42024471
Stredná odborná škola, Lipová 8, Handlová
Lipová 8, Handlová, 97251, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Čistiace a hygienické prostriedky
čistiace prostriedky, mydlo , prací prostriedok, aviváž, toaletný papier, toaletné mydlo, krém
Tovar, Služba
1. Čistiace a hygienické prostriedky
|
|
---|---|
Funkcia |
Prostriedky na čistenie a hygienu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Saponát na umývanie riadu, 1 litrové balenie, Jar alebo ekvivalent pri dodržaní vlastností: 15% aniónové povrchovo aktívne látky, 5% neiónové povrchovo aktívne látky, | ks | 24 | ||
Saponát na umývanie riadu, 5 litrové balenie, Jar alebo ekvivalent pri dodržaní vlastností : 15% aniónové povrchovo aktívne látky, 5% neiónové povrchovo aktívne látky | ks | 108 | ||
Čistiaci prostriedok na podlahu, 1,5 l balenie | ks | 120 | ||
Čistiaci prostriedok na čistenie riadu, pasta na riad (toro), 200 g balenie | ks | 120 | ||
Čistiaci prášok na riad (Cipro alebo ekvivalent), 400 g balenie | ks | 24 | ||
Dezinfekčný prostriedok (savo alebo ekvivalent pri dodržaní vlastností 5-15% aktívny chlór), 1 l balenie | ks | 600 | ||
Prací prostriedok, 7,5 kg balenie, práškový prací prostriedok | ks | 36 | ||
Sóda kryštalická, 1 kg balenie | ks | 150 | ||
Aviváž, 2 l balenie | ks | 15 | ||
Hydroxid sodný, perličky, 1 kg balenie | ks | 30 | ||
Leštiaci prípravok na sklo, 750 ml balenie | ks | 50 | ||
Odmastňovací prípravok na rúry a sporáky, 500 ml | ks | 24 | ||
Toaletný papier 2-vrstvový, min. 68 m v kuse (v 1 rolke) | ks | 1500 | ||
Toaletné mydlo, 100 g | ks | 120 | ||
Ochranný a regeneračný krém na ruky, 100 ml balenie | ks | 240 | ||
Čistiaci prostriedok na ruky, čistiaca pasta, Solvina alebo ekvivalent, 500 g balenie | ks | 20 | ||
Tekuté mydlo na ruky, 5 l balenie | ks | 30 | ||
Tekutý prášok na riad, 500 ml | ks | 60 |
Názov |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, doručenie vzoriek a dopravu na miesto dodania - sídla objednávateľa a vrátane vyloženia na mieste plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať požadovaný predmet zmluvy podľa požiadavky objednávateľa, minimálne však v 5 dodávkach. |
Dodávky predmetu zákazky sa budú uskutočňovať priebežne podľa písomných objednávok objednávateľa vystavovaných počas platnosti tejto zmluvy s lehotou dodania do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. |
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta ( rozpis sadzby DPH a ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
Zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do 31.8.2021 podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ dodá bezplatne do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy vzorky všetkých požadovaných tovarov ( z každého 1 ks). Pri tekutých a práškových čistiacich prostriedkoch aj údaje výrobcu deklarujúce technické parametre ponúkaného tovaru. Vzorky tovarov budú objednávateľom prekontrolované a porovnané podľa Technickej špecifikácie predmetu zmluvy. Až po odsúhlasení kvalitatívnych parametrov vzoriek objednávateľom, bude dodávateľovi postúpená objednávka. |
V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu tovarov s Technickou špecifikáciou predmetu je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
V prípade, ak Objednávateľ zistí, že predložené vzorky výrobkov nezodpovedajú Technickej špecifikácii predmetu zmluvy, Objednávateľ vzorky Dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú Technickej špecifikácii predmetu požadovanej Objednávateľom. |
Nedodanie technického popisu (dokladu výrobcu s údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru) resp. ak údaje v ňom uvedené nebudú v súlade s Technickou špecifikáciou predmetu v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, bude považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktorého parametre nie sú v súlade s technickou špecifikáciou predmetu alebo sa takýto tovar pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, čím nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nesplnením Osobitných požiadaviek a Technickej špecifikácie predmetu Zmluvy. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke ( napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní.Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry.Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou Objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Lipová 8, Handlová, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
05.10.2020 08:57 — 30.09.2021 08:57
1,00 Zákazka
2 226,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.09.2020 09:10
30.09.2020 08:51
30.09.2020 09:06
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.09.2020 19:57 - Vstupná ponuka | 2 226,00 | € | Cena s DPH |
30.09.2020 07:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 225,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: