• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2020 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2020 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2020 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2020 09:05

Detail zákazky Z202023197

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2020 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    28.09.2020 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    28.09.2020 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.09.2020 09:05

Základné údaje

Z202023197

OF-221552

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4988941

Objednávateľ

00893111

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom

Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery (tonerové náplne)

Repasované a nové tonery do tlačiarní a kopírok

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 30192113-6 - Atramentové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toner do laserových tlačiarni a kopírok alebo ekvivalent
Funkcia
Renovácia tonerov a atramentových náplní do tlačiarni a  kopírovacích zariadení.
Dodávateľ dodá renovované a originálne tonery a originálne atramentové náplne do tlačiarni v štandardnej kvalite, dopraví ich na vlastné náklady na odberateľom určené miesto dodania.
Dodávateľ predloží platný certifikát systému riadenia kvality podľa normy ISO 9001 a ISO 14001 pre oblasť Renovácie tonerových kaziet.
Tlač, fotokopírovanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP LaserJet Pro P1102 ks 11
XEROX Phaser 3010 ks 1
EPSON AcuLaser M2300D ks 1
HP LaserJet 1010 ks 1
EPSON AcuLaser M2000D ks 1
HP LaserJet P1006 ks 3
HP LaserJet Pro M401d ks 3
XEROX Phaser 3117 ks 1
HP LaserJet Pro M102a ks 4
Canon iSensys LBP6030B ks 1
HP LaserJet 1018 CB419A ks 2
Samsung ML-1640 ks 1
HP LaserJet P2055d A4 CE457AB19 ks 1
Samsung CLP-660N ks 1
HP LaserJet CP 1215 Color ks 1
Xerox Phaser 6280 DN ks 7
HP LaserJet Pro 100 MFP M125A ks 1
Canon LBP 2900 ks 2
HP LaserJet 6L ks 1
Epson LQ 1070 ks 1
Epson LX 850 ks 1
HP LaserJet 1100 ks 1
Canon i-SENSYS MF5880D ks 1
HP LaserJet 1020 Q5911A ks 1
Canon IR 1605 ks 1
Canon FC 224 ks 1
HP Color LJ Pro M479dw ks 3
Canon i-SENSYS MF6140dn ks 2
HP LaserJet 1022n ks 2
CANON LaserBase MF 3110 ks 1
HP LaserJet Color CM1015 MFP ks 1
Epson AL - MX 200 ks 1
Lexmark E230 ks 1
Canon FC 120 ks 1
Canon IR 1133A ks 1
HP LaserJet Pro MFP M428fdn ks 3
tonery do tlačiarne:  EPSON Workforce AL-MX200DNF ks 2
toner do tlačiarne: EPSON Aculaser M2000D ks 1
toner do tlačiarne: KH300 ks 1
toner do kopírovacieho zariadenia: SKZ-93 pre DSL ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahuk predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), čl. XVIII "Ukončenie zmluvy" 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska od Zmluvy odstúpiť.
Dodanie tovaru požadujeme na dohodnuté miesto plnenia, do 5 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti Zmluvy, v pracovný deň od 7,00 hod. do 15,00 hod., v presnom množstve požadovanom objednávateľom, s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy).
Dodávateľ na požiadanie predloži Kartu bezpečnostných údajov každého dodaného tonera v súlade so zákonom č. 67/2010 Z.z. (chemický zákon).
Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Originálny toner má byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobku. Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom orig. periférnych zariadení príslušnej značky, v orig. baleniach, neporušené, nepoškodené.
Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Pre potvrdenie dokladovať : "Vyhlásenie výrobcu zariadení, že tonery sú v súlade s normami ISO 14001 a ISO/IEC 19752, 19798, alebo 24711 (v závislosti od typu náplne) a ISO/IEC 1179.
Zavedený systém riadenia akosti podľa normy ISO 9001:2001 ISO 140001:2005 pre zaistenie precízneho dohľadu nad kvalitou výrobkov a služieb, ktoré firma dodáva.
Podmienkou je ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. Dodávateľ predloží doklad o oprávnení v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch.
Ekologická likvidácia a výkup nepoužiteľných kaziet sa bude uskutočňovať podľa vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR o vykonaní ustanovení zákona o odpadoch č. 371/2015 Z.z.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miesta určenia objednávateľa v deň dodania tovaru.
Objednávateľ požaduje predložiť všetky uvedené doklady do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Objednávateľ si vyhraduje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že uvedené doklady nebudú predložené.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá tonerov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Zmluva sa uzatvára na dobu do vyčerpania finančného limitu.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto Zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 3 a viac dní.
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru.
Právo faktúrovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu potvrdeného objednávateľom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet zmluvy bez zrejmých vád.
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby.
Dodávateľ je povinný v tomto prípade osobne vadný toner vymeniť za nový do 2 pracovných dní od nahlásenia na mieste dodania tovaru na vlastné náklady.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodaržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Záručná doba na predmet Zmluvy je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr do 3 dní po nahlásení, osobne prevziať a opraviť tlačiareň, ktorá bola poškodená použitím vadného renovovaného toneru. V prípade, že neopraví tlačiareň do uvedeného termínu, na dobu opravy zapožičia tlačiareň s približne rovnakými parametrami.
V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ si dá opraviť tlačiareň sám na náklady dodávateľa.
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím renovovaného toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne autorizovaným servisným technikom.
Identifikácia poruchy tlačiarne bude na náklady dodávateľa v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru).
Dodávateľská firma má fungujúci výskum v oblasti renovácie tonerov a atramentových náplní.
Dodávaná kazeta nesmie porušovať platné právne normy o duševnom vlastníctve výrobcu originálnej kazety. Pri založení inej ako originálnej kazety musí byť spotrebiteľ informovaný hlásením, že sa jedná o neoriginálnu tlačovú kazetu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ predloží elektronicky podrobný rozpis položiek tovaru v zložení : názov, typové označenie, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH - do 24 hod. od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží elektronicky platný certifikát systému riadenia kvality podľa normy ISO 9001 pre oblasť renovácie tonerových náplní - do 24 hodín od uzavretia Zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Piešťanská 2262/80, Weisseho 320, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

12

72,00 ks

3 663,92

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.09.2020 09:25

28.09.2020 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.09.2020 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 593
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.09.2020 09:57 - Vstupná ponuka 3 662,40 € Cena s DPH
22.09.2020 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 3 662,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS