• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2020 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2020 11:50

Detail zákazky Z202023213

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2020 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2020 11:50

Základné údaje

Z202023213

OF-218786

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4986447

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

47025328

TatraMed Software s. r. o.

Líščie údolie 9, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služby a podpora PACS

DICOM, PACS

  • 48800000-6 - Informačné systémy a servery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Služby a podpora  PACS
Funkcia
Aktualizácie existujúcich softvérov TomoCon PACS (Server, Workstation, Viewer) pre podporované operačné systémy. Služby Telerádiologického komunikačného systému T3C. Servisná diaľková pohotovosť v režime 24x7, t.j. 24 hodín každý deň v týždni. Konzultačné a poradenské služby v pracovnom čase (e-mail, telefón). Servisné zásahy diaľkovým prístupom v pracovnom čase do 60'( od nahlásenia), v mimopracovnom čase do 120', v dňoch pracovného pokoja do 360'. Servisné zásahy v nemocnici v prípade potreby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SW aktualizácie a podpora pre počet PACS – všetky 3 autonómne a prepojené PACS v rámci nemocnice počet 3
Poskytnutie SW aktualizácií pre všetky 3 autonómne a prepojené PACS v rámci nemocnice do času od uvoľnenia do klinickej prevádzky dní 30
Rozsah používateľských SW licencií pracovných staníc spriahnutých s PACS počet kusov 500
Počet RDG modalít/prístrojov pripojených do PACS počet kusov 40
Počet nemocníc, polikliník a diagnostických centier dostupných v Slovenskej republike pre odosielanie a prijímanie DICOM štúdií prostredníctvom Telerádiologického komunikačného centra počet 100
Diaľková servisná pohotovosť pre diaľkové servisné zásahy v rozsahu hodín v každom kalendárnom dni hodín 24
Servisné zásahy diaľkovým prístupom v pracovných dňoch v pracovnom čase od 8 do 16 hodiny najneskôr do času minút 60
Servisné zásahy diaľkovým prístupom v pracovných dňoch v mimopracovnom čase od 16 do 8 hodiny najneskôr do času minút 120
Servisné zásahy diaľkovým prístupom v dňoch pracovného pokoja najneskôr do času minút 360
Servisný zásah na mieste v sídle nemocnice v prípade potreby pri zlyhaní riešením diaľkovým prístupom v pracovných dňoch najneskôr do času hodín 24
Servisný zásah na mieste v sídle nemocnice v prípade potreby pri zlyhaní riešením diaľkovým prístupom v dňoch pracovného pokoja najneskôr do času hodín 48
Počet fyzických návštev servisného pracovníka dodávateľa v nemocnici počas 12 mesiacov počet 4
Dĺžka poskytovania pozáručnej starostlivosti, služieb a podpory PACS mesiacov 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Doba dostupnosti Telerádiologického komunikačného centra 24hodín x 7 dní v týždni
Doba servisnej pohotovosti 24 hodín x 7 dní v týždni
Telefonická a email podpora – konzultácie, poradenstvo v štátnom jazyku Slovenskej republiky
Telefonická a email podpora – konzultácie, poradenstvo pre správcov/administrátorov systému
Poskytnuté aktualizácie SW PACS aplikácií pre koncových používateľov pre operačné systémy Microsoft Windows všetky OS podporované výrobcom
Rozsah archívu obrazovej dokumentácie DICOM dát do 200TB
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet plnenia musí spĺňať všetky minimálne požadované technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
2. Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
3. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby riadne a včas na profesionálnej úrovni s odborne spôsobilými osobami, pričom bude dodržiavať parametre zadania, platných technických noriem a zákonov, technologických postupov, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov.
4. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby riadne a bez obmedzenia počas 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
5. Podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov je Dodávateľ ako Sprostredkovateľ povinný uzatvoriť s Objednávateľom ako Prevádzkovateľom zmluvu o spracovaní osobných údajov (Sprostredkovateľskú zmluvu) v zmysle čl. 32 ods.4 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EÚ 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov. Túto zmluvu sú zmluvné strany povinné uzatvoriť najneskôr do dňa účinnosti zmluvy týkajúcej sa pozáručnej starostlivosti, služby a podpory PACS 24x7.
6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
8. Cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa cenu za poskytovanie starostlivosti, servisu a predmetných služieb, vrátane aktualizácií predmetných softvérov a licencií počas platnosti zmluvy. Cena za predmet zákazky pokrýva celý zmluvný záväzok a všetky náležitosti nevyhnutné na riadne poskytovanie služieb, ktoré umožnia objednávateľovi riadne využívanie služieb po celú dobu trvania zmluvy. Cena je vrátane školenia ku každej poskytnutej novej verzii predmetných softvérov v trvaní minimálne 2h.
9. Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné zvýšiť s výnimkou zmeny zákonnej sadzby DPH. Zmena kúpnej ceny z dôvodu zvýšenia zákonnej sadzby DPH je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku.
10. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním aktualizácií softvéru alebo poskytnutím služby a servisu má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 3,3 % z ceny mesačnej starostlivosti za každý kalendárny deň omeškania, najviac však vo výške mesačného paušálu.
11. Za nedodržanie lehoty na zahájenie odstránenia porúch systému sa nepovažuje vyššia moc, najmä vojna, štrajky, občianske nepokoje, prírodné katastrofy, dopravná alebo elektronická nedostupnosť, dopravná kalamita, zrušenie alebo meškanie spojov verejnej autobusovej, železničnej alebo leteckej dopravy. Dodávateľ bude neodkladne informovať objednávateľa ak taký prípad nastane, ak mu to technické prostriedky umožnia.
12. Zmluvu možno predčasne ukončiť dohodou oboch zmluvných strán.
13. Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
14. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia tejto zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia tejto zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.
15. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru (daňový doklad) za príslušný mesiac paušálne vo výške 1/12 ročnej ceny.
16. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
17.Zmluvné strany sa dohodli,
a) že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné , s odkazom na § 525 ods.2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
b) že žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti ztejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej strany je neplatné.
c) a dodávateľ sa zaväzuje , že navykoná bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka , žiadny právny úkon, ktorým by bola alebo ktorého dôsledkom by bola alebo mohla byť zmena v osobe dodávateľa  ako veriteľa, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne, pohľadávku nepostúpi, pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenie alebo bankovej záruky , nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím Veriteľom a to vo vzťahu k pohľadávkám, vrátane príslušenstva, ktoré ku dňu platnosti tejto zmluvy existujú a ktoré v
budúcnosti vzniknú z ich akéhokoľvek vzájomného zmluvného vzťahu dodávateľ ako veriteľovi a objednávateľovi ako dlžníkovi. Zmluvné strany sa dohodli, že akýkoľvek právny úkon dodávateľa ako Veriteľa vedúci k zmene v osobe veriteľa je bez jej predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka absolútne neplatný. Súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Porušenie povinností , ktoré sú uvedené v tomto bode je považované za podstatné porušenie zmluvy.
18. V prípade porušenia bodu 17 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
19. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.10.2020 08:00 — 30.09.2021 10:54

1,00 ks

31 068,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.09.2020 10:57

25.09.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.09.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 428
 9
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.09.2020 17:00 - Vstupná ponuka 30 200,00 € Cena bez DPH
24.09.2020 17:00 - Najvýhodnejšia ponuka 30 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS