• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2020 15:58
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2020 11:35

Detail zákazky Z202022767

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2020 15:58
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2020 11:35

Základné údaje

Z202022767

OF-219757

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4982363

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

34152199

Bidfood Slovakia s. r. o.

Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko, mliečne výrobky

mlieko, jogurt, syr, tvaroh, maslo

  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko, mliečne výrobky
Funkcia
Mlieko, mliečne výrobky pre prípravu jedál pre pacientov a zamestnancov zdravotníckeho zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko polotučné 1.5% UHT, 1,5% tuku, balenie 1l liter 2 500
Mlieko polotučné 1.5% UHT, 1,5% tuku, balenie 10l liter 1 500
Maslo. Obsah mliečneho tuku min, 82%, balenie 250g kg 600
Mini maslo. Obsah mliečneho tuku min. 82%, balenie: 10g., balenie fólia ks 10 000
Rastlinný tuk. Margarín so znížením obsahom tuku min, 60%, balenie 500g ks 320
Mini rastlinný tuk. Margarín so zníženým obsahom tuku min. 60%, balenie: 10g - 20g, vanička ks 5 000
Smotana na varenie, živočíšna, min podiel tuku 30%, balenie 1l liter 250
Smotana do kávy; smotana 10 % tuku, 7,5g ks 500
Kyslá smotana, min. 12 % tuku, balenie: 200g ks 350
Bryndza voľná, množstvo ovčej zložky: min. 50 % hmotn. zo sušiny, balenie 400g-1500g kg 60
Syr tvrdý 45% ,neúdený , / Eidamská tehla a jemu podobný/ bez pridaných rastl. tukov, tuk v sušine min.48 %, sušina min. 45 %, balenie 1000g-4500g kg 650
Syr plátkový; zloženie: obnovené odstredené mlieko, syry ( z toho ementál 5%), maslo, mliečne bielkoviny, sušené mlieko, tuk v sušine 45 %, sušina 50%. ( apetito a jemu podobné ) balenie 5-15platkov bal 3 000
Syr tavený; zloženie: obnovené odtučnené mlieko, syry, maslo,   smotana, tuk v sušine 45%. (karička a jemu podobný) kg 600
Syr GASTRO mäkký zrejúci s povrchovou kultúrou, vysokotučný; zloženie:pasterizované mlieko, syridlo, mliekárske kultúry, Penicilinumcandidum, sušina min. 43%, tuk v sušine min 43 %, jedlá soľ max. 3% hmotnosti.  (Encián a jemu podobné) Balenie á 110 g ks 120
Syr tavený tuk v sušine min. 45%, smotana min. 25%, balenie 140g (trojuholník 17,5g x 8ks) (Lunex a jemu podobné) bal 1 500
Syr slaný (FETA a jemu podobné),  ovčí syr 70%, kozí syr 30%, balenie: 500g-1500g, kg 20
Tvaroh mäkký sušina najmenej 23% hmotnosti, tuk v sušine najmenej 5%, balenie 200g-1000g kg 500
Jogurt biely klasik, 10%, 125 g ks 1 700
Jogurt ovocný Mix, 125 g ,   Obsah tuku najmenej 3,0 %    .mlieko,    ovocná zložka 18 %,kultúra Bifidobacterium a Lactobacillus acidophilus (106/g) ks 3 000
Acidofilné mlieko, balenie: 0,23l, min. 1% tuku ks 300
NIVA ORIGINÁL modro-plesňový syr 50 % sušina, 5 % soli, balenie 500g-2500g kg 50
Pekárenské droždie čerstvé, balenie: 40 - 1000 g balenie, kg 40
Termix, tvaroh min. 51 %; príchute: vanilka, kakao, pistácia. balenie 90g ks 400
Tofu syr neúdený,  min podiel tuku 20%, sójové bôby podiel min 25%, balenie: 150 g - 1 000g kg 30
Mini tvarohová nátierka min. podiel tvarohu 45%., min. podiel smotany 35%. Hmotnosť 20g ks 2 000
Jogurt bezlaktózový podiel tuku min. 3,5 %., 180g ks 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hygienické a výživové požiadavky v zmysle Potravinového kódexu SR vydaného výnosom Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR     v platnom znení a Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady č.852/2004
- o hygiene potravín a zákona NR SR č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších zmien a doplnkov
- a v zmysle Uznesenia vlády č. 168/2016 k Zásadám pre zvýšenie bezpečnosti a kvality nakupovaných surovín pre hromadné stravovanie o potrebe podporiť spotrebu
- slovenských poľnohospodárskych a potravinárskych výrobkov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu jednotkové ceny bez DPH aj s DPH, cenu spolu bez DPH a cenu spolu s DPH.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hodín od doručenia objednávky, zadanej telefonicky alebo e-mailom. Dodanie tovaru požadujeme počas pracovných dní v čase od 6:00 hod do 14:00 hod.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku.
Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vyhotoviť novú. V tomto prípade začína plynúť nová 30-dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba tovaru zodpovedá dobe spotreby tovaru uvedenej na jednotlivých druhoch tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný po lehote minimálnej trvanlivosti. Minimálna trvanlivosť: podľa potravinového kódexu SR.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť Potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín a surovín.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť Potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, t.j. vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (ATP). Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu požadovaného dokladu.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluve je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu  bez predchádzajúceho písomného súhlasu  objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného  súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

30.09.2020 06:00 — 29.09.2021 14:00

1,00 celok

22 554,37

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.09.2020 15:58

23.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 126
 108
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.09.2020 14:40 - Vstupná ponuka 22 554,37 € Cena bez DPH
22.09.2020 12:29 - Najvýhodnejšia ponuka 22 547,35 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS