• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2020 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2020 16:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2020 16:15

Detail zákazky Z202022876

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2020 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2020 16:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2020 16:15

Základné údaje

Z202022876

OF-221324

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4982443

Objednávateľ

35732881

METRO Bratislava a.s.

Primaciálne nám. 1, Bratislava, 81101, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook

prenosný počítač, notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Doplnenie výpočtovej techniky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lenovo Thinkpad T490 alebo ekvivalent ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej IPS, antireflexný, uhlopriečka 14.0", rozlíšenie minimálne 1920x1080 px
Procesor Intel Core i5 8265U alebo ekvivalent/porovnateľný alebo lepší v zmysle benchmarku cpubenchmark.net
Grafická karta integrovaná
Operačná pamäť Minimálne 8 GB DDR4 Memory
Operačný systém Windows 10 Pro v zmysle požiadaviek správy siete ver. obstarávateľa
Pevný disk SSD, minimálne 256 GB, PCIe, M.2
Minimálna výbava HD web kamera, TrackPoint, FPR - čítačka prstu
Hmotnosť max. 1,6 kg
Batéria kapacita minimálne 50 Wh
Minimálne požadované porty HDMI, USB 3.1 Typ-C 2x, USB 3.1 2x
Bezdrôtové pripojenie Bluetooth, WiFi
Konštrukcia pevný (klasický notebook)
Jazyk klávesnice SK alebo EN
Farba čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto dodania tovarov je v meste Bratislava.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Operačný systém musí byť nainštalovaný.
Dodávateľ dodá tovar zabalený v originálnych obaloch od výrobcu, nový, otvorenie balenia iba na účely inštalácie OS.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, predložiť podrobný rozpis cien (€ bez DPH, € s DPH) na všetky položky podľa jednotlivých druhov tovarov s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania kompletného predmetu zmluvy objednávateľovi. Kompletnosť objednávateľ potvrdí na dodacom liste.
Lehota splatnosti faktúr je 14 dní odo dňa doručenia faktúry.
Dodacia lehota na dodanie tovaru nesmie prekročiť 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy vrátane dopravy na miesto plnenia. Nedodržanie lehoty dodania bude považované za podstatné porušenie zmluvy. Dodávka sa považuje za kompletnú dodaním všetkých tovarov v zmysle opisného formulára, čiastočné plnenie sa nepripúšťa.
Požadujeme dodávku tovaru v pracovných dňoch od 9:00 do 14:00.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu ,požadujeme záručnú dobu min. 2 roky od dátumu prebratia tovaru.
Požadujeme, aby boli v dodacom liste - faktúre vypísané celé názvy dodávaných položiek a ich výrobné čísla (serial number,part number,service tag,...) , dĺžka záruky pre kontrolu dodávaného tovaru.
Tovar musí byť doručený bez akýchkoľvek vád. Objednávateľ môže odmietnuť tovar prevziať ak zistí preukázateľné chyby, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve alebo zmenu v použitých komponentoch.
Dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave.
Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena komponentov alebo iných častí predmetu zmluvy a pod.
Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Muchovo námestie 12, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

25.09.2020 16:00 — 02.10.2020 16:00

1,00 Celý set v zmysle opisného formulára

1 870,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.09.2020 14:24

23.09.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.09.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 399
 31
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.09.2020 14:35 - Vstupná ponuka 1 870,00 € Cena bez DPH
21.09.2020 20:41 - Najvýhodnejšia ponuka 1 860,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS