• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2020 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2020 11:20

Detail zákazky Z202023548

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2020 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2020 11:20

Základné údaje

Z202023548

OF-221107

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5003368

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky spotrebný materiál

Rôzny kancelársky spotrebný materiál

  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný kancelársky materiál
Funkcia
Spotrebný kancelársky materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Tabelačný papier A3 bal 10
2. Etikety print A6 48x21 mm, 20 ks et./A6, biele, 15 hárkov A6/bal. EF4821 bal 1000
3. Uhlový papier A4, čierny 100 listov bal 50
4. Pero na stojane KP 1009 ks 50
5. Centropen 2637/36 - M / F OHP mix farieb ks 1500
6. Korková nástenka 90 x 60 cm, hnedá, hliníkový rám ks 30
7. Stolová menovka 61X150 mm ks 20
8. Samolepiaca založka v tvare šípok "INDEX" Post-it bal 30
9. Zvýrazňovač Job 150, mix farieb ks 800
10. Samolepiace etikety 105 x 148mm, A4 bal 30
11. Samolepiace etikety 210 x 148mm, A4 bal 30
12. Termo paska 57/40/12 mm 48g/m2 ks 200
13. Archivačný box s vekom Esselte Speedbox biely ks 500
14. Farbiaci valček MOTEX 18 mm ks 20
15. Samolepiace etikety biele A4 210x297 bal 20
16. Stolová menovka 61X150 mm ks 20
17. Kancelársky blok - A5 50 l. - linajkový ks 50
18. Kancelársky blok - A6 50 l. - linajkový ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Tabelačný papier 12"x25cm/1+1 1000 zložiek Papier do ihličkových tlačiarní s oddeliteľnou perforáciou po bokoch. Dodávaný v šírke 25 cm s dvomi kópiami.Orig.+počet kópií: 1 + 1Počet zložiek: 750
2. Etikety univerzálne print, rozmer 48x11 mm na hárku A6 formáte, na 1 hárku sa nachádza 12 ks etikiet, balenie obsahuje 15 hárkov. EF4821 dodávateľ predloží vzor etikety na odsúhlasenie
3. Balenie obsahuje 100 čiernych uhľových papierov A4.
4. Klientské pero na retiazke, s nalepovacím stojanom. Farby: biele alebo čierne.
5. Liner s valcovým hrotom a úchopom trojuholníkového tvaru šírka stopy 1 mm, permanentný atrament je odolný voči vode a zotieraniu, zmývateľný liehom; liner je určený na písanie na plastické hmoty, sklo, diarámčeky, filmy, röntgenové snímky a pod.
6. Korková nástenka je vyrobená z pravého korku. Nástenka disponuje pevným hliníkovým rámom. Súčasťou dodávky sú montážne prvky.
7. box na uloženie a transport archívnych boxov a zakladačov • umožňuje uloženie 5 ks zakladačov 8 cm alebo archívnych boxov 7,5 cm z hladkej lepenky a voľne uložených spisov formátu A3
8.  Samolepiaca založka v tvare šípok "INDEX" Post-it rozmer 12x43 / 4x24listov / farba .:červená, zelená, žltá, modrá
9. Zvýrazňovač Schneider Job 150, mix farieb modrá, oranžová, ružová, žltá, zelená
10. Počet hárkov v balení: 100 ks - bezokrajové A4 (Balenie po: 200 listov.) Rozmer etikety: 105 x 148,5 mm Počet etikiet na A4: 4 ks Farba: biela Lepidlo: akrylátové - bezokrajové , pravouhlé rohy
11. Samolepiace biele etikety 210 x 148mm, A4 (Balenie po: 200 listov.) Rozmer etikety: 210 x 148,5 mm Počet etikiet na A4: 2 ks Počet hárkov v balení: 100 ks Farba: biela Lepidlo: akrylátové - bezokrajové, pravouhlé rohy
12. Papierová termo páska do pokladne. termo paska 57/40/12 mm 48g/m2 Jednovrstvové kotúčiky TERMO sú vyrobené z termocitlivého 55 gr.papiera podľa zákona 289/2008 Z.z. a novele 361/2013 zo 17.10.2013
13 archívne krabice sú mimoriadne silné a odolné vďaka posilneným bočným stenám a spodku - kontajnery sú stohovateľné - 1 archívny kontajner je vhodný na archiváciu 5 ks ESSELTE šanónov s 75 mm chrbtom - je ideálny: na uchovanie dokumentov väčšieho rozsahu alebo kancelárskych pomôcok; na prenášanie materiálov na prednášky, schôdze, prezentácie - vyrobené zo 100% recyklovanej vlnitej lepenky, 100% recyklovateľné, certifikované FSC - rozmery: 392mm x 301mm x 334 mm
14. Farbiaci valček pre etiketovacie kliešte 869012. šírka 18 mm
15. Samolepiace biele etikety 210 x 297 mm, A4 (Balenie po: 200 listov.) Farba: biela Lepidlo: akrylátové - bezokrajové , pravouhlé rohy
16. Obojstranne čitateľná stolová menovka z pevného PVC, Dodávaná s vymeniteľnou prázdnou kartou. Rozmery: >61x150 mm
17. Kancelársky blok - A5 50 l. - linajkový perforovaný - lepený
18. Kancelársky blok - A6 50 l. - linajkový perforovaný - lepený
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia ( chodba - sklad )
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu za týchto podmienok:
a.) dodanie ekvivalentu vo forme inovácie pri súčasnom dodržaní všetkých kvalitatívnych podmienok.
b.) dodanie ekvivalentu v tom prípade, ak bude mať zhodné, alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3-ich pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorky tovaru, ak ním je ekvivalent. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpočet jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,, nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou
podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

6

1,00 celok

7 100,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.09.2020 08:01

05.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 37
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2020 13:35 - Vstupná ponuka 7 049,00 € Cena bez DPH
05.10.2020 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 6 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS