• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2020 14:42
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2020 09:50

Detail zákazky Z202023128

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.09.2020 14:42
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2020 09:50

Základné údaje

Z202023128

OF-221433

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4986407

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

46491091

CIBEX, s.r.o.

Kamenná 11, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovná obuv

obuv, pracovná bezpečnostná

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovná obuv
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovná obuv Adamant Alegro S1P (alebo ekvivalent): pár 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pracovná obuv Adamant Alegro S1P (alebo ekvivalent): bezpečnostné poltopánky s ochrannou špicou a planžetou, absorbcia energie v päte, antistatická, protišmyková podrážka, kategória S1P, stielka proti prepichnutiu
- materiál: zvršok - velúr brúsená hovädzinová štiepenka 1.4 - 1.6 mm + textil, stielka: EVA + textília Mesh, podošva: PU/PU
- farba: čierna/zelená, veľkosti: 1 pár/č. 39, 1 pár/č. 46
 2. Pracovná obuv
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovná obuv Bennon Farmis O1 (alebo ekvivalent): pár 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pracovná obuv Bennon Farmis O1 (alebo ekvivalent): pohodlná, ľahká, pevná a odolná členková obuv, protišmyková, kategória O1, reflexné doplnky
- povrchový materiál: hovädzinová useň 1.8 - 2.0 mm, podšívka: textília MESH, stielka:  trojkomponentná anatomická stielka, stabilizačná opora v oblasti päty z TPU, podošva:  PU/PU
- farba: hnedá, veľkosť: 1 pár/ č.40, 1 pár/ č.46
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo výmeny veľkosti tovaru do 10 dní od dodania.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 1 deň vopred.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na predmet plnenia záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami, fotografiou (prípadne prospektom) aj podrobný aktualizovaný rozpočet na každú položku predmetu zmluvy. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať všetky úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený.
Verejný objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami súvisiacimi so zabezpečením ochrany zamestnancov pred škodlivými vplyvmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať e-mailom kontaktnú osobu objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy!
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar I. akosti , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný predložiť vyhlásenie o zhode (certifikáty alebo protokoly na obuv, odev a ostatné ochranné pracovné prostriedky), aby sa objednávateľ uistil, že dodaný predmet zmluvy bude v súlade s požiadavkami platnej legislatívy na kvalitatívne parametre predmetu tejto zákazky do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 26, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

02.10.2020 07:00 — 09.10.2020 15:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

130,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.09.2020 14:42

25.09.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.09.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 200
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.09.2020 15:58 - Vstupná ponuka 130,00 € Cena s DPH
24.09.2020 14:24 - Najvýhodnejšia ponuka 110,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS