30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36439851
Démos trade, s.r.o.
Pri Rajčianke 8913/25, Žilina, 01001, SVK
Rezivo/polotovary a výrobky z reziva
sololit, strešné laty, preglejka, rezivo
Tovar, Služba
|
1. Preglejka 1500x2500x18mm
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Preglejka protišmyková vhodná na podlahy prívesov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Preglejka 1500x2500x18mm | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| vodovzdorná, protišmyková | |
| rozmer | 1500 x 2500 mm |
| hrúbka | 18 mm |
| materiál | breza |
| farba | hnedá |
| povrch | vrchná strana protišmyková , spodná strana fóliovaná hladká |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa, aby dodávaný tovar, ktorý je predmetom tejto kúpnej zmluvy bol nový, nepoužitý |
| Objednávateľ požaduje predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane rozpisu ceny po položkách do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
| Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
| Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
05.10.2020 08:00 — 16.10.2020 11:00
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
399,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.09.2020 09:46
02.10.2020 09:00
02.10.2020 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.09.2020 10:48 - Vstupná ponuka | 399,00 | € | Cena s DPH |
| 29.09.2020 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 399,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: