• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2020 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2020 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2020 14:15

Detail zákazky Z202023221

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2020 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2020 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2020 14:15

Základné údaje

Z202023221

OF-221568

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4986461

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

36526606

PARAPETROL a.s.

Štefánikova 15, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plexisklo číre

Plexisklo číre

  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plexisklo číre
Funkcia
Plexisklo číre
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plexisklo číre ks 250
Priepustnosť svetla % 90 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery 1000 x 1200 x 4mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Pri dodaní ekvivalentu dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy na schválenie objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť predložiť ponuku Ekvivalentného výrobku len v prípade ak ponúkaný výrobok má rovnaké alebo lepšie kvalitatívne, funkčné parametre a technické, úžitkové vlastnosti.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy zaslať katalóg tovaru / prospekty, resp. zoznam výrobkov a zoznam a vzorky ekvivalentov, ktoré chce dodať.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo žiadať certifikáty a technické listy na vybrané položky, z dôvodu kontroly technickej špecifikácie produktov, dodaných výrobkov.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Dodanie tovaru do 12.10.2020
Rezanie plexiskla na požadovaný rozmer je zahrnuté v cene.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pionierska 31, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

28.09.2020 12:28 — 12.10.2020 12:28

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

8 760,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.09.2020 12:30

25.09.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.09.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 183
 56
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.09.2020 16:27 - Vstupná ponuka 8 757,60 € Cena s DPH
25.09.2020 12:22 - Najvýhodnejšia ponuka 8 460,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS