• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2020 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2020 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2020 14:55

Detail zákazky Z202023134

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2020 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2020 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2020 14:55

Základné údaje

Z202023134

OF-221362

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4986411

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52220141

Eko-Vis s.r.o.

Lehota 616, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie a likvidácia nebezpečných odpadov (NO)

Nebezpečné odpady, likvidácia odpadov, zneškodňovanie odpadov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zhodnotenie, zneškodnenie a likvidácia nebezpečných odpadov (NO).
Funkcia
Predmetom zákazky je likvidácia/zneškodnenie nebezpečného odpadu a preprava nebezpečného odpadu podľa špecifikovaných druhov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
16 03 03 (N) Náplň dezaktivačná/dekontaminačná AOS kg 79,5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane zberu, prečerpania a odvozu špecifikovaných odpadov.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť zoznam kontaktných osôb určených za plnenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje plnenie zmluvy v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 15:00
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o registrácii dodávateľa u vecne a miestne príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva, a to na nakladanie s odpadmi, vrátane ich prepravy na základe požadovaných kategórií /originál alebo kópiu/.
Dodávateľ je povinný preložiť nebezpečný odpad do vlastných prepravných nádob, resp. vozidla a zabezpečiť odvoz odpadu. Dodávateľ je povinný vystaviť tlačivo - Sprievodný list nebezpečného odpadu - v zmysle platnej legislatívy. Dodávateľ je povinný objednávateľovi vystaviť vážené lístky s uvedeným množstvom, druhom odpadu a dátumom odberu odpadu.
Pred vystavením faktúry je nutné kontaktovať dodávateľa kvôli fakturačným údajom.
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať všetky náležitosti, je 30 dní odo dňa jej doručenia.
Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade s platnou legislatívou Európskej únie a Slovenskej republiky. Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade najmä so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V zmluvnej cene sú započítané aj všetky poplatky za zneškodnenie, zhodnotenie a likvidáciu nebezpečného odpadu ako aj dopravy podľa platnej a účinnej legislatívy Slovenskej republiky a Európskej únie.
Dodávateľ je povinný odovzdávať nebezpečný odpad, ktorý prevezme od objednávateľa, zhodnotiteľom, ktorí majú príslušné oprávnenie.
Verejný obstarávateľ požaduje váženie odpadov v kilogramoch. V cene musia byť zahrnuté aj náklady na prepravu. Cenu za likvidáciu odpadov musí dodávateľ ponúknuť ako konečnú.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a jednotkovej ceny s DPH a bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je od momentu prevzatia nebezpečného odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu a nakladanie s týmto odpadom.
Plnenie zmluvy bude dodávateľ uskutočňovať na základe výzvy na plnenie od objednávateľa, resp. objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany objednávateľa požadované. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 2 pracovných dní od nahlásenia
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, 12. mechanizovaný prápor , Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

28.09.2020 00:00 — 12.10.2020 23:59

79,50 kg

975,65

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.09.2020 15:22

25.09.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.09.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 130
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.09.2020 19:30 - Vstupná ponuka 975,65 € Cena s DPH
25.09.2020 08:35 - Najvýhodnejšia ponuka 972,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS