• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2020 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    24.09.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.09.2020 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.09.2020 16:05

Detail zákazky Z202022858

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2020 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    24.09.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.09.2020 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.09.2020 16:05

Základné údaje

Z202022858

OF-221263

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4984404

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné stanice, monitory, pevné disky

Pracovné stanice, monitory, pevné disky, BNCH, RS232

  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30232000-4 - Periférne vybavenie
  • 30234000-8 - Pamäťové médiá
  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítač – pracovná stanica – typ 1
Funkcia
Pracovná stanica pre bežné kancelárske práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počítač – pracovná stanica ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Popis zariadenia
2. CPU min. BNCH 8200
3. Počet osadených CPU jeden
4. RAM min. 8 GB DDR4
5. HDD min. 128 GB SSD
6. LAN (Eth.) áno
7. Optická mechanika Nie
8. Porty USB 4 x USB 3.1, 4x USB 2.0
9. Porty pre pripojenie externého monitora min. 1 port VGA
10. Klávesnica Áno, lokalizácia SK
11. Myš áno
12. OS WIN 10 Pro 64-bit, SK
13. Vyhotovenie pracovnej stanice SFF
14. Záruka min. 2 roky
15. Tovar musí byť dodaný ako nový, nepoužitý, nerepasovaný, zabalený v originálnom obale áno
 2. Počítač – pracovná stanica – typ 2
Funkcia
Pracovná stanica pre bežné kancelárske práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počítač – pracovná stanica ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Popis zariadenia
2. CPU min. BNCH 8200
3. Počet osadených CPU jeden
4. RAM min. 8 GB DDR4
5. Rozširujúce sloty min. 1 voľný štandardný PCl slot pre doplnenie RS232
6. HDD min. 128 GB SSD
7. LAN (Eth.) áno
8. Optická mechanika Nie
9. Porty USB 4 x USB 3.1, 4x USB 2.0
10. Porty pre pripojenie externého monitora min. 1 port VGA
11. Klávesnica Áno, lokalizácia SK
12. Myš áno
13. OS WIN 10 Pro 64-bit, SK
14. Vyhotovenie pracovnej stanice tower
15. Záruka min. 2 roky
16. Tovar musí byť dodaný ako nový, nepoužitý, nerepasovaný, zabalený v originálnom obale áno
 3. Monitor
Funkcia
Monitor LED
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Monitor min. 22", technológia LED, porty: HDMI, VGA
2. Záruka min. 2 roky
3. Tovar musí byť dodaný ako nový, nepoužitý, nerepasovaný, zabalený v originálnom obale áno
 4. Pevné disky určené do serverov
Funkcia
Pevné disky určené do serverov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HPE Dual port HDD 300GB alebo ekvivalent ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Produktový kód 516814-B21 alebo 517350-001, resp. ekvivalent HPE Dual Port HDD 300 GB hotswap 3.5" SAS 15K rpm
2. Záruka min. 2 roky
3. Tovar musí byť dodaný ako nový, nepoužitý, nerepasovaný, zabalený v originálnom obale áno
 5. Pevné disky určené do serverov
Funkcia
Pevné disky určené do serverov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HPE HDD 300 GB alebo ekvivalent ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Produktový kód 507127-B21 alebo 507284-001, resp. ekvivalent HPE HDD 300GB 10 rpm hotswap SAS SFF
2. Záruka min. 2 roky
3. Tovar musí byť dodaný ako nový, nepoužitý, nerepasovaný, zabalený v originálnom obale áno
 6. Pevné disky určené do serverov
Funkcia
Pevné disky určené do serverov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HPE HDD 500GB alebo ekvivalent ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Produktový kód 458928-B21 alebo 459319-001 , resp. ekvivalent HPE HDD 500GB 7.2K hotswap HP MDL SATA
2. Záruka min. 2 roky
3. Tovar musí byť dodaný ako nový, nepoužitý, nerepasovaný, zabalený v originálnom obale áno
 7. Pevné disky určené do serverov
Funkcia
Pevné disky určené do serverov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HPE P2000 300GB alebo ekvivalent ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Produktový kód AP858A, resp. ekvivalent HPE P2000 300GB 6G SAS 15K 3.5in E
2. Záruka min. 2 roky
3. Nový, nepoužitý tovar, alebo tovar repasovaný výrobcom (s ohľadom na ukončenie výroby tovaru a problém s jeho dostupnosťou) áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet Rámcovej dohody
1.1Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi hardvér a s ním súvisiaci softvér ako aj ďalšie počítačové vybavenie (ďalej len „tovar") v predpokladanom množstve, druhu a cene v súlade so špecifikáciou podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto Zmluvy pre pracoviská Objednávateľa a previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Zmluve. Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužitý.
Pokračovanie 1.1 Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava predmetu plnenia na jednotlivé miesta plnenia.
1.2 Objednávateľ doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do 24 hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa tejto zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") tovaru. Cena uvedená v tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a poplatky súvisiace s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby, pričom Dodávateľ je ocenenú Cenovú tabuľku povinný zaslať Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od jej doručenia.
1.3 Špecifikácia tovaru vrátane ceny a obchodného názvu ponúkaného tovaru tvorí Cenovú tabuľku, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy. Predmet Zmluvy bude v priebehu platnosti Zmluvy realizovaný plneniami zmluvných strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané.
1.4 Dodávanie predmetu zmluvy počas trvania zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa.
Pokračovanie 1.4 V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy.
1.5 Predmet zmluvy zahŕňa dopravu tovaru na miesta dodania tovaru.
1.6 Tovar podľa tejto Zmluvy bude dodávaný na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom alebo prostredníctvom elektronického objednávkového systému Dodávateľa. Tovar bude v jednotlivých objednávkach v súlade s požiadavkami Objednávateľa špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru a počtom kusov, ktoré majú byť dodané. V každej objednávke Objednávateľ uvedie aj označenie pracoviska alebo pracovísk Objednávateľa, na ktoré má byť tovar dodaný (Zoznam pracovísk kupujúceho - miesta plnenia).
Pokračovanie 1.6 Faktúry budú vystavené podľa uskutočnených dodávok.
1.7 V prípade, že Dodávateľ nemôže Objednávateľovi dodať niektorý z tovarov uvedených v Cenovej tabuľke z dôvodu jeho nedostupnosti pre ukončenie jeho výroby, Dodávateľ je povinný Objednávateľovi dodať ekvivalentný druh takéhoto tovaru.
Pokračovanie 1.7 Právne vzťahy medzi Dodávateľom a Objednávateľom sa aj v takom prípade budú spravovať ustanoveniami tejto Zmluvy a Objednávateľ bude povinný zaplatiť za takýto tovar nahrádzajúci tovar uvedený v Cenovej tabuľke aktuálneho cenníka Dodávateľa s tým, že táto nesmie byť vyššia ako cena ekvivalentného tovaru uvedená v Cenovej tabuľke a celková zmluvná cena za dodávku predmetu Zmluvy nesmie prekročiť celkovú cenu plnenia podľa Cenovej tabuľky tejto Zmluvy.
1.8 Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet Zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov lex specialis platných pre predmet Zmluvy a danú oblasť.
1.9 Počas plnenia predmetu Zmluvy bude dodávateľ na požiadanie informovať objednávateľa o postupe pri plnení predmetu zmluvy a upozorní Objednávateľa na prípadné zistené nepredvídateľné skutočnosti, pričom súčasne navrhne ich možné riešenie.
1.10 Dodávateľ sa touto Zmluvou zaväzuje dodávať Objednávateľovi tovar a previesť na neho vlastnícke právo k tomuto tovaru a Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za tovar kúpnu cenu podľa Článku 3. tejto Zmluvy.
1.11 Táto Zmluva sa riadi podľa ustanovení OPET (OBCHODNÉ PODMIENKY ELEKTRONICKÉHO TRHOVISKA verzia 3.6, účinná odo dňa 01. 07. 2019) 2. ČASŤ „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ Čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode.
2. Doba platnosti Zmluvy
2.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, 3 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. na dobu do vyčerpania finančného limitu použitého postupu verejného obstarávania vo výške uvedenej po uzatvorení tejto zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska EUR (s DPH).
2.2 Zmluvný vzťah založený touto Zmluvou je možné, pred uplynutím doby na ktorú bol dohodnutý, ukončiť:
a) písomnou dohodou zmluvných strán,
b) odstúpením od Zmluvy z dôvodov uvedených v zákone alebo tejto Zmluve. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy druhej zmluvnej strane. V prípade pochybností sa má za to, že oznámenie o odstúpení bolo doručené na tretí deň odo dňa jeho zaslania poštou doporučene na adresu sídla druhej zmluvnej strany uvedenú v záhlaví tejto Zmluvy, pričom deň odoslania sa do tejto lehoty nepočíta.
3. Kúpna cena a platobné podmienky
3.1. Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za tovar ktoré budú uvedené v Cenovej tabuľke v zmysle bodu 1.2 tejto zmluvy.
3.2 Kúpne ceny sú dohodnuté ako jednotkové za merné jednotky v eurách. V kúpnych cenách uvedených v Cenovej tabuľke je (v zmysle bodu 1.2 tejto zmluvy) zahrnutá DPH, prípadné clo, náklady na dopravu na všetky určené pracoviská Objednávateľa, náklady balenia a akékoľvek iné náklady Dodávateľa súvisiace s dodávkou tovaru vrátane zabezpečenia ekologickej likvidácie použitých obalov, ktoré Dodávateľ dodal Objednávateľovi. Dodávateľ garantuje pevnú cenu podľa cenníka, ktorý tvorí Cenová tabuľka, po celú dobu platnosti Zmluvy, ak sa zmluvné strany písomným dodatkom k tejto Zmluve nedohodnú inak.
3.3 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Dodávateľ je po každej dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do 5 pracovných dní od dodania tovaru.
Pokračovanie 3.3 Každá faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa ponukového listu, ktorý má k dispozícii Objednávateľ, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k príslušnej dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry.
3.4 Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s dodacím listom pri dodaní tovaru na základe jednotlivých objednávok elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na emailovú adresu.
Pokračovanie 3.4 Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
3.5 V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry má Dodávateľ právo na uplatnenie zákonného úroku z omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.
4. Miesto dodania a dodacie podmienky
4.1 Miestom plnenia sú pracoviská Objednávateľa v rámci Slovenskej republiky uvedené v Zozname pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia, tejto Zmluvy, ktorý je jej neoddeliteľnou súčasťou. Konkrétne miesto dodania bude špecifikované v jednotlivých objednávkach Objednávateľa.
4.2 Objednávku tovaru oznamujú oprávnené osoby Objednávateľa Dodávateľovi telefonicky alebo v písomnej forme, faxom alebo emailom. Zmluvné strany sa môžu pred termínom dodania tovaru dohodnúť na zmene obsahu už doručenej objednávky.
4.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar do štyroch (4) týždňov odo dňa doručenia objednávky Objednávateľa podľa Čl. 1 bod 1.4 tejto Zmluvy. Dodávateľ musí bez meškania oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania.
4.4 Záväzok dodávateľa dodať tovar sa považuje za splnený okamihom odovzdania objednaného a bezvadného tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedenom v objednávke Objednávateľa.
4.5 Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady.
4.6 V prípade nedodržania dodacej lehoty Dodávateľom podľa Čl. 4 bod 4.3 tejto Zmluvy má objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 5 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovaru u iného dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa.
4.7 Opakované omeškanie Dodávateľa s dodaním tovaru sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
5. Inštalácia tovaru a zaškolenie poverených pracovníkov kupujúceho
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje inštalovať, resp. zabezpečiť inštaláciu tovaru, ktorého inštalácia sa vyžaduje v zmysle Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto Zmluvy v mieste príslušného pracoviska Objednávateľa určeného v objednávke alebo na inom mieste určenom Objednávateľom, a to na svoje náklady najneskôr do 3 dní odo dňa dodania tovaru Objednávateľovi; týmto nie je dotknutá možnosť súčasného dodania a inštalácie tovaru v ten istý deň. Dodanie a inštalácia tovaru sa, ak nebude osobitne dohodnuté inak, uskutoční v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hod.
5.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi potrebnú súčinnosť pri inštalácii tovaru, a to poskytnúť Dodávateľovi údaje o určenom mieste inštalácie a určiť pracovníkov zodpovedných za prácu z tovarom.
5.3 Dodávateľ sa zaväzuje odskúšať riadnu funkčnosť ním inštalovaného tovaru ihneď po inštalácii. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že, pokiaľ nebude osobitne dohodnuté inak, nainštaluje Objednávateľovi tovar v slovenskom ovládacom jazyku. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje zaškoliť pracovníkov kupujúceho, ktorí budú pracovať s tovarom a odovzdať im prípadné prístupové kódy potrebné na riadne užívanie tovaru.
6. Záruka a zodpovednosť za vady
6.1 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady.
6.2 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu ako bol uvedený v objednávke, ako ani tovar po uplynutí dodacej doby podľa tejto Zmluvy.
6.3 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné (vady v množstve, porušenie či neúplnosť dodávky) je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať u Dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od prevzatia tovaru.
6.4 Vady v akosti tovaru je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich zistil, najneskôr však do konca záručnej doby.
6.5 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom.
6.6 Záručná doba na dodávaný tovar je pri každom z tovarov osobitne uvedená v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto Zmluvy s tým, že Dodávateľ zodpovedá, že v tejto dobe bude tovar v plnom rozsahu spôsobilý na použitie na účel zodpovedajúci jeho určeniu a potrebám Objednávateľa, a že bude plne zodpovedať technickým parametrom uvedeným v tejto zmluve a bude bez vád. Záručná doba začne plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom resp. dňom inštalácie tovaru dodávateľom v mieste plnenia.
Pokračovanie 6.6 Nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru prechádza na Objednávateľa okamihom prevzatia tovaru. V prípade tovaru, ktorý je Dodávateľ povinný u Objednávateľa nainštalovať a zosúladiť so zariadeniami Objednávateľa tak, aby bol plne funkčný pre potreby Objednávateľa, nebezpečenstvo škody na takomto tovare prechádza na Objednávateľa až odo dňa riadnej inštalácie tohto tovaru Dodávateľom. Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemohol tovar užívať pre vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ.
6.7 Dodávateľ sa zaväzuje pri vybavovaní reklamácií a odstraňovaní vád tovaru postupovať s odbornou starostlivosťou. Dodávateľ sa zaväzuje, že zvolí taký spôsob odstránenia vady, ktorý je najefektívnejší a najviac zodpovedá potrebám Objednávateľa.
6.8 V prípade výmeny vadného tovaru za nový začína plynúť nová záručná doba podľa bodu 6.6 tohto článku Zmluvy.
6.9 Záruka sa nevzťahuje na vady preukázateľne spôsobené kupujúcim neodbornou manipuláciou s výrobkom alebo nevhodným skladovaním výrobku.
6.10 V prípade reklamácie má Objednávateľ nárok, aby mu Dodávateľ v lehote 4 pracovných dní odo dňa oznámenia reklamácie poskytol potrebný servisný zásah a reklamovanú vadu odstránil. Akékoľvek vady inštalácie tovaru vzniknuté počas záručnej doby sa predávajúci zaväzuje bezodplatne odstrániť najneskôr do 4 pracovných dní odo dňa oznámenia vady Objednávateľom. Pokiaľ je v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto Zmluvy pri jednotlivom tovare uvedená kratšia lehota, použije sa pre účely tohto ustanovenia Zmluvy kratšia lehota uvedená v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto Zmluvy.
7. Autorské práva
7.1. Dodávateľ sa zaväzuje spolu s dodaním tovaru previesť na Objednávateľa alebo poskytnúť Objednávateľovi časovo neobmedzenú licenciu v rozsahu potrebnom na riadne užívanie tohto tovaru Objednávateľom, ako aj na všetky jeho budúce aktualizácie, a to v plnom rozsahu na účel, na ktorý je tovar vytvorený a určený, v súlade s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky tejto Zmluvy.
7.2 Odmena za poskytnutie licencie na užívanie tovaru kupujúcemu je plne zahrnutá v cene tovaru špecifikovanej v Cenovej tabuľke podľa bodu 1.3 tejto zmluvy.
8. Ďalšie Osobitné ustanovenia
8.1 Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si navzájom všetky zmeny údajov (zmena názvu, sídla, fakturačných a odberných miest, bankového účtu, IČO, DIČ a pod.) dôležitých pre bezproblémové plnenie Zmluvy. Uvedené zmeny budú predmetom dodatku k tejto Zmluve.
8.2 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak Dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto Zmluvy, z dôvodov na strane Dodávateľa, dodať tovar podľa objednávky, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru (ktorý je predmetom dodania podľa tejto Zmluvy), zodpovedajúcej kvality od iného dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného je Objednávateľ oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť.
8.3 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Objednávateľa, dodatkom k zmluve nie je možné dohodnúť rozšírenie sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený Objednávateľom ako verejným obstarávateľom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
8.4 Pokiaľ výrobca konkrétny druh tovaru v priebehu platnosti tejto zmluvy akostne inovuje so súhlasom príslušných orgánov SR tak, že sa ním nahradzuje pôvodný druh tovaru, ktorý bol predmetom verejného obstarávania, pri zachovaní funkčnosti a základných technických parametrov tovaru, takáto inovácia nie je považovaná za rozšírenie sortimentu tovaru podľa tejto zmluvy.
8.5 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. V prípade použitia subdodávateľa resp. subdodávateľov použije dodávateľ postup podľa Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.1.8 OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tejto Zmluvy.
8.6 Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu Zmluvy.
8.7 Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k predmetu tejto Zmluvy.
8.8 Dodávateľ má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto Zmluva týka.
8.9 Dodávateľ je povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), oznámiť Objednávateľovi, že tento subdodávateľ bude dodávať tovar.
8.10 Požaduje sa, aby Dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien).
8.11 Porušenie povinností Dodávateľa uvedených v bodoch 6.5 až 6.11 tohto článku sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
9. Záverečné ustanovenia
9.1 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „ nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
Pokračovanie 9.1 zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
9.2 Požadujeme aby Dodávateľ v momente uzavretia Zmluvy mal v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, ak sa táto povinnosť na neho vzťahuje. V prípade ak Dodávateľ nemá v RPVS zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, podľa bodu 18.2 písm. v) OPET má Objednávateľ právo od Zmluvy odstúpiť.
10. Objednávateľ po uzavretí Zmluvy:
10.1. Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Zoznam určených odberných miest Objednávateľa s presnými adresami a oprávnené osoby Objednávateľa ohľadne objednávok a komunikácie.
10.2 Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Tabuľku na nacenenie tovaru s mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu zákazky počas platnosti tejto zmluvy.
11. Dodávateľ po uzatvorení Zmluvy:
11.1 Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Dodávateľa, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) pracovných dní po uzatvorení zmluvy.
11.2 Oznámi Objednávateľovi rozsah práv a povinností každého zástupcu oprávneného konať v mene Dodávateľa s presným vymedzením jeho kompetencií v jednom vyhotovení vo forme písomného plnomocenstva doručí objednávateľovi najneskôr v lehote podľa bodu 9.1 tejto zmluvy.
11.3 Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby.
11.4 Doručí objednávateľovi vyplnenú Cenová tabuľku tovaru s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru, mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu zákazky počas platnosti tejto zmluvy do troch (3) pracovných dní od jej doručenia Objednávateľom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
11.5 Doručí Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na realizácií predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ Dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu zákazky subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná.
11.6 Doručí Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy TECHNICKÝ LIST - podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi ich parametre pre každú položku, ktorá je predmetom Zmluvy.
12. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
13. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť Dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Objednávky" zo strany Objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj e-mailová "Objednávka", pričom pri doručovaní "Objednávky" e-mailom, sa písomnosť považuje za doručenú okamihom jej prijatia Dodávateľom, ak dodávateľ v lehote 2 dní odo dňa jej prijatia neoznámi Objednávateľovi existenciu prekážok, ktoré bránia alebo sťažujú dodávku tovaru a majú za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania.
14. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
15. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ďumbierska 3/L, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

14 306,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.09.2020 13:16

24.09.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.09.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 394
 149
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2020 16:46 - Vstupná ponuka 14 306,00 € Cena bez DPH
24.09.2020 10:46 - Najvýhodnejšia ponuka 14 305,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS