• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2020 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2020 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2020 13:10

Detail zákazky Z202023229

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2020 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2020 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2020 13:10

Základné údaje

Z202023229

OF-220613

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4988953

Objednávateľ

00738263

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Dodávateľ

36530506

Food Factory Slovakia s.r.o.

Cabajská 10, Nitra, 95022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mliečne výrobky

syr tavený, tvaroh, bryndza, zakysanka, nátierka, jogurty,

  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15540000-5 - Syrárske výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15542000-9 - Čerstvý (nevyzretý) syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15551320-4 - Ochutený jogurt
  • 15551310-1 - Neochutený jogurt

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mliečne výrobky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pol. č.1-syr Eidam alebo ekvivalent (prírodný, polotvrdý, zrejúci, plnotučný blok, vhodný na vyprážanie, studenú kuchyňu, vákuovo balený, tuk v sušine min. 45%, sušina najmenej 55% hmotnosti) kg 1200
pol. č. 2-bryndza (prírodný zrejúci syr, vyrobený mletím ovčieho syra alebo zmesi ovčieho a kravského syra. Podiel ovčieho syra min. 50% v hmotnosti sušiny, farba: biela až žltkastá. Sušina min. 44% hmotn., tuk v sušine min. 38% hmotn., dodávané v 3 kg až 5 kg baleniach) kg 500
pol. č. 3-syr tavený (1 bal. s obsahom min. 140 g/8*17,5 g/balenie/krabička = 8 ks/bal./, obsah sušiny najmenej 34%, tuk v sušine najmenej 45%) krabička 9000
pol. č. 4-syr Bambino alebo ekvivalent - bal. min. 100 g (tavený syr v črievku, sušina najmenej 34 %, tuk v sušine najmenej 45 %) ks 15000
pol. č. 5-tvaroh (jemne hrudkovitý, konzumný, tučný mliečny výrobok so sušinou min. 28%, tuk v sušine min. 33%, bielej farby, kyslo-mliečnej chuti, čerstvý -nevyzretý syr, vyrobený z tepelne ošetreného kravského mlieka, dodávaný v min. 1000 g baleniach) kg 4000
pol. č. 6-zakysanka (balenie min. 200 g, 3,3% tuku, kyslo mliečny produkt získaný mliečnou fermentáciou kravského mlieka, výrobok je typický vyšším obsahom tuku a hutnou chuťou) ks 1800
pol. č. 7- syr údený- tehla (prírodný, polotvrdý, zrejúci, plnotučný blok, vhodný na vyprážanie, studenú kuchyňu, vákuovo balený, tuk v sušine min. 30%, sušina najmenej 48% hmotnosti) kg 600
pol. č. 8-jogurt ovocný min. 125 g. ( hmotnosť 125 g, obsah tuku min. 2,2 %) ks 95000
pol. č. 9-jogurt biely min. 125 g. ( hmotnosť 125 g, obsah tuku min. 10 %) ks 15000
pol. č. 10-hermelín min. 120 g. ( Mäkký zrejúci plnotučný syr s bielou plesňou na povrchu, zloženie mlieko, soľ, mliekarenské kultúry, plesňová kultúra penicillium candidum, sušina: min. 48 %, tuk: min. 26,4 %) ks 3000
pol. č. 11-parenica min. 100 g. ( Polotvrdý nezrejúci stredne tučný parený údený syr, balený ) ks 1500
pol. č. 12-mozzarella min. 125 g. (mäkký plnotučný nezrejúci syr v náleve, 125g., Tuk v sušine: min. 45%. Sušina: min. 36%. ks 1000
pol. č. 13-niva ( Syr s ušľachtilou modrou plesňou. Syr s plesňou vo vnútri hmoty, polomäkký, zrejúci, plnotučný, porciovaný, zloženie pasterizované mlieko, jedlá soľ najviac 5,5% hmot., stabilizátor: chlorid vápenatý, syridlo, mliekarenské kultúry, ušľachtilá pleseň - penicillium roqueforti, množstvo sušiny: najmenej 48% hmot., množstvo tuku v sušine: min. 50% hmot.) kg 150
pol. č. 14-jogurtový nápoj min. 200 ml ( jogurtové mlieko, zloženie mlieko, tekutý cukor, glukóza, mliečne minerály, jogurtové kultúry, vitamíny B6 a D, Obsah tuku najmenej 0,6% hmot.) ks 3000
pol. č. 15-puding min. 200g. ( Pudingový krém so šľahačkou – rôzne druhy, zloženie Puding: mlieko, cukor, kukuričný a tapiokový modifikovaný škrob, čokoláda v prášku 4 % (cukor, kakao 32 %), stabilizátor karagénan, Šľahačka (10 %): smotana, cukor, glukózový sirup, želatína, emulgátor E472b, stabilizátory guma guar a karagénan, penotvorná látka dusík.) ks 3000
pol. č. 16- mliečna ryža min. 150g. rôzne príchute, ( Zloženie.Mlieko min. 42 %, Cmar, Voda, Ryža 6,7 %, Cukor, Dextróza, Vajcia, Zahusťovadlá: karobová guma, guarová guma, Aróma, Jedlá soľ, Obsah tuku 2,4 %. + ďaľšie suroviny podľa príchute ) ks 3000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dátum minimálnej trvanlivosti/ dátum spotreby v čase dodania jednotlivých tovarov pre pol. č. 1-15 nesmie byť kratší ako 14 dní
Množstvo jednotlivé množstva uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tvoria maximálne predpokladané množstvo plnenia počas trvania Rámcovej dohody, množstvá sú uvádzané ako predpokladané
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi zákon č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, Výnos Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR č. 2143/2006-100 PK SR a iné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda sa uzatvára na 6 mesiacov. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované v období platnosti a účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo množstva tovaru na základe realizovaných individuálnych Čiastkových výziev. Vyčerpaním celkového zmluvného množstva pred uplynutím lehoty plnenia platnosť Rámcovej dohody končí. V prípade, ak počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody nepríde k vyčerpaniu celkového zmluvného množstva tovaru, platnosť Rámcovej dohody sa môže predĺžiť o 3 mesiace, najviac na dobu 12 mesiacov v súlade s §108 ods. 3 zák. č. 343/2015 Z. z.
Na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celý predmet Rámcovej dohody.
Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody.
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla 1x týždenne počas platnosti Rámcovej dohody.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru jednotlivých druhov predmetu plnenia Rámcovej dohody pri zachovaní jednotkových cien príslušných tovarov a celkovej Ceny predmetu plnenia na základe Rámcovej dohody.
Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný.
Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do troch pracovných dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované výlučne v pracovných dňoch v čase od 7.30 h do 14.30 h.
Dodávateľ je povinný predložiť a odovzdať Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
Jednotlivé druhy tovaru musia byť označené priamo na obale a to : hmotnosť, názov výrobku, spotreba, trvanlivosť, názov výrobcu, zloženie ( v štátnom jazyku.)
Vrátane dopravy na Miesto plnenia.
Súčasťou záväzku Dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia, pričom doba čakania na vstup do objektu môže byť v ojedinelých prípadoch cca 60 min.
Vozidlo dodávajúce tovar musí byť izotermické a strojovo chladené a musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať Cenu za predmet plnenia na základe Čiastkových výziev dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Objednávateľ je povinný fakturovať oddaný tovar v mesačných intervaloch.
Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa doručenia písomnej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

6

156 750,00 kg, ks, krabičiek

65 890,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.09.2020 13:35

28.09.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.09.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 128
 338
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.09.2020 08:56 - Vstupná ponuka 65 890,00 € Cena s DPH
27.09.2020 14:40 - Najvýhodnejšia ponuka 64 999,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS