• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2020 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2020 13:59
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2020 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2020 15:00

Detail zákazky Z202023349

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2020 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2020 13:59
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2020 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2020 15:00

Základné údaje

Z202023349

OF-221248

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4989023

Objednávateľ

00306525

Mesto Komárno

Nám. gen. Klapku 1, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

36523496

ARKA, a.s.

Palatínova 15, Komárno, 94501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

vodové farby, prstové farby, lepiaca pištoľ, fixky, trojhranné grafit. ceruzka, výkresy, farebné výkresy, suchý pastel

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 44812220-3 - Vodové farby
  • 44812300-8 - Školské farby
  • 30192130-1 - Ceruzky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby
Ak sa vo výzve na predkladanie cenovej ponuky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značky, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predložiť ponuky s ekvivalentným riešením, prípadne lepších kvalitatívnych parametrov. Pod pojmom EKVIVALENT sa rozumie iná značka! Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s ROVNAKOU alebo VYŠŠOU kvalitou - parametrami ako požadovaný výrobok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Olejové pastelky, triedna zostava, Balenie obsahuje 300 pasteliek v 12 rôznych farbách. Balené v praktickej kartónovej krabičke. bal. 3
Vodové farby ks 10
Prstové farby .Sada 6 prstových farieb v kelímkoch: žltá, hnedá, zelená, modrá, červená, biela. Objem 6 x 125 ml. bal. 3
Lepiaca pištoľ veľká. Čas tavenia je od 3 - 5 minút. Pištoľ sa zohrieva na 101°C (vnútro pištole, kde sa vkladajú tyčinky pracuje pri teplote 80°C). Tyčinky sa zohrievajú na teplotu 40°C.  Obsahuje zástrčku pre európsky typ zásuviek - 240V (nie pre UK). Do pištole sú vhodné Tyčinky . Rozmer: 17 x 14 cm. ks 2
Tyčinky pre lep. pištoľ veľkú . Balenie obsahuje 8 ks. Sú vyrobené z parafínového vosku. Priemer tyčiniek: 11 mm. Dĺžka tyčiniek: 25 cm. bal. 10
Fixky hrubé 10 kusové bal. 3
Trojhranná grafit. ceruzka maxi. Rozmer: dĺžka 17,5 cm; priemer 1 cm. ks 3
Farebné ceruzky v kvalite Progreso ks 5
Umelý uhlík. Čierny uhlík na umelecké kresby a tieňovanie. Balenie obsahuje 6 uhlíkov. ks 3
Suchý pastel. Rozmery: dĺžka 7,5 cm, priemer 10 mm. ks 7
Výkresy A4 ks 3
Farebné výkresy A4 ks 2
Samolep. magnet. štvorčeky bal. 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Centrum voľného času, nám. gen. Klapku č. 7, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

09.10.2020 13:50 — 23.10.2020 13:50

1,00 celý predmet zákazky

355,22

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.09.2020 13:51

28.09.2020 13:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.09.2020 14:14

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 648
 18
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.09.2020 14:42 - Vstupná ponuka 355,20 € Cena s DPH
24.09.2020 16:11 - Najvýhodnejšia ponuka 348,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS