• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2020 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2020 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2020 12:05

Detail zákazky Z202023308

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2020 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2020 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2020 12:05

Základné údaje

Z202023308

OF-221578

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4988991

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44779321

FEJES OTTO A SYN s.r.o.

Blatná na Ostrove 162, Blatná na Ostrove, 930 32, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka mäsa a mäsových výrobkov.

Mäso.

  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso a mäsové výrobky.
Funkcia
Zabezpečenie stravovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hovädzie zadné bez kosti - býk kg 40
Hovädzia roštenka - býk kg 15
Hovädzie predné bez kosti - býk - močing kg 40
Bravčové stehno kg 40
Bravčové karé vykostené kg 30
Bravčová krkovička vykostená kg 28
Bravčové plece bez kosti kg 40
bravčová panenka kg 15
Údená krkovička bez kosti kg 22
Mäkký mäsový výrobok - napr. šunková saláma kg 15
Mäkký mäsový výrobok - napr. Liptovská saláma, Jemná saláma a pod. kg 15
Mäkký mäsový výrobok - Spišské párky kg 40
Trvanlivý tepelne neopracovaný mäsový výrobok - salámy - napr. Nitran, Malokarpatská, Lovecká a pod. kg 7
Klobása bravčová kg 40
Údená oravská slanina kg 15
Masť bravčová kg 28
Hovädzie držky kg 7
Údená slanina bez kože kg 15
Anglická slanina kg 7
Údené bravčové plece bez kosti kg 15
Bravčová pečeň kg 7
Škvarky kg 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hovädzie mäso čerstvé z býka mäso z býka, bez kosti, bez cudzieho zápachu a cudzej príchute,  zbavená orezu, tvrdých šliach, chrupaviek, krvných podliatín, prebytočného tuku
bravčové mäso čerstvé bravčové mäso, bez kosti,kože ,nožičiek,bez cudzieho zápachu a cudzej príchute,  zbavená orezu, chrupaviek,bez krvných podliatín, prebytočného tuku
mäsové výrobky,produkty a výrobky vysokej kvality so zatriedením a rozlišovaním podľa podmienok I. triedy kvality V zmysle Potravinového kódexu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/osobne doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach minimálne 2x do týždňa v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. na miesto dodania.
Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Vystavovať zbernú faktúru max. 2x za mesiac. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy tak, ako je uvedené v osobitných požiadavkách a OPETe. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenom v zmluve, ako aj záväzku dodržať zmluvné ceny počas celej zmluvnej lehoty.
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je predávajúci povinný tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne v čo najkratšom čase najneskôr však do 24 hodín od reklamovania závady kupujúcim.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky.
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť je kompletnosť, kvalitu a skladbu. Za chyby zrejmé už pri odbere sa považuj aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je kupujúci oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar.
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, že dodávateľ nevie dodať tovar v zazmluvnenej mernej jednotke, je povinný dodať tovar v inej mernej jednotke.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa účinnosti zmluvy do 31.12.2020, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

01.10.2020 10:41 — 31.12.2020 10:41

1,00 súbor podľa špecifikácie

2 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.09.2020 10:44

28.09.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.09.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 140
 32
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.09.2020 15:19 - Vstupná ponuka 2 500,00 € Cena s DPH
28.09.2020 08:07 - Najvýhodnejšia ponuka 2 487,75 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS