• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2020 15:01
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2020 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2020 16:05

Detail zákazky Z202022764

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2020 15:01
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2020 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2020 16:05

Základné údaje

Z202022764

OF-220195

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4982361

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

34152199

Bidfood Slovakia s. r. o.

Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené výrobky

filé, mrazená zelenina, stehná, rezne

  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15311000-1 - Mrazené zemiaky
  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené výrobky
Funkcia
Mrazené výrobky pre prípravu jedál pacientov a zamestnancov zdravotníckeho zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pstruh pitvaný, podiel mäsa 100%,200g-250g, pitvaný balený 1kg-10kg kg 50
Filé porcie z Aljaskej tresky, "A"kvalita, podiel mäsa 95% , balenie kocky á100g, balenie 1kg-10kg kg 750
Tilápia, min. podiel mäsa 100%, gastro balenie 1kg-6kg kg 300
Kuracie rezne kalib150g, nesolené, slovenské, podiel masa 100% , balenie á150g, balenie 2,5kg-15kg kg 2 300
Kačacie stehná kalibrované, podiel mäsa 100% , balenie á 270g, balenie 1kg-15kg kg 200
Kuracie stehná kalibrované, podiel mäsa 100% ,balenie á 240g, balenie 1kg-15kg kg 1 800
Kuracie pečene slovenské (tácka), 500g, slovensky výrobok kg 200
Slivky mrazené, balenie 2,5kg-5kg kg 20
Marhule mrazené, balenie 2,5kg-5kg kg 20
Mrazené šampiňony, balenie 1kg-10kg kg 100
Cesnak mrazený drvený, kocky, balenie 50g-1000g kg 50
Mrazené zelené lusky krájané, balenie 2,5kg-5kg kg 200
Hrášok mrazený, balenie 2,5kg-5kg kg 400
Mini mrkva celá, balenie 2,5kg-5kg kg 50
Fazuľkové lusky celé, zelené, balenie 2,5kg-5kg kg 80
Špargľa zelená celá, balenie 2,5kg-5kg kg 15
Karfiol mrazený, balenie 2,5kg-5kg, ružičky kg 600
Zelenina na lečo, balenie 2,5kg-5kg kg 100
Mrkva kocky, balenie 2,5kg-5kg kg 50
Kel rezaný, balenie 2,5kg-5kg kg 100
Špenát pyré, balenie 2,5kg-5kg kg 150
Tekvica rezaná, balenie 2,5kg-5kg kg 150
Brokolica mrazená ružičky, balenie 2,5kg-5kg kg 600
Bretánska zeleninová zmes, balenie 2,5kg-5kg kg 120
Hrášok s karotkou, balenie 2,5kg-5kg kg 50
Jesenná zmes,  balenie 2,5kg-5kg kg 20
Francúzka zelenina, balenie 2,5kg-5kg kg 80
Zelenina pod sviečkovú, balenie 2,5kg-5kg kg 700
Petržlenová vňať krájaná, balenie 1kg-2kg kg 10
Kôpor, balenie 2,5kg-5kg kg 20
Maďarská zmes (kukurica, hrášok, kápia), balenie 2,5kg-5kg kg 170
Hranolky do trúby, balenie 1kg-10kg kg 100
Zemiakové šúľance mrazené, balenie 1kg-10kg kg 80
Slivkové knedle plnené kúskami slivky, balenie 1kg-10kg kg 80
Mrazené kosti, balenie 1kg-10kg,hovädzie kosti 100%, rezané kg 1 500
Mrazené pirohy bryndzové, balenie 1kg-10kg kg 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hygienické a výživové požiadavky v zmysle Potravinového kódexu SR vydaného výnosom Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR     v platnom znení a Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady č.852/2004
- o hygiene potravín a zákona NR SR č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších zmien a doplnkov
- a v zmysle Uznesenia vlády č. 168/2016 k Zásadám pre zvýšenie bezpečnosti a kvality nakupovaných surovín pre hromadné stravovanie o potrebe podporiť spotrebu
- slovenských poľnohospodárskych a potravinárskych výrobkov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu jednotkové ceny bez DPH aj s DPH, cenu spolu bez DPH a cenu spolu s DPH.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy.  Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hodín od doručenia objednávky, zadanej telefonicky alebo e-mailom. Dodanie tovaru požadujeme počas  pracovných dní v čase od 6:00 hod do 14:00 hod.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť Potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín a surovín.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, t.j. vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť Potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vyhotoviť novú. V tomto prípade začína plynúť nová 30-dňová lehota splatnosti faktúry.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluve je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

29.09.2020 07:00 — 28.09.2021 14:00

1,00 celok

28 293,94

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.09.2020 15:01

23.09.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.09.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 151
 95
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.09.2020 07:58 - Vstupná ponuka 28 293,94 € Cena bez DPH
22.09.2020 14:51 - Najvýhodnejšia ponuka 28 293,17 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS