00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
36365556
LABO - SK, s.r.o.
Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK
Nákup izolačných kitov pre vyšetrovanie vzoriek Covid-19
izolačný kit RNA/DNA, ručná izolácia, strojová izolácia
Tovar, Služba
1. EliGene Viral RNA/DNA fast isolation Kit
|
|
---|---|
Funkcia |
Izolačné kity pre vyšetrovanie vzoriek na COVID 19 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
EliGene Viral RNA/DNA fast isolation Kit - balenie na 100 vzoriek | balenie | 1 | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
EliGene Viral RNA/DNA fast isolation Kit - 300 balení á 100 vzoriek alebo ekvivalent počtu. | |
Izolačný kit založený na silika-membránovej technológii | |
Určený na manuálnu izoláciu vírusovej RNA a DNA | |
Použiteľný pre rôzne typy klinických materiálov: výtery, spútum, sliny.... | |
Kit vhodný aj pre vzorky s nízkou koncentráciou NK | |
Izolované nukleové kyseliny sú vhodné na ďalšiu analýzu metódou PCR ( RT-PCR ) | |
Vstupný objem vzorky 200 µl | |
Súčasťou kitu sú kolónky, lyzačný roztok, premývacie a elučné pufre | |
Elučný objem 50 µl | |
Rýchla a efektívna izolácia nukleových kyselín |
2. Quick – DNA/RNA Viral MagBead
|
|
---|---|
Funkcia |
Izolačné kity pre vyšetrovanie vzoriek na COVID 19 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Quick – DNA/RNA Viral MagBead - balenie na 96 vzoriek | balenie | 1 | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Quick – DNA/RNA Viral MagBead - 40 balení á 96 vzoriek alebo ekvivalent počtu | |
Izolačný kit na automatickú izoláciu prístrojom Aurora VERSA 10.1 | |
Založený na technológii využívajúcej magnetické guličky | |
Kompatibilný s prístrojom Aurora VERSA 10.1 | |
Použiteľný pre rôzne typy klinických materiálov: výtery, spútum, sliny.... | |
Izolované nukleové kyseliny sú vhodné na ďalšiu analýzu metódou PCR ( RT-PCR ) | |
Kit obsahuje chemikálie a roztoky potrebné na izoláciu 96 ( resp.4x96) vzoriek: | pufre, proteinázu K, roztok s magnetickými guličkami, premývacie pufre, DNáza a RNáza -free vodu |
Elučný objem je 50 µl | |
Vstupný objem vzorky je 300 µl |
Názov |
*V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
*Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia. |
*Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky tovar nový, doposiaľ nepoužitý. |
*Objednávateľ požaduje na predmet zákazky naceniť maximálne udávané množstvá. |
*Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa jednotlivých objednávok v súlade s potrebami objednávateľa. |
*Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou. |
*Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku. |
*Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 5 dní (120 hodín) od doručenia objednávky. |
*Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry. |
*Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
*Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
*Fakturácia bude realizovaná na základe objednávok skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb. |
*Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo predmetu zákazky podľa čiastkových objednávok. |
*Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality a najneskoršie doby expirácie v prípade, že tovar má doby expirácie. |
*Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať maximálne množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky pri zachovaní jednotkovej ceny. |
*Objednávateľ si vyhradzuje právo čiastočne meniť množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa prevádzkových potrieb pri zachovaní jednotkovej ceny. |
*Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky v závislosti od balení dodávaných od výrobcu resp predajcu pri zachovaní jednotkovej ceny. |
*Objednávateľ si vyhradzuje právo na základe vlastných prevádzkový potrieb a po vzájomnej dohode s dodávateľom možnosť zámeny, výmeny tovaru. |
*Zmluva resp. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
*Plnenie Zmluvy resp.Rámcovej dohody je možné len na základe objednávok vystavených objednávateľom na predmet zákazky. Objednávka môže obsahovať osobitné pokyny objednávateľa týkajúce sa formy, spôsobu, náležitostí a okolností plnenia objednávky a jeho dodania/poskytnutia, ako aj ďalších podmienok plnenia predmetu zmluvy. |
*Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
*Za predmet reklamácie sa môžu považovať poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov. |
*Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
*Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
*Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
*Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
*Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.Právny úkon,na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
28.09.2020 00:00 — 31.01.2021 23:59
1,00 Cena celkom
98 736,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.09.2020 12:26
24.09.2020 12:35
24.09.2020 12:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.09.2020 17:11 - Vstupná ponuka | 98 736,00 | € | Cena s DPH |
24.09.2020 12:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 98 735,45 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: