42355826
Dopravný úrad
Letisko M. R. Štefánika, Bratislava, 82305, SVK
47079690
GGFS s.r.o.
Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK
Zabezpečenie stravovania elektronickou stravovacou kartou alebo ekvivalentom
stravovacia karta
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania elektronickou stravovacou kartou alebo ekvivalentom
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a v objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravovacej jednotky | EUR | 4,50 | ||
Počet stravovacích jednotiek | ks | 28644 | ||
Predpokladané maximálne množstvo čipových kariet | ks | 231 | ||
Lehota na poskytnutie služby | mes. | 6 | ||
Cena za zhotovenie elektronických stravných kariet | EUR | 0 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravovacia karta obsahuje | názov a logo objednávateľa |
Stravovacia karta obsahuje | meno a priezvisko držiteľa karty |
Stravovacia karta | je platná 3 roky odo dňa jej vydania |
Stravovacia karta | umožňuje bezkontaktné použitie |
Miesto dodania stravovacích kariet | Slovenská republika- Bratislava |
PIN karty | áno, s možnosťou zmeny |
Online aplikácia | áno |
Možnosť prezerať zostatok | áno |
Možnosť bezkontaktnej karty | áno, do 20 EUR |
Bezpečnostný číp na karte | áno |
Možnosť vystavenia karty na meno zamestnanca | áno |
Možnosť zablokovania karty v prípade straty | áno |
Vystavenie novej elektronickej stravovacej karty | áno, do 2 pracovných dní, možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti Rámcovej dohody |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
3. Nominálna hodnota stravovacej jednotky musí byť uhradená v celej výške. |
4. Provízia dodávateľa služby zahŕňa všetky náklady spojené za sprostredkovanie služby vrátane všetkých nákladov súvisiacich s vyhotovením a dodaním elektronických stravovacích kariet objednávateľovi, resp. ďalšími nákladmi spojené s plnením predmetu Rámcovej dohody. Suma provízie sa zaokrúhľuje na dve desatinné miesta. |
5. Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača a nominálna hodnota jednej stravovacej jednotky (4,50 EUR) a vyjadruje sa v %. Počas trvania Rámcovej dohody je nemenná. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť bezodkladne po uzatvorení Rámcovej dohody kontaktné údaje osoby (meno a priezvisko, adresa, tel. číslo, e-mail), ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť bezodkladne po uzatvorení Rámcovej dohody výšku jeho provízie z nominálnej hodnoty stravnej poukážky vyjadrenú v percentách (%). |
8. Plnenie predmetu Rámcovej dohody sa bude realizovať na základe objednávok objednávateľa. |
9. Objednávateľ je oprávnený zmeniť nominálnu hodnotu stravovacej jednotky počas plnenia predmetu. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravovacej jednotky sú zahrnuté v provízii dodávateľa. |
10. Stravovacie karty sú akceptované vo viac ako 4.000 stravovacích zariadeniach v rámci celej Slovenskej republiky. |
11. Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných kariet alebo ich ekvivalentom - stravné poukážky vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať objednávateľom v požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. |
12. Celková cena za stravnú jednotku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravovacej jednotky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
13. Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky (jednotky) je 4,50 EUR a je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť u prevádzkovateľov zmluvných zariadení́, aby tieto boli pri vstupe viditeľne označené etiketou a logom dodávateľa. |
15. Dodávateľ zabezpečí dodanie stravovacích kariet objednávateľovi do 10 pracovných dní od prijatia záväznej objednávky objednávateľa. Objednávka objednávateľa bude obsahovať počet objednaných stravovacích kariet, meno a priezvisko zamestnancov objednávateľa, pre ktorých sú stravovacie karty objednávané a miesto dodania. Objednávku na dodanie stravovacích kariet objednávateľ zadá prostredníctvom elektronického objednávkového systému/e-mailu. |
16. Dodávateľ zabezpečí dobitie objednávateľom objednaných stravovacích jednotiek k príslušným stravovacím kartám do 2 prac. dní od prijatia záväznej objednávky objednávateľa. Objednávka objednávateľa bude obsahovať počet objednaných stravovacích jednotiek, nominálnu hodnotu objednaných stravovacích jednotiek, meno a priezvisko zamestnancov objednávateľa, pre ktorých sú stravovacie jednotky objednávané. Objednávku na dobitie objednaných stravovacích jednotiek k stravovacím kartám objednávateľ zadá prostredníctvom elektr. objednávkového systému/e-mailu. |
17. Objednávateľ počas uzatvorenej rámcovej dohody v prípade zníženého počtu zamestnancov v objednávke zaktualizuje skutočný počet stravovacích kariet. |
18. Dodávateľ vyúčtuje objednávateľovi cenu za stravovacie jednotky priradené k stravovacím kartám vždy za každú jednotlivú objednávku objednávateľa faktúrou. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej vystavenia. Faktúra bude uhradená objednávateľom bezhotovostným prevodom v prospech bankového účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
19. Na faktúre žiada objednávateľ uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom - kontaktnou osobou. |
20. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
21. V prípade omeškania dodávateľa služby, s dodávkou predmetu dohody, zaplatí dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,01% fakturovanej sumy za každý i začatý deň omeškania. |
22. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, najskôr však od 12.09.2020. |
23. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 6 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
24. Nevyčerpaný kredit na elektronickej stravovacej karte v mesiaci dobytia je možné vyčerpať po dobu minimálne 3 mesiacov. |
Názov | Upresnenie |
Počet zamestnancov (kariet) | 231 |
Nominálna hodnota jednej stravovacej karty | 4,50 EUR |
Počet stravných jednotiek | 28 644 |
Letisko M. R. Štefánika, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
6
1,00 sada
129 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.09.2020 08:50
29.09.2020 08:35
29.09.2020 08:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.09.2020 09:07 - Vstupná ponuka | 129 500,00 | € | Cena s DPH |
22.09.2020 14:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 129 499,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: