• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2020 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2020 08:59
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2020 09:50

Detail zákazky Z202023405

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2020 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2020 08:59
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2020 09:50

Základné údaje

Z202023405

OF-221475

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4991702

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

25550250

PANEP s.r.o.

Brněnská 1246, Rosice u Brna, 665 01, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lekárske rúška, povlaky, čiapky, návleky a operačné súpravy

Lekárske rúška, povlaky, čiapky, návleky a operačné súpravy

  • 33199000-1 - Lekárske odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33141000-0 - Jednorazový nechemický lekársky spotrebný materiál a hematologický spotrebný materiál

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lekárske rúška, povlaky, čiapky, návleky a operačné súpravy
Funkcia
- na zabezpečenie vykonávania operačných zákrokov a plynulosti prevádzky na operačných sálach nemocnice
Rámcová dohoda platná od 1.10.2020 do 31.12.2020
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Návleky na endokameru 14 x 250 cm, sterilné so zavádzacím kartónom s fixačnými páskami - teleskopický skladný ks 200
Rúška končatinová 200 x 300 cm sterilná modrá trojvrstvová s pružnou manžetou s otvorom 3,5 cm - horná vrstva z vysokosavej netkanej textílie na báze viskózy, stredná vrstva - plastová fólia, spodná vrstva - polypropylenová netkaná textília ks 75
Rúška na inštrumentačný stolík 100 x 150 cm sterilná dvojvrstvová - horná vrstva z vysokosavej netkanej textílie na báze viskózy, spodná vrstva - plastová fólia ks 120
Rúška operačná dvojvrstvová, 75 x 100 cm s otvorom - horná vrstva z vysokosavej netkanej textílie na báze viskózy, spodná vrstva - plastová fólia ks 240
Rúška operačná dvojvrstvová, sterilná 75 x 100 cm s otvorom, horná vrstva z vysokosavej netkanej textílie na báze viskózy, spodná vrstva - plastová fólia ks 240
Čiapka pre operačný tím na uväzovanie - priedušná čiapka, variabilne nositeľná, okraj v čelovej oblasti sa dá zhrnúť ks 600
Operačný set na fimózu - obsahuje: 2x operačný plášť, 7x papierová utierka na ruky 30 x 30 cm, lx návlek na inštrumentačný stôl, lx suchý zips 2x22, 3x rúška dvojvrstvová 100x150 cm, lx rúška dvojvrstvová 75x100 cm - perforovaná samolepiaca, lx obalová rúška 100 x 100 cm, 10 x kompres gázový 7,5x7,5 cm, 5x tampón prešívaný 22x13 cm RTG 8-vrstvové, 15x tampón stáčaný 30x30 cm, 1x obal s peel efektom ks 72
Základný univerzálny chirurgický set - obsahuje: lx rúška dvojvrstvová samolepiaca 150x240 cm, lx rúška dvojvrstvová samolepiaca 150x200 cm, lx rúška na inštrumentačný stôl 150x200 cm dvojvrstvová, lx návlek na inštrumentačný stôl 80x140 cm, 2x rúška samolepiaca dvojvrstvová 75x100 cm, 2x papierové utierky na ruky, lx lepiaci pás 10x50 cm ks 45
Operačný set na retenciu - obsahuje: 2x rúška 75x100 cm samolepiaca, 5x utierka skladaná 30x30 cm, 1x operačný plášť M - 130 cm, 2x operačný plášť L - 150 cm, lx návlek na inštrumentačný stôl 80x140 cm, 5 x preparačný tampón s RTG kontrastom, l0x gázová komprese 8-vrstvová 7,5x7,5 cm, 15x gázový tampón veľký 30 x 30 cm, lx suchý zips, 1x rúška obalová 100x100 cm, 3x rúške dvojvrstvová 100x150 cm, 1x Obal s peel efektom, 5x kompres z gázy 10 x 10 cm ks 78
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ predloží objednávateľovi v lehote do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru (katalóg) v elektronickej alebo papierovej forme s uvedením podrobného technického opisu v slovenskom resp. českom jazyku.
V prípade kategorizovaného špeciálneho zdravotníckeho materiálu (ŠZM) nesmie jednotková cena špeciálneho zdravotníckeho materiálu počas celej doby platnosti zmluvy prekročiť maximálnu cenu zdravotníckej pomôcky, ŠZM určenú pre poskytovateľa zdravotnej starostlivosti Ministerstvom zdravotníctva SR.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - od 1.10.2020 do 31.12.2020 (3 mesiace)  alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Dodávky budú realizované postupne počas platnosti zmluvy na základe písomných objednávok kupujúceho do 48 hodín odo dňa doručenia objednávky, pokiaľ sa zmluvné strany v jednotlivej čiastkovej kúpnej zmluve nedohodnú inak.
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne s lehotou splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Ludvika Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

5 649,19

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

24.09.2020 08:55

29.09.2020 08:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.09.2020 09:14

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 8
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2020 08:39 - Vstupná ponuka 5 649,19 € Cena s DPH
28.09.2020 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka 5 649,19 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS