• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2020 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2020 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2020 14:15

Detail zákazky Z202023200

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2020 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2020 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2020 14:15

Základné údaje

Z202023200

OF-220551

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4986437

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

46268995

AMG Security s.r.o.

Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytnutie služby fyzickej ochrany majetku a osôb

Strážna služba, bezpečnosť, stráženie, SBS, súkromná bezpečnostná služba, ochrana objektu, ochrana majetku, ochrana osôb

  • 79710000-4 - Bezpečnostné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poskytovanie služby fyzickej ochrany majetku a osôb
Funkcia
Predmetom služby bude fyzické stráženie a komplexné zabezpečenie ochrany majetku a osôb  v  areáli objednávateľa a na jednotlivých oddeleniach v banskobystrickom kraji.
Podmienky stráženia spočívajú taktiež v osobnej ochrane zdravia a života zamestnancov a psychiatrických pacientov.
Stráženie a ochrana sa vykonáva službou 24 hodín denne, 7 dní v týždni ( v pracovných dňoch a dňoch pracovného pokoja - soboty, nedele a štátne sviatky) prednostne na oddeleniach s agresívnymi psychiatrickými pacientmi a pacientmi vykonávajúcimi súdom nariadenú ochrannú liečbu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
stráženie objektu/počet hodín za jeden deň hodina 24
stráženie objektu/počet strážnikov ks 1
stráženie objektu/počet objektov určených na stráženie objekt 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zmluva môže byť vypovedaná zo zmluvných strán a to pri závažnom porušení podstatnej povinnosti vyplývajúcej zo zmluvy, prípadne iných všeobecne platných predpisov, upravujúcich ochranu majetku a osôb/výpovedná doba. 2 mesiace
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpis a nacenený štruktúrovaný rozpočet ceny do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Zmluva o poskytovaní služieb nadobudne plnenie 7 kalendárny deň odo dňa platnosti zmluvy.
Zmluva o poskytovaní služieb sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, resp. do vyčerpania zazmluvneného finančného limitu, v závislosti od toho, ktorá udalosť nastane skôr.
Dodávateľ zodpovedá za všetky škody, u ktorých bude preukázané, že vznikli v dôsledku nesplnenia alebo porušenia povinností dodávateľa podľa zmluvy. Dodávateľ tiež pomerne zodpovedá za všetky škody, ktoré dokázateľne vznikli aj v dôsledku neúmyselného konania alebo opomenutia jeho zamestnancov, pokiaľ budú títo k takému konaniu povinní podľa zmluvy, prípadne podľa osobitných predpisov.
Dodávateľ si stanoví pre plnenie tejto zmluvy kontaktnú osobu, ktorá zabezpečí denný kontakt zmluvných strán.
Dodávateľ zabezpečí rozpis služieb tak, aby boli splnené požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle Zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov a s ktorými je v pracovno-právnom, prípadne inom zmluvnom vzťahu.
Objednávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu.
Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca - osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať Objednávateľ výhrady v zmysle "neprimerané správanie sa v službe". Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ zabezpečí, že zamestnanci bezpečnostnej služby budú pri výkone fyzickej ochrany majetku vybavení vecnými bezpečnostnými prostriedkami v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. a to: teleskopický obušok, putá, VASR.
Dodávateľ zabezpečí, že zamestnanci bezpečnostnej služby budú pri plnení svojich povinností ustrojení v predpísanej rovnošate a riadne označení.
Dodávateľ zabezpečí, že zamestnanci bezpečnostnej služby zasiahnu, ak bude porušený alebo ohrozený záujem chránený bezpečnostnou službou a dovoľuje to osobitný predpis/Trestný zákon a súvisiace predpisy/.
Dodávateľ zachová mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedel v súvislosti s poskytovaním bezpečnostnej služby.
Dodávateľ bude pri výkone fyzickej ochrany dbať na česť, vážnosť a dôstojnosť osôb, ako i svoju vlastnú a nepripustí, aby v súvislosti s jeho činnosťou vznikla bezdôvodná ujma osobám, s ktorými príde do styku.
Objednávateľ po uzavretí zmluvy stanoví kontaktné osoby.
Objednávateľ sa zaväzuje, že pred začatím plnenia tejto zmluvy zabezpečí v dostatočnom predstihu objektívne informácie o charaktere strážneho objektu.
Objednávateľ bude v priebehu zmluvného vzťahu odstraňovať nedostatky, najmä v ženijno technickom zabezpečení (ploty, brány, závory a pod.), ktoré by boli na prekážku plnenia záväzkov dodávateľa podľa zmluvy.
Objednávateľ je povinný najneskôr 24 hodín vopred (pred začatím pracovnej zmeny dodávateľa) oznámiť požiadavku na zaistenie ochrany, resp. zmenu v režime ochrany. Ak túto povinnosť nesplní, dodávateľ má právo požadovať odmenu za nezmenených podmienok.
Objednávateľ potvrdzuje, že pitný režim je zabezpečený pre zamestnancov dodávateľa z verejného vodovodu. Zamestnanci dodávateľa majú k dispozícií hygienické zariadenia. Bežný komunálny odpad (papier, zvyšky jedla a pod.) likviduje objednávateľ.
Obsah zmluvy môže byť zmenený len formou písomného dodatku.
Vo veciach, ktoré zmluva nerieši, sa právny vzťah ňou založený  bude riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka.
Dodávateľ súhlasí s vykonaním kontroly (auditu) zo strany odberateľa (podľa dojednaní v internej smernici). Odberateľ vykoná kontrolu (audit) v súlade so Slovenskou technickou normou (STN EN ISO 9001)  za účelom preverenia či externe poskytované služby sú v zhode so špecifikovanými požiadavkami vzťahujúcimi sa na dodávané služby.
Dojednanie podmienok spolupráce formou internej smernice.
Fakturácia priebežne na základe vystavenej faktúry za dané obdobie výkonu strážnej služby/za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, Objednávateľ má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie Poskytovateľovi. Poskytovateľ túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju Objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu kupujúceho.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľovi sa zakazuje postúpiť pohľadávky podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka, zákona č. 40/1964 Zb. z tejto zmluvy vzniknuté na iný subjekt, alebo ich inak scudziť bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka (kupujúceho). Súhlas dlžníka je zároveň platný lez za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy dodávateľom postúpené na iný subjekt v rozpore so zmluvným dojednaním podľa bodu 1/ zmluvy, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 39 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200,- € za každú (aj začatú) hodinu v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby.
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 500,- € za každý nezabezpečený zásah v čase vzniku situácie a rozsahu primeranom vzniknutej situácii.
Zmluvu je možné písomne vypovedať s výpovednou lehotou 2 mesiace. Výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
Od zmluvy je možné písomne odstúpiť v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností.
V prípade nevyhnutnosti okamžitého ukončenia zmluvného vzťahu na základe podstatného porušenia zmluvných podmienok je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2 000,- €.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 234/139, Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

12

24,00 hodina/deň

76 913,15

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.09.2020 09:42

25.09.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.09.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 204
 48
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.09.2020 10:02 - Vstupná ponuka 76 912,80 € Cena s DPH
25.09.2020 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka 73 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS