• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2020 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2020 10:34
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2020 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2020 10:50

Detail zákazky Z202023459

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2020 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2020 10:34
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2020 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2020 10:50

Základné údaje

Z202023459

OF-221749

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4993978

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

36582051

EQUILIBRIA, s.r.o.

Krásnohorská 82, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač zborníka

Tlač zborníka

  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač zborníka
Funkcia
1. Tlač zborníka formátu A5 v pevnej knižnej väzbe.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Náklad ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. formát A5
2. rozsah vnútra 386 strán + 4 strany obálky
3. požadovaná gramáž a povrchová úprava papiera na vnútro papier 80 g/m2 bezdrevný ofsetový
4. prevedenie tlače 1 + 1 čiernobiela, obojstranne
5. obálka farebná jednostranná tlač 4+0, požadovanú gramáž a povrchovú úpravu papiera na obálku 230 g/m2 natieraný a na jej povrchovú úpravu lamino lesklé + textové vnútro 80 BO
6. grafický návrh obálky     požadujeme požadujeme
7. grafické úpravy textu nepožadujeme
8.požadovaná gramáž a povrchová úprava obálky odporúčame papier min 220 g/m2 natieraný, povrch lamino lesklé
9.farba tlače obálky 4 + 0, jednostranná farebná tlač
10.väzba šitá pevná knižná väzba (tvrdá)
11.termín dodania resp. výroba do 60 dní od doručenia objednávky
12.dodanie publikácie na adresu zadávateľa Bratislava
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy jednotkovú cenu bez DPH a s DPH zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), ceny budú platné ako maximálne.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky).
Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou.
Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe vo formáte PDF.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ sa zaväzuje baliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodá opravenú verziu najneskôr do 5 dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

01.12.2020 14:34

1,00 kpl

1 256,85

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.09.2020 13:41

30.09.2020 10:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 216
 14
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.09.2020 14:39 - Vstupná ponuka 396,00 € Cena s DPH
30.09.2020 10:33 - Najvýhodnejšia ponuka 319,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS