• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2020 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2020 11:30

Detail zákazky Z202023198

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2020 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2020 11:30

Základné údaje

Z202023198

OF-220372

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4988943

Objednávateľ

36061701

Národný bezpečnostný úrad

Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace výrobky a pomôcky

čistiace prostriedky a pomôcky

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 39832100-4 - Čistiaci prášok na riad
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 39831210-1 - Saponáty na umývanie riadu
  • 39811100-1 - Osviežovač vzduchu
  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 18424000-7 - Rukavice
  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace výrobky a pomôcky
Funkcia
Prostriedky a prípravky na čistenie interiérov a hygienu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Prostriedok na ručné umývanie riadu 1 l (JAR alebo ekvivalent), hustota: 1018 g/l, Sodium Laureth Sulfate, Lauramine Oxide ks 100
2. Hubka na riad 9x6x4 cm, abrazívna vrstva na jednej strane 5 ks v 1 balení bal 100
3. Čistiaci prostriedok na nábytok s včelím voskom s rozprašovačom 750 ml, zloženie <5% aniónové povrchovo aktívne látky, <5% neiónové povrchovo aktívne látky. Obsahujú vône a konzervačné látky (METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE) (Well done alebo ekvivalent) ks 50
4.  Tekuté mydlo 5l ks 50
5. Papierové utierky ZZ perforované z recyklovanej celulózy vysokej kvality v bielom prevedení, 3-vrstvové, dermatologicky testované 90 ks/bal bal 830
6. Čistiaci prostriedok na okná s obsahom alkoholu a rozprašovačom 500 ml (Clin alebo ekvivalent) ks 80
7. Osviežovač vzduchu sprej na WC 300 ml ks 30
8. Tableta do pisoára, 1 kg balenie ks 50
9. Viskózna handra savá 60x50 cm ks 50
10. Dezinfekčný prostriedok na podlahy a plochy 5 l, neiónové povrchovo aktívne látky <5%, typ produktu: Detergent,Biocídne, ph 5,8 (5-6). Zaručuje dokonalé odstránenie baktérií, vírusov a plesní. Neobsahuje chlór (Sanytol alebo ekvivalent) ks 120
11. Papierové rolky perforované, rozmer: min 145m x 230mm, materiál: biely recyklovaný papier, dvojvrstvový. Počet útržkov minimálne 700 útržkov ks 200
12. Vracia PE na odpad 120l 70x110 cm min 40mic 25 ks v rolke rol 150
13. Vrecia PE do koša 35l 50x60cm 25 ks v rolke rol 100
14. Mop plochý bavlnený s klipom, RASANT BLIZZARD, 40 cm vyrobený technológiou vďaka ktorej nepúšťa oká ks 40
15. Gélový dezinfekčný čistiaci prostriedok k odstraňovaniu vodného kameňa v toalete 750 ml . Zabíja všetky známe druhy baktérií (Domestos alebo ekvivalent) ks 50
16. Bavlnené rukavice veľkosť L ks 100
17. Antibakteriálny gél na ruky na báze alkoholu 100 ml, hustejšej konzistencie, s účinkom proti vírusom, plesniam, baktériám a kvasinkám, účinne zlikviduje až 99,9% ks 480
18. Toaletný papier 3-vrstvový biely jemný, 100% TISSUE papier, rozmer útržku 95x115, 150 útržkov (Tento Ellegance Pearl White alebo ekvivalent) rol 6000
19. Čistiaci prostriedok na hrdzu a vodný kameň 750 ml,  Kyselina fosforečná  5 –< 15 %, Kyselina amidosírová 5 –< 15 %, Polyetoxylovaný mastný alkohol 1 –< 5 % (PULIRAPID alebo ekvivalent) ks 100
20. Plastová fľaša na mydlo s pumpičkou 250 ml ks 100
21. Plastová fľaša s rozprašovačom 500 ml ks 60
22. Univerzálny čistiaci prostriedok na podlahy ph neutrálny 1 l. Zloženie: <5% aniónové povrchovo aktívne látky, neiónové povrchovo aktívne látky, Parfumy, Glutaral, Geraniol, Butylphenyl methylpropional, Citronellol (AJAX Floral Fiesta Lagoon Flowers  alebo ekvivalent) ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy rozpis jednotkovej ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis je dodávateľ povinný uviesť i vo faktúre).
Súčasťou dodávky budú  "Karty bezpečnostných údajov" k jednotlivým čistiacim prostriedkom v zmysle  bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci zaslané do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Kontaktné osoby objednávateľa posúdia doklady a dokumenty predložené dodávateľom a najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámia dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty:
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve,
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, následne objednávateľ elektronicky vyzve dodávateľa so žiadosťou o vysvetlenie a zároveň určí lehotu na jej doručenie.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoškodený, nepoužívaný, nerozbalený, nesmie byť dodaný po dátume expirácie.
Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo v celom objeme, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak (prípadná telefonická komunikácia musí byť potvrdená e-mailom).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky alebo ponúkaný ekvivalent nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. Za ekvivalent bude považovaný ponúkaný predmet zákazky s minimálne rovnakými alebo lepšími parametrami požadovanými v technickej a funkčnej špecifikácii predmetu zákazky.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a najmä technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ môže dodať predmet zákazky aj pred termínom plnenia vyplývajúcim zo zmluvy.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dodania predmetu zákazky na miesto dodania určeného objednávateľom.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom (potvrdenie objednávateľa o prevzatí predmetu zákazky). Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dokladu o prevzatí predmetu zákazky.
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12.10.2020 09:27 — 23.10.2020 09:27

1,00 kompletné dodanie

9 904,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.09.2020 09:31

28.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 674
 129
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.09.2020 07:37 - Vstupná ponuka 9 900,00 € Cena s DPH
27.09.2020 14:43 - Najvýhodnejšia ponuka 9 898,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS