• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2020 08:20
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2020 08:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2020 09:10

Detail zákazky Z202023147

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2020 08:20
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2020 08:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2020 09:10

Základné údaje

Z202023147

OF-215225

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4993996

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kartotéková skriňa

Kartotékové skrine, registračné skrine

  • 39132200-8 - Kartotékové skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kartotéková skriňa
Funkcia
Kartotéka pre závesné kapsy A4 Folio, 4 jednoradové zásuvky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovová kartotéka A4 , 4 zásuvky ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba: šedá RAL7035,  formát: A4,  nosnosť zásuvky 30 kg,  hľbka: 620 mm šírka: 475 mm výška: 1325 mm viď príloha
pre závesné kapsy formátu A4, Folio alebo voľne ložené dokumenty - konštrukcia zvarená z oceľového plechu a práškovo lakovaná - zásuvky na teleskopickom guličkovom vedení so 100% výsuvom a s nosnosťou 30 kg - zásuvky majú centrálny zámok a blokádu proti samovoľnému otvoreniu viacerých zásuviek naraz - mapy sú zavesené na jednej pozdĺžnej hrane zásuvky a prídavnej prestaviteľnej kovovej lište, ktorá umožňuje používať aj väčší formát Folio / Foolscap (216 x 343 mm) - voľne ložené dokumenty by nemali prekročiť vnútorné rozmery zásuviek (v × š × h): 285 × 385 × 480?mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný doručiť a vyložiť tovar v pracovných dňoch v čase od 8:00 - 11:00 hod. na určené miesto plnenia do priestoru určeného objednávateľom po uzavretí zmluvy.
Dodávateľ je povinný telefonicky informovať zodpovednú osobu objednávateľa o predpokladanom termíne dodania predmetu zákazky min. 1h vopred. V opačnom prípade má objednávateľ právo odmietnuť prevzatie tovaru od dodávateľa.
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, viď. príloha.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 2-ch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorku tovaru, ak ním je ekvivalent. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorku tovaru, ktorá nezodpovedá popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpočet jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia.
Faktúra za dodané tovary musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky.
Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Farebné prevedenie jednotlivých položiek predmetu plnenia bude vyšpecifikované po podpísaní kúpnej zmluvy.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenova, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

09.10.2020 09:00

4,00 ks

785,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.09.2020 08:14

30.09.2020 08:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.09.2020 08:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 269
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.09.2020 11:15 - Vstupná ponuka 785,00 € Cena bez DPH
29.09.2020 17:41 - Najvýhodnejšia ponuka 780,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS