• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2020 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2020 11:50

Detail zákazky Z202023300

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2020 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2020 11:50

Základné údaje

Z202023300

OF-221491

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4988987

Objednávateľ

00327239

Obec Kapušany

Hlavná 104/6, Kapušany, 08212, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 3,85
predpokladané množstvo ks 4000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu, rok platnosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia podľa objednávky.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou a prostredníctvom internetu,
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok, alebo do termínu trvania zmluvy
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná počas celej doby
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo poukážok podľa čiastkových objednávok.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objedávok bude pozostávať:
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok
2. provízia za stravné poukážky
3. z DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky a provízie iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, na ktorú je dojednaná.
Akceptácia stravných poukážok musí byť minimálne v troch reštauráciách v mieste plnenia objednávateľa.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané, doba platnosti uvedená na každej stravnej poukážke
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
interval objednania stravných poukážok podľa prevádzkových potrieb objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Halvná 104/6, Kapušany, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

01.10.2020 10:10 — 01.10.2021 00:00

4 000,00 ks

15 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.09.2020 10:37

28.09.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.09.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.09.2020 11:04 - Vstupná ponuka 15 400,00 € Cena s DPH
24.09.2020 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka 15 399,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS