• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2020 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2020 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2020 10:10

Detail zákazky Z202023521

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2020 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2020 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2020 10:10

Základné údaje

Z202023521

OF-221615

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4994008

Objednávateľ

00316181

Mesto Lučenec

Fiľakovská cesta 287, Lučenec, 98401, SVK

Dodávateľ

36800767

PIFox, s.r.o

Smolenická 12, Bratislava, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dochádzkový systém

Dochádzkový systém

  • 35123100-3 - Dochádzkový systém na magnetické karty
  • 35123200-4 - Zariadenia dochádzkového systému pri pružnej pracovnej dobe
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dochádzkový systém
Funkcia
Dochádzkový systém pre použitie bezkontaktných čipových kariet s možnosťou integrácie bezdotykového merania telesnej teploty osôb a prepojenia na turnikety
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
DOCHÁDZKOVÝ TERMINÁL S KAMEROU pre evidenciu dochádzky,  7", dotykový so zabudovanou  kamerou, karta/čip, pin kód s možnosťou integrácie bezdotykového merania telesnej teploty osôb ks 3
Výdrž terminálu bez elektrického prúdu (zabudovaný zdroj) hod 4
Software k dochádzkovému systému ( počet zamestnancov 170) ks 1
Bezdotykové karty EM /čipový prívesok ks 200
Externá nahadzovačka kariet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dochádzkový systém Zariadenie na zaznamenanie príchodu a odchodu, prerušenie pracovnej doby
Požadované technické vlastnosti automatická synchronizácia údajov v termináli (karty, mená zamestnancov).
LCD display 7" dotykový displej
integrovaná web - kamera pre fotenie pri zápise 300.000 px camera
Communication port Ethernet, WIFI, USB Client, 3G (Optional)
SD Card For Optional SD Card
offline mód pre prípad výpadku komunikácie so serverom minimálne 4 hodiny
Standard Functions- Internal Bell, Multi-point Data Collection, Work Shift
- zabudovaný akumulátor pre prípad výpadku prúdu
- s možnosťou napojenia zariadenia na meranie telesnej teploty s odchýlkou +/- 0,5 stupňa celzia
Požiadavky na software dochádzkového systému možnosť evidencie príchodu, odchodu z práce a pracovných prerušení
- Selektívne nastavenia pracovníka – pevný pracovný čas, pružný pracovný čas, nerovnomerne rozvrhnutý pracovný čas, skrátený pracovný čas
- možnosť nastavenia pevnej a pohyblivej pracovnej doby aj rôzny pracovný čas každý deň v týždni
- možnosť evidovať a vyhodnocovať dochádzku a odpracovaný čas pre zamestnancov pracujúcich na dohodu resp. študentov, či zamestnancov agentúr a dodávateľských
- Systém elektronického schvaľovania žiadaniek pre vybrané druhy prerušenia (dovolenka, prekážky na strane zamestnanca) s emailovou notifikáciou nadriadeného aj zamestnanca
- sieťová verzia - architektúra klient - server
- podporovaný operačný systém minimálne Windows 7, možnosť inštalácia na  MS Server 2012 (SQL sever)
- prehľadné zobrazenie stavu dochádzky na zamestnancov a dni, ideálne farebné rozlišovanie
- možnosť prezerania prístupov a zaznamenaných záberov
- prehľad prítomnosti zamestnancov
- tvorba reportov vo formáte pdf a xls
- tlač mesačného výkazu dochádzky jednotlivých zamestnancov a skupín
- tlač výkazov pre mzdový referát
- prístup a práva spracovateľov v programe evidencie dochádzky všetkých zamestnancov pre 6 riadiacich pracovníkov, resp. personalistov
- prístup zamestnancov cez www rozhranie do vlastnej evidencie dochádzky vrátane jej archívu
- zaznamenávanie dochádzky
- výpočet odpracovaných a neodpracovaných hodín, dní, doby za týždeň a mesiac s možnosťou nahrávania prekážok na strane zamestnanca aj zamestnávateľa oprávnenou osobou (dovolenky, PN, OČR a pod.)
- vyhodnocovanie a sledovanie aktuálnej prítomnosti zamestnancov
- možnosť nastavenia individuálneho pracovného kalendára pre jednotlivých zamestnancov a možnosť vybrať zamestnancov, ktorých dochádzka sa nespracováva podľa zaznamenaných údajov
- výpočet odpracovaných hodín a evidencia nadčasov
- zaznamenávanie, výpočet a rozdelenie druhov prerušenia pracovnej činnosti (automatické prepočítavanie)
- zadávanie neprítomnosti do dochádzkových listov (dovolenka, OČR, PN a pod.) dopredu aj spätne pre vybraných užívateľov
- výpočet nároku na stravné lístky vo forme výstupnej zostavy
- audit spracovania, zaznamenanie a prehľad ručných zásahov do dochádzkových listov
- Registrácia príchodu/odchodu do/z práce
- Registrácia prerušenia práce (napr. obed, OČR, PN, dovolenka, služobná cesta, pracovné jednanie mimo pracoviska, súkromné prerušenie, náhradné voľno, pracovná pohotovosť na pracovisku, nadčas a pod.)
- Selektívne nastavenia pracovníka – pevný pracovný čas, pružný pracovný čas,nerovnomerne rozvrhnutý pracovný čas, skrátený pracovný čas
- Možnosť evidovať a vyhodnocovať dochádzku a odpracovaný čas pre zamestnancov pracujúcich na dohodu resp. študentov, či zamestnancov agentúr a dodávateľských firiem
- Systém elektronického schvaľovania žiadaniek pre vybrané druhy prerušenia (dovolenka, prekážky na strane zamestnanca) s emailovou notifikáciou nadriadeného aj zamestnanca
- Individuálna konfigurácia prerušení (vplyv na odpracovanú dobu, či sa zarátavajú dosalda, do nadčasov, či je možné u prerušenia použiť automat plánovania, atď.)
- Možnosť nastaviť dňový a poldňový režim čerpania dovolenky a prekážok na strane zamestnanca
- Individuálne nastavenie pracovných dôb (pružná, pevná, 12 hodinová, 24 hodinová, flexi, atď.)
- Možnosť automatického delenia doby na pracovisku na pracovná zmena – pohotovosť na pracovisku – pracovná zmena
- Možnosť individuálneho nastavenia kontrolovania a uplatnenia reštrikcií (kontrola povinnej prítomnosti, kontrola predčasných príchodov, neskorých odchodov)
- prepojenie softwaru - export do mzdového systému WINPAM od firmy IVES a.s. Košice
Správa nadčasov: neuznávanie nadčasu ak je do určitého času, napr.: 00:30:00, možnosť definovať hodnotu maximálneho mesačného nadčasu - umožňuje limitovať množstvo hodín, ktoré budú uznané v salde za aktuálny mesiac, možnosť nastaviť kumulovanie nadčasov z rôznych udalostí (práca mimo zmeny, pružný pracovný čas, nadčas z pohotovosti atď.)
Správa oprávnení/rolí: minimálne v rozsahu konfigurovať, plánovať, vyhodnocovaťdochádzku a oprávnenia na prezeranie dochádzkových dát vedúci +podriadení/zamestnanec iba sebe resp. zamestnanec vyhodnocuje dochádzku aj sám sebe
Presná evidencia dôvodov neprítomnosti a prekážok v práci, platených aj neplatených, s možnosťou dopĺňania typu neprítomnosti podľa platných ustanovení Zákonníka práce a interných smerníc (resp. kolektívnej zmluvy) a ich prenos do aplikácie PAM podľa jednotlivých druhov náhrad
Nastaviteľné možnosti zaokrúhľovania príchodov resp. odchodov (nahor, nadol, na konkrétny čas, na päť - desať - päťnásť - tridsať - šesťdesiat minút pred celou, atď.), väčšinou tzv. nožnicový spôsob, napr.:Príchod – 6:02 na 6:15 a Odchod – 14:13 na 14:00...
software a čítačka karíet na konfiguráciu ID kariet - vlastnosti evidencia zamestnancov, pridávanie, oprava, rušenie, archív, tlač zostáv
Správa registračných zariadení: softvérové vybavenie (Windows server, MY SQL server alebo iné DB prostredie vrátane web rozhrania), ktoré umožní správcovi, centrálne konfigurovať zariadenia, nepretržite monitorovať stav, tzn. konektivitu, sťahovanie udalostí do centrálnej databázy, zariadenie vypnuté/zapnuté, spravovať databázu vzoriek odtlačkov prstov zamestnancov, spravovať databázu kariet, spravovať databázu databázu udalosti (min. v rozsahu dochádzkové udalosti, technické udalosti, chybové správy), synchronizovať čas a dátum na centrálny „generálsky“ čas a dátum
Konfigurácia, plánovanie, vyhodnotenie a výstupy dochádzky zamestnancov: softvérové vybavenie (Windows server a MY SQL server alebo iné DB prostredie vrátane web rozhrania), umožňuje minimálne nasledujúcu funkcionalitu: Správa oprávnení/rolí: minimálne v rozsahu konfigurovať, plánovať, vyhodnocovať dochádzku a oprávnenia na prezeranie dochádzkových dát vedúci + podriadení
- zamestnanec iba sebe resp. zamestnanec vyhodnocuje dochádzku aj sám sebe
- Možnosť napĺňania číselníkov z externých systémov
- možnosť automaticky exportovať dáta do externého systému
- Individuálna konfigurácia prerušení (vplyv na odpracovanú dobu, či sa zarátavajú do salda, do nadčasov, či je možné u prerušenia použiť automat plánovania, atď.)
- Možnosť nastaviť dňový a poldňový režim čerpania dovolenky a prekážok na strane zamestnanca
- Možnosť zaokrúhlenia prerušení (číselník prerušení). Možnosť zaokrúhliť každú udalosť individuálne alebo až súčet kumulatívne.
- Možnosť označiť chybný deň ako absenci
- Individuálne nastavenie pracovných dôb (pružná, pevná, 12 hodinová, 24 hodinová, flexi, atď.)
- Možnosť automatického delenia doby na pracovisku na pracovná zmena – pohotovosť na pracovisku – pracovná zmena
- Možnosť individuálneho nastavenia kontrolovania a uplatnenia reštrikcií (kontrola povinnej prítomnosti, kontrola predčasných príchodov, neskorých odchodov)
- Pri ukončení zamestnania možnosť označenia a nestratenia väzby na archív
- Konfigurácia nočných zmien: prechod cez niekoľko dní, cez mesiac i rok, spracovanie nočných v rôznych režimoch – do dňa začiatku nočnej, delením o polnoci do obidvoch dní, do dňa ukončenia
- Rozdelenie odpracovaných hodín v jednotlivých zmenách podľa pracovných kalendárov zmien
- Možnosť rozdelenia odpracovaných hodín v jednotlivých zmenách podľa zaradenia príchodu do zmeny
- Grafické rozlíšenie prelomu mesiacov (je nový mesiac, ale staré obdobie (mesiac) ešte nebolo uzatvorené uzávierkou)
- Evidencia služieb (pracovných služieb a pracovnej pohotovosti)
- Evidencia pohotovosti na pracovisku a mimo pracoviska (služby),automatické prerušenie pohotovostí príchodom do práce a následne automatické pokračovanie pohotovosti aktivované odchodom z práce
- Možnosť vytvárať a evidovať čerpanie špecifických kont hodín (napr. nočná, riziková práca, práca v sobotu, v nedeľu a pod.)
- Možnosť sledovať, kedy bol naposledy pracovník editovaný oprávnenou osobou
- Zavedenie ďalších možnosti hromadného členenia na skupiny, skupiny príslužieb a pod.
- Zálohovanie nastavených parametrov ako aj zálohovanie všetkých údajov
- Schvaľovanie/plánovanie dovoleniek, priepustiek - schvaľovací proces neprítomnosti pracovníkov na pracovisku
- Podpora nerovnomerne rozvrhnutej, pevnej a pružnej pracovnej doby v užívateľom definovanom rozsahu
- Prenos podkladov do WINPAM pre výpočet nároku na dovolenku pri nerovnomerne rozvrhnutej pracovnej dobe podľa zákonníka práce formou exportu
- Prácu s prestávkami na jedlo a oddych vrátane ich automatického generovania Zadávanie a generovanie príplatkov k odpracovanej dobe
- prideľovanie bezkontaktných ID kariet zamestnacom
- bezkontaktné karty musia byť použiteľné i do turniketov
Plánovanie: Plánovanie:o Individuálne plánovanie pracovného kalendára napríklad kopírovanie iným osobám,systém rezervovania dní, evidencia požiadaviek , súvisiace fondy pracovnej doby: týždenné, mesačné, atď
- Možnosť nastaviť automatické generovania pracovných kalendárov podľa rôznych vzorcov (na základe typu dní, opakujúceho sa cyklu, atď.)
- Možnosť definovať individuálne pracovnú dobu po dochádzkových dňoch a jej automatické premietanie do pracovných kalendárov
- Plánovanie prerušení (dovolenka, služobná cesta, atď.) manuálne alebo pracovným kalendárom
- Dodatočné zadanie prerušení na snímači pri návrate po niekoľkých dňoch - zadať návrat z konkrétneho prerušenia - systém automaticky dogeneruje prerušenie
- Kalendár - kontrola integrity dní, upozornenie a dogenerovanie napr. sviatkov podľa aktuálneho stavu kalendára do pohybov pracovníkov
- Plánovanie obsadenosti oddelení jednotlivými pozíciami
Vyhodnotenie: Farebná alebo piktogramová identifikácia nekorektného stavu dochádzky v rámci dňa
- Pomocník riešenia nekorektnej dennej dochádzky (identifikuje, popíše problém)
- Možnosť prezerania originálnych časov bez možnosti editácie, princíp dvoch rovnakých databázových položiek: (1) položka zo zariadenia, (2) editovaná položka
- Vizuálna indikácia na prekročenie limitu OČR, návšteva lekár, atď.
- Možnosť sledovania reálneho čerpania k limitom vyplývajúcim zo zákona - limit na návštevu lekára, limit nadčasov v rámci dňa, OČR, PN, atď.
- Kontrola úplnosti dochádzkových údajov zamestnanca
- Manuálny/editovaný zásah nadradiť nad všetky vygenerované a zosnímané dáta
- Hromadné editovanie aj vrátenie editovaných časov do pôvodného stavu
- Hromadné nastavenie zámku na editáciu dní resp. pracovníkov
- Generovanie príchodov - odchodov, napr. vedúci pracovníci, ktorí si neevidujú dochádzku na zariadení
- Generovanie celodenných prerušení (dovolenka, dlhodobá neprítomnosť, a pod.)
- Automatické sledovanie zostatkov dovolenky, čerpanie OČR, PN
- Mesačná uzávierka – uzatvorenie obdobia, realizácia definovaných automatických exportov do tretích systémov (mzdového, a pod.)
- Export prehľadov do XML, CSV alebo XLS
Generovanie obedov – rôzne spôsoby generovania – pevné časové intervaly (parametrické definovanie pevných intervalov), automatické hľadanie vhodného intervalu na základe zadefinovaných pravidiel, cyklické generovanie, viacnásobné generovanie v prípade dlhších zmien atď., podmienka vygenerovania je definovaná v číselníku pracovných dôb, v závislosti na min. odpracovanej dobe (min. 4 hod.), po ktorej sa môže generovať obed
Výstupy: Prehľady o dochádzke za ľubovoľné obdobie (možnosť tlače zvolených prehľadov resp. export do .xls)
- Hromadné informácie v menu o prerušeniach, sumároch atď.
- Prehľady prerušení po obdobiach, dňoch, strediskách, typoch atď. , o prítomnosti v archíve aj v aktuálnom období
- Skoré príchody/odchody, neskoré príchody/odchody
- Okamžitý stav prítomnosti, neprítomnosti a účasti na konkrétnom prerušení
- Úpravu chybných alebo chýbajúcich, neúplných záznamov len pre vedúceho pracovníka
- Dlhodobo neprítomné osoby (OČR, PN, , atď.) Spočítané soboty, nedele, sviatky
- Ročný – mesačný prehľad odpracovaných dní/hodín (+ grafické znázornenie)
- Filter – pohľady: podľa rôznych kritérií ( najviac zmeškaných príchodov a pod.)
- Zobrazenie ručných zmien v dochádzke
- Sumár nadčasov za posledných n mesiacov
- Všetky číselníky (Pracovníci, Prerušenia, Pracovné doby, Strediská, Priestory atď.)
- Mesačný prehľad dochádzky – triedenie podľa os. čísla alebo mena
- Špecifická tlač výkazu dochádzky na základe aktívneho režimu dochádzky (štandardná, príslužby atď...)
- Hromadná tlač výkazov dochádzky, Saldá - mesačné, týždenné, ku konkrétnemu dňu , Prehľad nárokov na obed , Prehľad dovoleniek, Čerpanie návštev u lekára
- Kumulatívne zostavy tzv. riadkový výkaz dochádzky ,  Zostava kumulatívov – v hodinách, v dňoch
- Pripravený konsolidovaný exportný súbor do miezd (podľa technickej špecifikácie príslušného softwaru MaP)
Tlače - prehľadov: Absencie , Prerušenia v konkrétnych dňoch (na stredisko, pracovník ...) , Prerušenia sumár (na stredisko, pracovník ...) , Posledné transakcie dňa (na stredisko, pracovník ...)
- Zo snímača (archív skutočných udalostí), Parametrov, Na prerušení podľa typu dňa (pondelok...nedeľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia 10 osôb v rozsahu 4 hodín
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodať užívateľský manuál k hardwaru, podrobnú príručku ku softwaru
Poskytovať konzultácie pri prevádzkovaní diela telefonicky, resp. e-mailom, pričom na e-mail objednávateľa je zhotoviteľ povinný odpovedať najneskôr nasledujúci pracovný deň na základe osobitnej servisnej zmluvy
Možnosť pravidelného servisu diela v intervale pravidelných prehliadok min. raz ročne ako aj v prípade porúch na základe písomného oznámenia objednávateľa na základe osobitnej servisnej zmluvy
Dodávateľ, ktorý bude elektronickým systémom EKS vyhodnotený ako úspešný, musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod.
Záručná doba na software, komponenty a inštalačné práce - minimálne 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica novohradská č.1, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika

12.10.2020 08:00 — 30.10.2020 08:00

1,00 sada

5 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.09.2020 09:06

30.09.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.09.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 269
 28
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2020 09:04 - Vstupná ponuka 5 499,60 € Cena s DPH
30.09.2020 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 5 478,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS