• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2020 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2020 14:10
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2020 08:35

Detail zákazky Z202023464

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2020 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2020 14:10
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2020 08:35

Základné údaje

Z202023464

OF-219549

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4991760

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

44494254

BEBA plus s.r.o.

Gen. Svobodu 1976/25, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske kreslo, eko koža, čierna farba

Kancelársky nábytok, kancelárske kreslo

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39113100-8 - Kreslá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslo-3 ks
Funkcia
Kancelárske otočné kreslo do kancelárie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nosnosť kg 130
Celková výška cm 110 118
Výška sedu od zeme cm 46 54
Hĺbka sedadla cm 52
Šírka sedadla cm 52
Výška operadla chrbta cm 64
Výška područiek nad sedadlom cm 20 26
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Referenťný produkt kreslo Relax
• kancelárske kreslo vhodné na sedenie do 8 hodin denne • reprezentátivný vzhľad, praktický poťah z eko kože čiernej farby, viď príloha • nastavenie výšky pomocou plynového piestu • hojdací mechanizmus s nastaviteľnou tuhosťou • aretácia v základnej polohe • zvýšené operadlo chrbta na oporu hlavy a krku, kontaktná časť je posilnená penovou výplňou • pevné podrúčky s mäkčeným povrchom • ergonomický tvarované sedadlo • päťramenný kovový kríž • 5 univerzálknych koliesok ktore sú vhodné na všetky typy podlahových krytín • hmotnosť 16,4 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, prípadne dodané v zmontovanom stave. Súčasťou je vynesenie tovaru do určenej miestnosti na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Dodanie tovaru so záručným listom, záruka v trvaní min. 24 mesiacov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodné meno, adresu, IČO, DIČ, DPH, špecifikáciu a vyobrazenie. Plnenie zmluvy môže nastať až po vzájomnom odsúhlasení technických parametrov ponúknutých výrobkov
Dodávateľ dodá objednávateľovi tovar v pracovných dňoch od 8.00 hod. do 14.00 hod.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda Andreja Hlinku 609/2 ,,S,, Pavilon-SPU Nitra, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

05.10.2020 10:00 — 07.10.2020 14:00

3,00 ks

314,54

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.09.2020 14:03

28.09.2020 14:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.09.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.09.2020 08:04 - Vstupná ponuka 314,54 € Cena s DPH
28.09.2020 12:31 - Najvýhodnejšia ponuka 314,53 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS