00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
47025328
TatraMed Software s. r. o.
Líščie údolie 9, Bratislava, 84104, SVK
Služby a podpora PACS
DICOM, PACS
Tovar, Služba
1. Služby a podpora PACS
|
|
---|---|
Funkcia |
Aktualizácie existujúcich softvérov TomoCon PACS (Server, Workstation, Viewer) pre podporované operačné systémy. Služby Telerádiologického komunikačného systému T3C. Servisná diaľková pohotovosť v režime 24x7, t.j. 24 hodín každý deň v týždni. Konzultačné a poradenské služby v pracovnom čase (e-mail, telefón). Servisné zásahy diaľkovým prístupom v pracovnom čase do 60'( od nahlásenia), v mimopracovnom čase do 120', v dňoch pracovného pokoja do 360'. Servisné zásahy v nemocnici v prípade potreby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SW aktualizácie a podpora pre počet PACS – všetky 3 autonómne a prepojené PACS v rámci nemocnice | počet | 3 | ||
Poskytnutie SW aktualizácií pre všetky 3 autonómne a prepojené PACS v rámci nemocnice do času od uvoľnenia do klinickej prevádzky | dní | 30 | ||
Rozsah používateľských SW licencií pracovných staníc spriahnutých s PACS | počet kusov | 500 | ||
Počet RDG modalít/prístrojov pripojených do PACS | počet kusov | 40 | ||
Počet nemocníc, polikliník a diagnostických centier dostupných v Slovenskej republike pre odosielanie a prijímanie DICOM štúdií prostredníctvom Telerádiologického komunikačného centra | počet | 100 | ||
Diaľková servisná pohotovosť pre diaľkové servisné zásahy v rozsahu hodín v každom kalendárnom dni | hodín | 24 | ||
Servisné zásahy diaľkovým prístupom v pracovných dňoch v pracovnom čase od 8 do 16 hodiny najneskôr do času | minút | 60 | ||
Servisné zásahy diaľkovým prístupom v pracovných dňoch v mimopracovnom čase od 16 do 8 hodiny najneskôr do času | minút | 120 | ||
Servisné zásahy diaľkovým prístupom v dňoch pracovného pokoja najneskôr do času | minút | 360 | ||
Servisný zásah na mieste v sídle nemocnice v prípade potreby pri zlyhaní riešením diaľkovým prístupom v pracovných dňoch najneskôr do času | hodín | 24 | ||
Servisný zásah na mieste v sídle nemocnice v prípade potreby pri zlyhaní riešením diaľkovým prístupom v dňoch pracovného pokoja najneskôr do času | hodín | 48 | ||
Počet fyzických návštev servisného pracovníka dodávateľa v nemocnici počas 12 mesiacov | počet | 4 | ||
Dĺžka poskytovania pozáručnej starostlivosti, služieb a podpory PACS | mesiacov | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Doba dostupnosti Telerádiologického komunikačného centra | 24hodín x 7 dní v týždni |
Doba servisnej pohotovosti | 24 hodín x 7 dní v týždni |
Telefonická a email podpora – konzultácie, poradenstvo | v štátnom jazyku Slovenskej republiky |
Telefonická a email podpora – konzultácie, poradenstvo pre | správcov/administrátorov systému |
Poskytnuté aktualizácie SW PACS aplikácií pre koncových používateľov pre operačné systémy Microsoft Windows | všetky OS podporované výrobcom |
Rozsah archívu obrazovej dokumentácie DICOM dát | do 200TB |
Názov |
1. Predmet plnenia musí spĺňať všetky minimálne požadované technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
2. Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby riadne a včas na profesionálnej úrovni s odborne spôsobilými osobami, pričom bude dodržiavať parametre zadania, platných technických noriem a zákonov, technologických postupov, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby riadne a bez obmedzenia počas 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
5. Podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov je Dodávateľ ako Sprostredkovateľ povinný uzatvoriť s Objednávateľom ako Prevádzkovateľom zmluvu o spracovaní osobných údajov (Sprostredkovateľskú zmluvu) v zmysle čl. 32 ods.4 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EÚ 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov. Túto zmluvu sú zmluvné strany povinné uzatvoriť najneskôr do dňa účinnosti zmluvy týkajúcej sa pozáručnej starostlivosti, služby a podpory PACS 24x7. |
6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
8. Cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa cenu za poskytovanie starostlivosti, servisu a predmetných služieb, vrátane aktualizácií predmetných softvérov a licencií počas platnosti zmluvy. Cena za predmet zákazky pokrýva celý zmluvný záväzok a všetky náležitosti nevyhnutné na riadne poskytovanie služieb, ktoré umožnia objednávateľovi riadne využívanie služieb po celú dobu trvania zmluvy. Cena je vrátane školenia ku každej poskytnutej novej verzii predmetných softvérov v trvaní minimálne 2h. |
9. Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné zvýšiť s výnimkou zmeny zákonnej sadzby DPH. Zmena kúpnej ceny z dôvodu zvýšenia zákonnej sadzby DPH je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku. |
10. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním aktualizácií softvéru alebo poskytnutím služby a servisu má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 3,3 % z ceny mesačnej starostlivosti za každý kalendárny deň omeškania, najviac však vo výške mesačného paušálu. |
11. Za nedodržanie lehoty na zahájenie odstránenia porúch systému sa nepovažuje vyššia moc, najmä vojna, štrajky, občianske nepokoje, prírodné katastrofy, dopravná alebo elektronická nedostupnosť, dopravná kalamita, zrušenie alebo meškanie spojov verejnej autobusovej, železničnej alebo leteckej dopravy. Dodávateľ bude neodkladne informovať objednávateľa ak taký prípad nastane, ak mu to technické prostriedky umožnia. |
12. Zmluvu možno predčasne ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. |
13. Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
14. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia tejto zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia tejto zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
15. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru (daňový doklad) za príslušný mesiac paušálne vo výške 1/12 ročnej ceny. |
16. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
17.Zmluvné strany sa dohodli, |
a) že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné , s odkazom na § 525 ods.2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
b) že žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti ztejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej strany je neplatné. |
c) a dodávateľ sa zaväzuje , že navykoná bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka , žiadny právny úkon, ktorým by bola alebo ktorého dôsledkom by bola alebo mohla byť zmena v osobe dodávateľa ako veriteľa, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne, pohľadávku nepostúpi, pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenie alebo bankovej záruky , nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím Veriteľom a to vo vzťahu k pohľadávkám, vrátane príslušenstva, ktoré ku dňu platnosti tejto zmluvy existujú a ktoré v |
budúcnosti vzniknú z ich akéhokoľvek vzájomného zmluvného vzťahu dodávateľ ako veriteľovi a objednávateľovi ako dlžníkovi. Zmluvné strany sa dohodli, že akýkoľvek právny úkon dodávateľa ako Veriteľa vedúci k zmene v osobe veriteľa je bez jej predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka absolútne neplatný. Súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Porušenie povinností , ktoré sú uvedené v tomto bode je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
18. V prípade porušenia bodu 17 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
19. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.10.2020 08:00 — 30.09.2021 10:54
1,00 ks
31 068,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.09.2020 10:57
25.09.2020 11:00
25.09.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.09.2020 17:00 - Vstupná ponuka | 30 200,00 | € | Cena bez DPH |
24.09.2020 17:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: