30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35804262
NTT Slovakia s. r. o.
Jozefa Hagaru 9, Bratislava, 83151, SVK
VPN zariadenia
hardvér, technická podpora, licencie
Tovar, Služba
1. Dodanie sieťových zariadení VPN
|
|
---|---|
Funkcia |
Nakoľko sa jedná o rozšírenie existujúceho prostredia na novom pracovisku objednávatela, je požadované zaručenie funkčnosti a kompatibility s existujúcou infraštruktúrou. Zariadenia kategórie FortiGate 301E vyžívajú operačný systém FortiOS, ktorý má implementovanú fukcionalitu clustrovania v režime Active-Active, Activ-Pasive. HA clustrovanie je možné iba medzi rovnakými zariadeniami. Z uvedeného dôvodu sú požadované konkrétne produkty miesto všeobecného opisu. |
1.1 FG-301E-BDL-950-12 - Fortinet, FortiGate, FortiGate 301E, HW + 24x7 Unified (dva zdroje súčasťou dodávky) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
FG-301E-BDL-950-12 - Fortinet, FortiGate, FortiGate 301E, HW + 24x7 Unified (dva zdroje súčasťou dodávky) | ks | 2 |
2. Technická podpora pre dodané sieťové zariadenia VPN
|
|
---|---|
Funkcia |
FC-10-00307-950-02-36 - Fortinet, FortiGate, FortiGate 301E, 24x7 Unified (UTM) Protection |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
FC-10-00307-950-02-36 - Fortinet, FortiGate, FortiGate 301E, 24x7 Unified (UTM) Protection. Podpora spolu na 48 mesiacov. | ks | 2 |
3. Licencie pre Fortimanager
|
|
---|---|
Funkcia |
FMG-VM-10-UG FortiManager VM, 10 Device Add-on |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
FMG-VM-10-UG FortiManager VM, 10 Device Add-on | ks | 2 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný v termíne do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý už nebude môcť dodatočne upravovať t.j. rozpis jednotlivých položiek predmetu zmluvy s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, podrobná technická špecifikácia. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť elektronicky alebo písomne v listinnej podobe objednávateľovi, do 14 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, dokumentáciu ku všetkým dodaným VPN zariadeniam, uvedeným v položke č. 1 funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy (ďalej len VPN zariadenia), ktoré sú predmetom zmluvy, na základe ktorej bude objednávateľ schopný posúdiť ich funkčné, technické vlastnosti, charakteristiky a všetky ostatné požiadavky objednávateľa. Táto dokumentácia musí obsahovať presne označené požadované technické špecifikácie. |
3. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu za predmet zmluvy tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy najmä dopravu do miesta plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje všetky VPN zariadenia dodať nové, nerepasované a zabalené v originálnom balení. Všetky dodané VPN zariadenia musia byť originálne produkty spoločnosti Fortinet, dodané cez autorizovaných distribučných partnerov. |
5. Dodávateľ je povinný do 14 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť elektronicky alebo písomne v listinnej podobe potvrdenie od spoločnosti Fortinet, že dodávateľ je autorizovaným partnerom spoločnosti Fortinet. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať VPN zariadenia (pol. č. 1 funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy) a licencie pre Fortimanager (pol. č. 3 funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy) do miesta dodania, najneskôr do 60 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať technickú podporu pre dodané VPN zariadenia (pol. č. 2 funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy) počas 48 mesiacov odo dňa protokolárneho prevzatia VPN zariadení objednávateľom. |
7. Objednávateľ oznámi dodávateľovi adresu miesta dodania v rámci mesta Bratislava do 14 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
8. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť písomne oznámená druhej zmluvnej strane najneskôr 7 dní pred vykonaním zmeny. |
9. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy elektronicky alebo písomne, informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, faxových číslach, internetových adresách a adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať poskytnutie služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
10. Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí písomne oznámená druhej zmluvnej strane najneskôr 5 dní pred vykonaním zmeny. |
11. Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení predmetu zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na písomne najneskôr 5 dní pred vykonaním zmien. |
12. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby osoby, prostredníctvom ktorých plní predmet tejto zmluvy (napr. zamestnanci, subdodávatelia) v objektoch objednávateľa dodržiavali všetky všeobecne záväzné predpisy vzťahujúce sa k vykonávaniu činností, hlavne predpisy súvisiace s bezpečnosťou práce a požiarnou bezpečnosťou, interné predpisy objednávateľa, najmä predpisy o vstupe do objektov objednávateľa a k bezpečnosti systémov a aby sa riadili organizačnými pokynmi oprávnených zamestnancov objednávateľa. |
13. Objednávateľ sa zaväzuje, že poverené osoby dodávateľa budú pre účinné plnenie tejto zmluvy v objekte objednávateľa vybavené oprávnením pre vstup alebo objednávateľ zaistí sprevádzanie osôb dodávateľa. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť na dodané VPN zariadenia záruku v trvaní 48 mesiacov a v rozsahu NBD (Next Business Day) . Záručná doba začína plynúť dňom fyzického prevzatia VPN zariadení objednávateľom, tzn. dňom ich protokolárneho prevzatia. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ a pre ktoré objednávateľ nemôže predmet zmluvy riadne používať. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi písomne v listinnej podobe doklad potvrdený výrobcom dodávaných VPN zariadení, preukazujúci poskytnutie záruky v rozsahu tzv. Next Business Day počas celej doby záruky, a to najneskôr do 7 dní po protokolárnom prevzatí VPN zariadení objednávateľom. |
16. Všetky náklady spojené s odstraňovaním porúch dodaných VPN zariadení počas záručnej doby (tzn. oprava, náhradné diely, náhradné zariadenia, doprava, servisné práce, atď.) znáša dodávateľ na vlastnú ťarchu, resp. ju vykoná bezodplatne. |
17. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri odstraňovaní porúch VPN zariadení bude používať výhradne originálne náhradné diely výrobcu rovnakého typu, aké boli predmetom dodávky. |
18. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru za celý predmet zmluvy naraz, najneskôr do 15 dní odo dňa preukázateľného dodania predmetu zmluvy t.j. VPN zariadení a licencií pre Fortimanager bez vád a nedorobkov. |
19. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 7. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy. |
20. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom. |
21. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na e- mailovú adresu určenú na fakturáciu. |
22. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. v tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy. |
23. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do 10 dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. |
Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy a dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy. |
24. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
25. Porušenie povinností dodávateľa uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
05.10.2020 00:00 — 03.12.2020 00:00
1,00 sada
44 417,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.09.2020 09:11
01.10.2020 13:00
01.10.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.09.2020 20:13 - Vstupná ponuka | 44 415,00 | € | Cena bez DPH |
01.10.2020 10:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 392,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: