00305022
Mesto Pezinok
Radničné námestie 7, Pezinok, 90214, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky 2021
stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
|
1. Stravné poukážky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravných poukážok pre zamestnancov. |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods.2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,00 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky 2021 |
| Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
| Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač |
| Doba platnosti stravných lístkov: | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
| Názov |
| Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok, na základe čiastkových objednávok, do sídla objednávateľa - kuriérnou službou (poštovou prepravou). |
| Dodávateľ si je vedomý, že počas trvania tejto zmluvy objednávateľ nie je povinný odobrať celé množstvo stravných poukážok. Neodobratie predpokladaného množstva stravných poukážok dodávateľ nebude považovať za jemu spôsobenú škodu. |
| Stravné poukážky nespotrebované následkom zmeny nominálnej hodnoty dodávateľ spätne odkúpi za rovnakú cenu, akú za ne objednávateľ zaplatil. |
| Objednávanie stravných poukážok sa bude realizovať podľa potreby objednávateľa formou písomných objednávok zaslaných na emailovú adresu dodávateľa, alebo cez on-line systém dodávateľa. Dodávateľ v deň doručenia objednávky potvrdí objednávateľovi jej prijatie. |
| Objednávka musí obsahovať číslo tejto zmluvy v EKS, číslo objednávky, množstvo a nominálnu hodnotu požadovaných stravných poukážok a adresu sídla objednávateľa a meno oprávnenej osoby objednávateľa, ktorá poukážky prevezme. |
| Dodanie stravných poukážok do sídla objednávateľa zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od doručenia objednávky. |
| Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní. |
| Na predmet tejto zákazky objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby. |
| Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom prevzatia stravných poukážok zodpovednou osobou objednávateľa. |
| Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa § 10 ods. 1 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a prílohy: objednávateľom odsúhlasený súpis dodaných stravných poukážok (dodací list) a fotokópia objednávky. |
| V prípade, že predložená faktúra nebude obsahovať náležitosti a prílohy uvedené v predchádzajúcom bode, objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, ktorý je povinný vystaviť novú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
| V prípade spätného odkúpenia stravných poukážok dobropisuje dodávateľ objednávateľovi cenu, ktorú objednávateľ dodávateľovi za tieto poukážky zaplatil so splatnosťou do 14 dní. |
| Súčasťou hodnoty zákazky je aj doručenie. Žiadne iné náklady a poplatky si dodávateľ nebude účtovať. |
| Zmluva je uzatvorená do vyčerpania celkového vysúťaženého množstva a finančného objemu. |
| Požadujeme predložiť papierové stravovacie poukážky z dôvodu širšieho uplatnenia v okolí širšieho sídla pracoviska. |
| Objednávateľ požaduje, aby stravné poukážky boli akceptované vo väčšine reštauračných zariadení v Pezinku. |
Radničné námestie 7, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
02.10.2020 10:30
11 000,00 kus
44 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.09.2020 13:17
25.09.2020 13:30
25.09.2020 13:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 22.09.2020 13:19 - Vstupná ponuka | 44 000,00 | € | Cena s DPH |
| 22.09.2020 13:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 999,97 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: