lepšiu orientáciu v mesiaci, kalendárium so slovenskými a českými menami a sviatkami v okolitých krajinách EÚ.
3. Nástenný 3- mesačný kalendár s obrázkom “HORY“ (alebo ekvivalentný obrazok) - 8 ks, Formát: 300 x 465 mm. Vario špirála, ofsetový papier, 12 listov. Prehľadný 1-ŠPIRÁLOVÝ trojmesačný nástenný kalendár. Má posuvné okienko pre lepšiu orientáciu v mesiaci, kalendárium so slovenskými a českými menami a sviatkami v okolitých krajinách EÚ.
4. Nástený kalendár Slovensko - 7 ks,Formát: 340 x 460 mm. Vario špirála, natieraný lesklý papier, 7 listov. Elegantný nástenný kalendár približuje krásu a jedinečnosť slovenskej krajiny. Kalendár s mesačným kalendáriom so slovenskými a českými menami, prehľadným kalendáriom predchádzajúceho a nasledujúceho mesiaca.
5. Denný diár: Denný diár bordový A5 – 5 ks, Denný diár zelený A5 – 2ks, Denný diár modrý A5 – 1 ks, Denný diár tmavomodrý A5 – 7 ks. Denný diár s bordovou matnou obálkou s bohatým obsahom. Kvalitný diár s hodinovým delením obsahuje slovenské a české kalendárium, anglický preklad mesiacov a dní, informácie o štátnych sviatkoch susediacich krajín EÚ, prehľadný a plánovací kalendár, školské prázdniny, prehľad dôležitých inštitúcií, adresár. Obsahuje dostatočný priestor pre písanie poznámok a pripomienok. Ekologický výrobok s použitím recyklovaného papiera.
6. Mini diár: Mini diár týždenný vreckový farba bordová - 8 ks, Mini diár týždenný vreckový farba "koňaková" – 5 ks, Mini diár týždenný vreckový farba modrá – 2 ks, Formát: 90 × 160 mm. PVC obal. Šitá väzba V1, 72 strán. Vreckový minidiár s obalom s mramorovým vzorom, prehľadné týždenné delenie. Obsahuje slovenské aj české mená, informácie o štátnych sviatkoch susediacich krajín EÚ, východy a západy Slnka, znamenia zverokruhu, priestor pre písanie poznámok a pripomienok, adresár.
7. Diár B5 tmavosivá farba týždenný, Formát 165x245 mm, 128 strán, - 4 ks,Kvalitný diár s hodinovým delením obsahuje slovenské a české kalendárium, anglický preklad mesiacov a dní, informácie o štátnych sviatkoch susediacich krajín EÚ, prehľadný a plánovací kalendár, školské prázdniny, prehľad dôležitých inštitúcií, adresár. Obsahuje dostatočný priestor pre písanie poznámok a pripomienok. Ekologický výrobok s použitím recyklovaného papiera.
8. Stolová podložka bez kalendára - 5 ks,Formát: 520 × 390 mm. Lepená väzba, ofsetový papier, 25 trhacích listov. Univerzálna stolová pracovná podložka s týždenným plánovaním na akýkoľvek rok bez kalendára. Praktická pomôcka, ktorá chráni stôl a zároveň nahrádza kalendár, poskytuje priestor na poznámky.
9. Podložka pod myš s kalendárom – 6 ks,Formát: 210 × 210 mm. Lepená väzba, ofsetový papier, 52 trhacích listov, účelná pracovná pomôcka – podložka pod myš a zároveň poznámkový blok s možnosťou týždňového plánovania.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy. Cena je maximálna vrátane všetkých ekonomicky oprávnených nákladov úspešného uchádzača vynaložených v súvislosti s dodávkou predmetu plnenia zmluvy, napr. obaly na prepravu tovaru, doprava na miesto dodania prepravnými prostriedkami úspešného uchádzača, v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru na konkrétne miesto.
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade, že tovar nebol dodaný v požadovaných počtoch, alebo javí známky vady, alebo bol dodaný čo i len jediný tovar v rozpore so špecifikáciou, nebude prevzatý celý objem dodávky.
Nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 4 dní od uzavretia zmluvy.
Faktúry aj dodacie list budú obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovými cenami.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta, Mlynská dolina Ilkovičova 6, 842 15 Bratislava 4, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

05.10.2020 08:00 — 30.10.2020 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.09.2020 10:22

30.09.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.09.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 451
 126
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.09.2020 12:49 - Vstupná ponuka 900,00 € Cena bez DPH
30.09.2020 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka 890,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS