47232480
Rozhlas a televízia Slovenska
Mlynská dolina, Bratislava, 84545, SVK
35680865
1.BEAMI, s.r.o.
Černyševského 9, Bratislava, 85101, SVK
Nákup kancelárskych stoličiek
kancelárske stoličky, zdravotné stoličky, kancelárske kreslo
Tovar, Služba
1. Manažérska zdravotná stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Manažérska zdravotná stolička - vybavenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo: | ks | 1 | ||
Rozsah piestu – výška sedenia: | cm | 50 | 61 | |
Sedák – šírka: | cm | 51 | ||
Sedák – hĺbka: | cm | 46 | ||
Výška postavy: | cm | 170 | 210 | |
Nosnosť: | kg | 110 | ||
Záruka pružiny: | rok | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Sedák: | Polstrovaný, pohyblivý na pružine kopíruje pohyby, vysoko prispôsobivý a pohodlný, s postranným vyšívaním |
Chrbtová opierka: | Špeciálne tvarovaná, mierne naklonená dozadu, výrazné rozšírenie v hornej oblasti chrbta a ramenách, |
Chrbtová opierka: | zdravotná ergonomická kancelárska stolička s balančnými prvkami sedadlo balančné, pohybujúce sa vo všetkých smeroch, s napodobnením vlastností gymnastickej lopty |
Poťahový materiál: | Kombinácia kvalitnej tkaniny Alcantara a mikrovlákna |
Poťahový materiál – farba: | Čierna |
Poťahový materiál – šírka: | Min. 142 cm |
Poťahový materiál – odolnosť voči opotrebeniu (UNI EN SIO 12947-2): | Min. 30 000 cyklov |
Poťahový materiál – odolnosť voči opotrebeniu – koniec látky (UNI EN SIO 12947-2): | Min. 150 000 cyklov |
Poťahový materiál – stálosť na svetle (UNI EN ISO 105 B02): | Min. 5 |
Konštrukcia: | Kovová - čierna |
Kolieska: | Univerzálne |
Nastaviteľnosť: | Výška sedu aj výška chrbtovej opierky |
Vizualizácia položky č.1 sa nachádza v prílohe č.1 opisného formulára |
2. Kancelárske kreslo 24hod
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske kreslo 24hod - vybavenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo: | ks | 3 | ||
Výška kresla: | cm | 116 | 128 | |
Výška sedadla: | cm | 44 | 56 | |
Hĺbka sedadla: | cm | 54 | ||
Šírka sedadla: | cm | 55 | ||
Nosnosť: | kg | 160 | ||
Záruka: | rok | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kreslo: | Celočalúnené, vhodné pre 24 hod. prevádzku |
Spracovanie výplne sedadla a operadla: | Kvalitný molitan |
Možnosti nastavenia kresla: | Fixné operadlo – bez možnosti výškového nastavenia, Sklopné opierky rúk – hore/dole, Výškovo nastaviteľná podpera hlavy – hore/dole – rozsah 8cm, Nastavenie výšky sedu – rozsah 11 cm |
Mechanika: | Assistblock – bezpečnostný antišokovým systém, nastavenie výšky sedadla, aretácia naklápania operadla/sedadla – 4 polohy, odistenie naklápania operadla/sedadla, nastavenie tuhosti mechanizmu |
Základňa: | kreslový hliníkový leštený kríž s Ø 700 mm |
Kolieska: | koliesko na tvrdé povrchy – gumové, priemer 65 mm, priemer čapu 11 mm |
Poťahový materiál – zloženie: | 100 % polyester |
Poťahový materiál – farba: | Šedo-čierna |
Poťahový materiál – gramáž: | Min. 250g/m2, min. 350g/bm |
Poťahový materiál – odolnosť voči predratiu: | Min. 150 000 cyklov |
Poťahový materiál – odolnosť voči ohňu: | BS EN 1021-1,2:2006, CRIB 5, BS 7176:1995, AM 18 NF D 60013 |
Poťahový materiál - stálosť na svetle: | Min. 6 (ISO 105 – B02:1999) |
Poťahový materiál – stálosť pri trení: | Za vlhka min. 4-5, za sucha min. 4-5 (ISO 105 – X12:1995) |
Spotreba látky: | 3 m pri šírke 1,4 m |
Vizualizácia položky č.2 sa nachádza v prílohe č.1 opisného formulára |
3. Zdravotná kancelárska stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotná kancelárska stolička - vybavenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo: | ks | 1 | ||
Šírka sedadla: | cm | 45 | ||
Hĺbka sedadla: | cm | 43 | ||
Výška sedadla: | cm | 51 | 64 | |
Výška operadla spolu s opierkou hlavy: | cm | 76 | ||
Nosnosť stoličky: | kg | 140 | ||
Záruka: | rok | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nastavenie výšky stoličky: | Plynulé, plynovým piestom, chod 10 cm |
Operadlo: | Vysoké so sieťovinou, ergonomicky tvarované s výškovo-nastaviteľnou bedrovou opierkou s opierkou hlavy |
Sedák: | Široký, čalúnený, ergonomicky tvarovaný |
Mechanizmus: | Move & Stop systém alebo ekvivalent, ktorý umožňuje dynamické sedenie, posilňuje chrbtové svaly, podporuje zdravé držanie tela, zabraňuje poškodeniu chrbtice |
Mechanizmus: | Antišokový systém, ktorý zabraňuje samovoľnému vráteniu operadla pri odistení funkcie naklápania |
Typ sedáku: | Sunrise |
Podrúčky: | Výškovo nastaviteľné, otočné v troch polohách |
Základňa: | 5-ramenný hliníkový leštený kríž s pojazdnými kolieskami |
Kolieska: | pogumované univerzálne kolieska |
Poťahová látka – farba: | čierna |
Certifikáty: | TUV, GMDN (Global Medical Device Nomenclature) Oxford, UK EN1335-1, N1335-2, N1335-3, ISO 9001:2008, ISO 9001:2000, ISO 17050-1 alebo ich ekvivalent |
Vizualizácia položky č.3 sa nachádza v prílohe č.1 opisného formulára |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia objednávateľa. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá nový doposiaľ nepoužitý tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve. Tovar bude dodaný v celku bez nutnosti ďalšej montáže. |
3. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
4. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5. Objednávateľ požaduje predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov a detailných fotografií preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu. Záruka je pri určitých položkách upravená. |
7. Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
8. Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa, t.j počas pracovných dní od 8:30 hod. do 15:30 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou a v súlade s priloženými vizualizáciami jednotlivých položiek. |
10. Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady ako je napr.: výroba, dodanie - doprava, balenie, montáž. |
11. Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry objednávateľovi. Faktúra bude vystavená po dodaní predmetu zmluvy, dodacieho listu a preberacieho protokolu. |
12. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
13. Dodací list a preberací protokol je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. |
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
15. Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu vád predmetu plnenia zmluvy uplatní bezodkladne po ich zistení písomne u dodávateľa. |
16. Dodávateľ je povinný bezodkladne e-mailom oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie predmetu tejto zmluvy a ktorých následkom bude v omeškaní s plnením predmetu tejto zmluvy. |
17. Pri nedodržaní termínu uvedeného v bode č.7 týchto osobitých zmluvných podmienok na plnenie zo strany dodávateľa, je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny predmetu zmluvy uvedenej v tejto zmluve za každý aj začatý deň omeškania. |
18. Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v tomto formulári sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, ktoré bude mať za následok odstúpenie od Zmluvy a vystavenie negatívnej referencie. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Mlynská dolina, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
08.11.2020 00:00
1,00 súhrn definovaných požiadaviek
3 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.10.2020 11:59
09.10.2020 10:00
09.10.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.10.2020 14:33 - Vstupná ponuka | 2 960,00 | € | Cena bez DPH |
09.10.2020 08:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 890,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: