00165182
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Nám. SNP 33, Bratislava, 81331, SVK
46326138
Váš Komfort s. r. o.
Štúrova 16, Pezinok, 90203, SVK
Upratovacie služby
Upratovanie
Služba, Tovar
1. Objekt č.1 Bratislava
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovanie a čistenie administratívnych priestorov (kancelárie, zasadačky ...), sociálnych a spoločných priestorov (chodby, schodiská, toalety, kuchynky), výmena a dokladanie odpadkových vreciek a papierových obrúskov a ostatné súvisiace činnosti . |
Predmetom zákazky nie je dodanie mydiel, papierových vreckoviek a toaletných papierov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková úžitková plocha objektu na upratovanie | m2 | 7002,43 | ||
Počet podlaží nadzemných | mn | 7 | ||
Počet podlaží podzemných | mn | 2 | ||
kancelárie | m2 | 2983,38 | ||
kuchynky | m2 | 166,77 | ||
chodby | m2 | 1303,37 | ||
schodiská | m2 | 400,82 | ||
sociálne zariadenia | m2 | 209,18 | ||
depoty | m2 | 331,39 | ||
Dvorana , prízemie | m2 | 1111,71 | ||
technické miestnosti a sociálne zariadenia | m2 | 413,86 | ||
átrium | m2 | 81,95 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A: Kancelárie, zasadačky, kuchynky | |
Denné práce | vyprázdňovanie odpadk. košov a skartovacích zariadení, výmena vreciek vrátane dodávky; transport odpadu na určené miesto (v kontajneroch) v súlade s inter. predpismi odpadového hospod. objednávateľa |
Denné práce | vysávanie kobercov - v prípade potreby náhleho znečistenia; utieranie pevných podláh namokro vhodným čistiacim prostriedkom podľa druhu podlahovej krytiny |
Denné práce | umývanie a dezinfekcia madiel, kľučiek ovládačov výťahov a kompletná dezinfekcia výťahových kabín, |
Týždenné práce | vysávanie kobercov 1 x týždenne - bez ohľadu na znečistenie; utretie prachu z telefónov; utretie okenných parapetov namokro |
Týždenné práce | komplexná údržba kuchyniek; utieranie prachu z pevných povrchov kancelárskeho zariadenia vrátane voľne prístupových pracovných stolov |
Mesačné práce | umývanie dverí v celej ploche, vrátane kľučiek a sklenených výplní, zárubní; utieranie prachu z umelohmotných alebo drevených častí stoličiek vhodným prípravkom; vysávanie čalúneného sedacieho nábytku |
Mesačné práce | ošetrenie koženého sedacieho nábytky vhodným prostriedkom na kožu; utieranie prachu z obrazov na stenách a iných dekoračných predmetov; odstránenie pavučín; |
Mesačné práce | ošetrenie nábytku vhodným čistiacim a ošetrujúcim prípravkom podľa druhu nábytku; utretie elektrických zásuviek, vypínačov a ochranných líšt rozvodov |
Polročné práce | čistenie radiátorov od prachu aj navlhko; |
B: Spoločné priestory (chodby, schodiská) | |
Denné práce | vyprázdňovanie odpadkových košov, výmena vreciek; transport odpadu na objednávateľom určené miesto (v kontajneroch) v súlade s internými predpismi odpadového hospodárstva objednávateľa |
Denné práce | utieranie podláh namokro |
Týždenné práce | utretie okenných parapetov namokro; umytie vstupných vchodových dverí a ostatných so sklenenou výplňou (podľa potreby 2 x týždenne) |
Mesačné práce | utretie prachu zo zábradlí; umývanie dverí v celej ploche vrátane sklenených výplní; umývanie zárubní; utieranie prachu z obrazov na stenách a iných dekoračných predmetov |
Mesačné práce | odstránenie pavučín; utretie elektrických zásuviek, vypínačov a ochranných líšt rozvodov; utretie prachu z hasiacich prístrojov; utretie prachu na hydrantoch; utretie prach na ventilátoroch |
Polročné práce | čistenie radiátorov od prachu aj navlhko; |
Ročné práce | umývanie a dezinfekcia obkladov, ktoré sú súčasťou schodiskového priestoru |
c: Sociálne priestory, toalety | |
Denné práce | vyprázdňovanie odpadkových košov, výmena vreciek vrátane dodávky; transport odpadu na objednávateľom určené miesto (v kontajneroch) v súlade s internými predpismi odpadového hospodárstva objednávateľa |
Denné práce | umytie a dezinfekcia podláh v sociálnych zariadeniach; dezinfekcia zariaďovacích predmetov v sociálnych zariadeniach (WC, umývadlá, pisoáre, dávkovače toaletného papiera, utierok a mydla) |
Denné práce | umytie a dezinfekcia bezprostredných obkladov okolo zariaďovacích predmetov; umytie a vyleštenie vodovodných batérii, zrkadiel |
Denné práce | čistenie a dezinfekcia kľučiek a dverí okolo kľučiek , odstránenie odtlačkov prstov, dopĺňanie hygienických materiálov do dávkovačov - toaletný papier, mydlo, hygienické utierky |
Týždenné práce | umytie a dezinfekcia obkladov v sociálnych zariadeniach v celej ploche; umývanie sprchových kútov vrátane obkladu |
Mesačné práce | umývanie dverí v celej ploche;umývanie zárubní |
Polročné práce | čistenie radiátorov od prachu aj navlhko |
d) Dvorana , prízemie | Upratovanie sa vyžaduje na základe aktuálnych požiadaviek objednávateľa, odhad max. do 100 hodín v druhu upratovania ako v administratívnej budove |
2. Objekt č.2 Bratislava
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovanie a čistenie administratívnych priestorov (kancelárie, zasadačky ...), sociálnych a spoločných priestorov (chodby, schodiská, toalety, kuchynky), výmena a dokladanie odpadkových vreciek a papierových obrúskov a ostatné súvisiace činnosti . |
Predmetom zákazky nie je dodanie mydiel, papierových vreckoviek a toaletných papierov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková úžitková plocha objektu | m2 | 2097,13 | ||
Počet podlaží nadzemných | mn | 6 | ||
podzemných | mn | 1 | ||
prízemie | m2 | 182 | ||
1. poschodie | m2 | 0 | ||
2. poschodie | m2 | 415 | ||
3. poschodie | m2 | 189 | ||
4. poschodie | m2 | 689,56 | ||
5. poschodie | m2 | 621,57 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A: Kancelárie, zasadačky, kuchynky | |
Denné práce: | vyprázdňovanie odpadkových košov a skartovacích zariadení, výmena vreciek vrátane dodávky; transport odpadu na určené miesto (v kontajneroch) v súlade s internými predpismi objednávateľa |
Denné práce | umývanie a dezinfekcia madiel, kľučiek ovládačov výťahov a kompletná dezinfekcia výťahových kabín, |
Denné práce | vysávanie kobercov - v prípade potreby náhleho znečistenia; utieranie pevných podláh namokro vhodným čistiacim prostriedkom podľa druhu podlahovej krytiny |
Týždenné práce | vysávanie kobercov 1 x týždenne - bez ohľadu na znečistenie; utretie prachu z telefónov; utretie okenných parapetov namokro |
Týždenné práce | komplexná údržba kuchyniek; utieranie prachu z pevných povrchov kancelárskeho zariadenia vrátane voľne prístupových pracovných stolov |
Mesačné práce | umývanie dverí v celej ploche, vrátane kľučiek a sklenených výplní, zárubní; utieranie prachu z umelohmotných alebo drevených častí stoličiek vhodným prípravkom; vysávanie čalúneného sedacieho nábytku |
Mesačné práce | ošetrenie koženého sedacieho nábytky vhodným prostriedkom na kožu; utieranie prachu z obrazov na stenách a iných dekoračných predmetov; odstránenie pavučín |
Mesačné práce | ošetrenie nábytku vhodným čistiacim a ošetrujúcim prípravkom podľa druhu nábytku; utretie elektrických zásuviek, vypínačov a ochranných líšt rozvodov |
Polročné práce | čistenie radiátorov od prachu aj navlhko; |
B: Spoločné priestory (chodby, schodiská) | |
Denné práce | vyprázdňovanie odpadkových košov, výmena vreciek vrátane dodávky; transport odpadu na objednávateľom určené miesto (v kontajneroch) v súlade s internými predpismi odpadového hospodárstva objednávateľa |
Denné práce | utieranie podláh namokro |
Týždenné práce | utretie okenných parapetov namokro; umytie vstupných vchodových dverí a ostatných so sklenenou výplňou (podľa potreby 2 x týždenne) |
Mesačné práce | utretie prachu zo zábradlí; umývanie dverí v celej ploche vrátane sklenených výplní; umývanie zárubní; utieranie prachu z obrazov na stenách a iných dekoračných predmetov |
Mesačné práce | odstránenie pavučín; utretie elektrických zásuviek, vypínačov a ochranných líšt rozvodov; utretie prachu z hasiacich prístrojov; utretie prachu na hydrantoch; utretie prach na ventilátoroch |
Polročné práce | čistenie radiátorov od prachu aj navlhko; |
Ročné práce | umývanie a dezinfekcia obkladov, ktoré sú súčasťou schodiskového priestoru |
Sociálne priestory, toalety | |
Denné práce | vyprázdňovanie odpadkových košov, výmena vreciek vrátane dodávky; transport odpadu na objednávateľom určené miesto (v kontajneroch) v súlade s internými predpismi odpadového hospodárstva objednávateľa |
Denné práce | umytie a dezinfekcia podláh v sociálnych zariadeniach; dezinfekcia zariaďovacích predmetov v sociálnych zariadeniach (WC, umývadlá, pisoáre, dávkovače toaletného papiera, utierok a mydla) |
Denné práce | umytie a dezinfekcia bezprostredných obkladov okolo zariaďovacích predmetov; umytie a vyleštenie vodovodných batérii, zrkadiel |
Denné práce | čistenie a dezinfekcia kľučiek a dverí okolo kľučiek , odstránenie odtlačkov prstov; dopĺňanie hygienických materiálov do dávkovačov - toaletný papier, mydlo, hygienické utierky |
Týždenné práce | umytie a dezinfekcia obkladov v sociálnych zariadeniach v celej ploche; umývanie sprchových kútov vrátane obkladu |
Mesačné práce | umývanie dverí v celej ploche; umývanie zárubní |
Polročné práce | čistenie radiátorov od prachu aj navlhko; |
3. Objekt č.3 Bratislava
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovanie a čistenie administratívnych priestorov sociálnych a spoločných priestorov (chodby, schodiská), výmena a dokladanie odpadkových vreciek a papierových obrúskov a ostatné súvisiace činnosti . |
Predmetom zákazky nie je dodanie mydiel, papierových vreckoviek a toaletných papierov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
chodby 1 poschodie | m2 | 400 | ||
nádvorie prízemie | m2 | 4000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Týždenné práce | utieranie pevných podláh namokro vhodným čistiacim prostriedkom podľa druhu podlahovej krytiny; vyprázdňovanie odpadkových košov, výmena odpadkových vreciek |
Mesačné práce (od 16.3 – 14.11) | zametanie nádvoria; pracovné náradie; odstraňovanie buriny popri budove alebo vyrastajúcej z chodníkov ( mechanicky, chemicky); vyprázdňovanie odpadkových košov, výmena odpadkových vreci |
Zimná údržba (od 15.11 – 15.3) 24 h pohotovosť | pracovné náradie; odhrn snehu (do 15cm) od 6:00 – 22:00; posypový materiál; sekanie ľadu; čistenie na konci sezóny; doprava |
4. Objekt č.4 účelové zariadenie Bratislava
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovanie a čistenie zasadačky, kuchynka , spoločné priestory (chodby, schodiská),sociálne priestory, toalety, podľa potreby na základe znečistenia a na základe aktuálnej požiadavky objednávateľa. |
Predmetom zákazky nie je dodanie mydiel, papierových vreckoviek a toaletných papierov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková úžitková plocha objektu | m2 | 563,45 | ||
Počet podlaží nadzemných | mn | 3 | ||
Počet podlaží podzemných | mn | 1 | ||
kancelárie | m2 | 29,05 | ||
kuchyňa | m2 | 23,31 | ||
chodby | m2 | 85,17 | ||
schodiská | m2 | 22,32 | ||
sociálne zariadenia | m2 | 47,52 | ||
depoty | m2 | 35,71 | ||
šatňa | m2 | 16,20 | ||
Salóniky/zasadačky | m2 | 197,49 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zasadačky, kuchynka , spoločné priestory (chodby, schodiská),sociálne priestory, toalety, podľa potreby na základe znečistenia | Upratovanie sa vyžaduje na základe aktuálnych požiadaviek objednávateľa, odhad max. do 50 hodín počas trvania zmluvy |
práce budú podľa potreby objednávané objednávateľom | vyprázdňovanie odpadkových košov a výmena odpadkových vreciek ; transport odpadu na objednávateľom určené miesto (v kontajneroch) v súlade s internými predpismi odpadového hospodárstva objednávateľa |
práce budú podľa potreby objednávané objednávateľom | vysávanie kobercov ;utieranie pevných podláh namokro vhodným čistiacim prostriedkom podľa druhu podlahovej krytiny; utretie okenných parapetov namokro |
práce budú podľa potreby objednávané objednávateľom | komplexná údržba kuchynky; umývanie dverí v celej ploche, vrátane kľučiek a sklenených výplní; umývanie zárubní; utieranie prachu z umelohmotných alebo drevených častí stoličiek vhodným prípravkom |
práce budú podľa potreby objednávané objednávateľom | vysávanie čalúneného sedacieho nábytku; ošetrenie koženého sedacieho nábytky vhodným prostriedkom na kožu; utieranie prachu z obrazov na stenách a iných dekoračných predmetov; odstránenie pavučín |
práce budú podľa potreby objednávané objednávateľom | ošetrenie nábytku vhodným čistiacim a ošetrujúcim prípravkom podľa druhu nábytku; utretie elektrických zásuviek, vypínačov a ochranných líšt rozvodov; umytie a dezinfekcia podláh v sociálnych zariad. |
práce budú podľa potreby objednávané objednávateľom | dezinfekcia zariaďovacích predmetov v soc. zariadeniach (WC,umývadlá, pisoáre, dávkovače toaletného papiera, utierok a mydla); umytie a dezinfekcia bezprostredných obkladov okolo zariaď. predmetov |
práce budú podľa potreby objednávané objednávateľom | umytie a vyleštenie vodovodných batérii, zrkadiel; dopĺňanie hygienických materiálov do dávkovačov - toaletný papier, mydlo, hygienické utierky |
5. Špecifikácia čistiacich prostriedkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Špecifikácia čistiacich prostriedkov |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vrecia do košov z polyetylénu, farba čierna, min 30 mikrónov, rozmer: 50 x 60 cm resp. 30 l, 25 ks/rolka perforovaná | |
vrecia do košov z polyetylénu, farba čierna, min 30 mikrónov, rozmer: 70 x 110 cm resp. 120 l, 25 ks/rolka perforovaná | |
saponát na podlahy zloženie: neiónové a aniónové povrchovo aktívne látky< 5%(50g/kg)(EC232-483-0)(EC 500-234-8)EDTA a jej soli < 5%(50/kg)(EC200-573-9)Methylisothiazolinone, voda (napr. AJAX) | |
čistiaci prostriedok na sklo s rozprašovačom, ktorý umožňuje nanášať prostriedok vo forme aktívnej stabilnej peny priamo na čistené miesto, kde sa dlhšie udrží na povrchu, nesteká a vďaka tomu pôsobí na nečistoty dlhšiu dobu. Zloženie: aniónové tenzidy, parfum (napr. CLIN) | |
čistiaci prostriedok na toalety, hustý gél, na všetky baktérie, odstránenie vodného kameňa, zloženie: chlórnan sodný 4,5g/100g, < 5% bieliace činidlo na báze chlóru(chloran sodný), neiónové a katiónové povrchovo aktívne látky, mydlo a parfum (napr. DOMESTOS) | |
tekutý krémový abrazívny čistiaci prípravok (tekutý prášok), zloženie: neiónové a aniónové povrchovo aktívne látky< 5%, mydlo, parfum, Benzisothiazolinone, Geraniol (napr. CIF) | |
multifunkčný čistiaci sprej na odstránenie prachu s antistatickým účinkom na kov, drevo, sklo a elektroniku. Vytvára lesk bez šmúh. Zloženie: 5-15% alifatické uhľovodíky, < 5% neiónové povrchovo aktívne látky (napr. PRONTO) | |
účinný prípravok na dezinfekciu vody a povrchov, likvidáciu baktérií, rias (napr. SAVO) | |
univerzálny čistiaci a dezinfekčný prostriedok bez chlóru. Účinok: antibakteriálny a fungicídny podľa normy EN 13697, virucídny proti Herpes simplex podľa normy NTF 72-180, chrípkový vir Influenza A (H7N1) podľa normy EN 14476, dermatologicky testovaný, zloženie: didecyl (dimethyl) ammoniumchlorid 5,10³mg/kg, < 5%neiontové a < 5% katiónové povrchovo aktívne látky, parfum (napr. SANYTOL) | |
odstraňovač vodného kameňa, špiny a hrdze na nerez, sklo, plast, keramiku, mosadz a meď. Zloženie: min 5% neiónové a amfotérne povrchovo aktívne látky, fosfáty, parfum, kyselina fosforečná ES 231-633-2, kyselina amidosírová ES 226-218-8 (napr. PULIRAPID) | |
intenzívny čistič na kožu, čistenie hlboko do pórov všetkých druhov kože i plnoanilínové farbené kože (napr. HG) | |
WC blok závesný gélový, Závesný plastový košík do WC s dvojzložkovou gélovou náplňou pre hygienickú čistotu a sviežu vôňu. Hygienický čistič s antibakteriálnymi prísadami a dlhotrvajúcou vôňou (napr. BREF) | |
tekutý koncentrovaný odmasťovací a čistiaci prostriedok na tvrdé umývateľné povrchy so zníženou penivosťou. Zloženie: etoxylované (>C16) alkyloxyalkanaminy dlhého reťazca, pyrofosforečnan draselný etrabazický– ES 230-785-7, kationaktivne tenzidy, ethoxylovaný alkohol C12–C15 – ES 500-195-7. Biodegrabilita 90 %. 5 l (napr. FLOORSAN) | |
tablety do pisoárov, obsahuje reakčný produktbenzénsulfónovej kyseliny, 4-C10-13-sek-alkyl. derivátya 4-metyl- benzénsulfónovej kyseliny a hydroxidusodného, N-/hydroxyetyl/ amidy C12-18-nasýtených aC18- nenasýtených kyselín. 1 kg (napr. FIXINELA) | |
Uvádzané označenia, značky a typy čistiacich prostriedkov sú uvádzané iba príkladmo, poskytovateľ môže použiť aj ekvivalentné výrobky, ktoré spĺňajú v rovnakej, resp. vyššej miere požiadavky objednávateľa. | |
Miera použitia: používanie čistiacich prostriedkov, ktorým bola udelená environmentálna značka EÚ pre čistenie tvrdých povrchov alebo iné príslušné environmentálne značky typu I podľa normy EN ISO 14024, ktoré sú vnútroštátne alebo regionálne úradne uznané v členských štátoch - pri aspoň 50 % čistiacich úlohách v rámci zákazky. |
Názov |
Administratívne budovy sú lokalizované v jednom meste, vzdialené od seba cca 2 km. |
1. PLATOBNÉ PODMIENKY: |
1.1 V cene sú zahrnuté všetky akékoľvek náklady poskytovateľa spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích služieb, s dopravou, pracovných pomôcok, potrebnej techniky pre kvalitný výkon služieb, ako aj mzdy a odvody zamestnancov a iné náklady poskytovateľa. |
1.2 Poskytovateľ sa zaväzuje zaslať v lehote do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis ceny pre jednotlivé objekty v rozsahu: paušálna cena za mesiac na každý objekt objekt zvlášť v euro bez DPH a s DPH. Všetky ceny uvádza zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
1.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
1.4 Úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe mesačnej faktúry, ktorú vystaví poskytovateľ. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade neúplnej alebo nepresne vystavenej faktúry objednávateľ nie je povinný ju uhradiť. Rovnako mu v takomto prípade neplynie lehota splatnosti faktúry. |
1.5 Faktúra bude obsahovať samostatne cenu pre každý objekt zvlášť. Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti až dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
1.6 Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet poskytovateľa. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
1.7 Ak poskytovateľ poruší svoju povinnosť poskytovať predmet zmluvy riadne a včas, a súčasne ak mu v tejto veci objednávateľ zašle písomné upozornenie a poskytovateľ tieto nedostatky neodstráni do 2 pracovných dní od doručenia písomného upozornenia, je poskytovateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100 Eur za každý aj začatý deň omeškania s odstránením vytknutých nedostatkov. |
1.8 Zaplatením zmluvných pokút nie sú dotknuté nároky zmluvných strán na náhradu škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
1.9 Objednávateľ vyžaduje, aby v kalkulácii nákladov hodinovej sadzby boli dodržané všeobecne platné právne predpisy v danej oblasti, t.j. sociálne právo a pracovné právo, podľa osobitných predpisov vrátane primeraného zisku. |
2. POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN: |
2.1 Poskytovateľ sa zaväzuje: |
2.1.1 Vykonávať práce v čase dohodnutom s objednávateľom v pracovných dňoch (po 16:00 hod.).V objekte č.1- Dvorana, v objekte č.4 a v objekt č. 3 je možnosť vykonávania upratovacích prác aj počas pracovnej doby. |
2.1.2 Poskytovateľ bude zabezpečovať upratovacie a čistiace služby vlastnými čistiacimi zariadeniami (vysávače, a pod.), pracovnými pomôckami (rebrík, metly, mopy, vedrá, handry, rukavice, wc kefy, vrecia do košov, a pod.) a vlastnými čistiacim a dezinfekčnými potrebami. Tieto zariadenia bude udržiavať v čistom a bezchybnom stave, bez zápachov. Zariadenia budú v súlade s legislatívnymi požiadavkami na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu pred požiarmi. |
2.1.3 Používať bezchybné prostriedky, materiály, stroje a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov alebo zdravie zamestnancov, príp. tretích osôb nachádzajúcich sa v objektoch objednávateľa. |
2.1.4 Chrániť majetok objednávateľa pred poškodením, zničením a odcudzením. V prípade poškodenia majetku je poskytovateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady. Ak to nebude možné, potom sa poskytovateľ zaväzuje nahradiť objednávateľovi škody, ktoré mu svojou činnosťou spôsobil. |
2.1.5 Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy a do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odoslať objednávateľovi údaje a kontakty na zodpovedného zástupcu, ktorý ho bude v rámci zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať a ktorý bude zodpovedný za kontakt s objednávateľom (zodpovedného zástupcu poskytovateľa). |
2.1.7 6. Poskytovateľ sa zaväzuje zaručiť plnenie predmetu dohody len kvalifikovanými zamestnancami a spolupracovníkmi, ktorí sú odborne a zdravotne spôsobilí, na vykonávanú činnosť sú zaškolení a sú poučení o zásadách bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v zmysle platných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
2.1.7 Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začatím poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov a v prípade zastupovania aj zoznam zastupujúcich zamestnancov. Uvedený zoznam musí vždy odsúhlasiť zodpovedná osoba za objednávateľa. V prípade akýchkoľvek zmien musí poskytovateľ uvedený zoznam aktualizovať a dať zodpovednej osobe za objednávateľa vždy odsúhlasiť, a to najneskôr v deň vykonanej zmeny. Poskytovateľ je zodpovedný za bezúhonnosť všetkých zamestnancov predložených v zozname. |
2.1.8 Poskytovateľ sa zaväzuje v prípade výpadku zamestnancov z dôvodu PN, OČR a pod. zabezpečiť okamžitú náhradu. |
2.1.9 Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že jeho zamestnanci neumožnia na miesto výkonu práce prístup osobám, ktoré nie sú poskytovateľom na vykonávanie predmetu zmluvy určené. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
2.1.10 Zamestnanci poskytovateľa sú povinní vykonávať predmetné služby podľa pokynov zodpovedného zástupcu poskytovateľa, prípadné požiadavky zodpovednej osoby objednávateľa budú riešené cestou zodpovedného zástupcu poskytovateľa. |
2.1.11 Poskytovateľ zabezpečí na vlastné náklady vyškolenie zamestnancov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj školenie v oblasti hygienických predpisov. |
2.1.12 Poskytovateľ sa zaväzuje odovzdať všetky predmety, ktoré možno považovať za stratené, a ktoré nájdu zamestnanci na mieste výkonu práce, osobe určenej objednávateľom. |
2.1.13 Poskytovateľ a jeho zamestnanci sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky zistené chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení na mieste výkonu práce. Osoba zodpovedná za oznamovacie skutočnosti podľa predchádzajúcej vety zo strany poskytovateľa je zodpovedným zástupcom poskytovateľa. |
2.1.14 Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä protipožiarne a bezpečnostné predpisy, zohľadňujúce špecifiká miesta výkonu práce, ako aj iné predpisy objednávateľa. Pre dodržanie zodpovednosti uvedenej v predchádzajúcej vete objednávateľ zabezpečí oboznámenie poskytovateľa o týchto dokumentoch. |
2.1.15 V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu, alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní, a to odo dňa, v ktorom sa dozvedel (buď pri vykonávaní vlastného dohľadu nad upratovacími prácami a čistiacimi službami alebo prostredníctvom objednávateľa) o skutočnostiach zakladajúcich povinnosť podľa tejto zmluvy. |
2.1.16 Poskytovateľ zodpovedá za to, že jeho zamestnanci budú dodržiavať zásady slušného správania a nenarušovania plnenia pracovných úloh zamestnancov objednávateľa. |
2.1.17 Poskytovateľ nie je oprávnený plniť záväzky zmluvy prostredníctvom iných osôb (subdodávateľov). |
2.1.18 Poskytovateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky skutočnosti, ktoré môžu mať vplyv na zmenu pokynov objednávateľa a ktoré sa poskytovateľovi stali známe v súvislosti s plnením záväzkov. |
2.1.19 Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečovať všetky administratívno-organizačné činnosti spojené s plnením záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy. |
2.1.20 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prostredníctvom svojho zodpovedného zástupcu pravidelnú kontrolu svojich zamestnancov, ako aj pravidelnú kontrolu kvality nimi vykonávanej práce. |
2.1.21 Poskytovateľ zodpovedá za škody na majetku, nachádzajúcom sa v priestoroch objednávateľa, preukázateľne spôsobené jeho zamestnancami. |
2.1.22 Poskytovateľ je povinný na písomnú výzvu objednávateľa v lehote 24 hodín odstrániť všetky nedostatky identifikované objednávateľom pri výkone predmetu tejto zmluvy. |
2.1.23 Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú otvárať skrine a ostatný kancelársky nábytok a nebudú žiadnym spôsobom manipulovať a oboznamovať sa s písomnosťami, zariadením a vybavením (počítače, tlačiarne, faxy, skenery, telefóny a pod.), ktoré sa nachádzajú v mieste výkonu práce, nad rozsah vykonávania dohodnutej predmetnej služby. |
2.1.24. Objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy s poskytovateľom, ak poskytovateľ neposkytuje plnenie zmluvy riadne a včas počas trvania zmluvného vzťahu v zmysle tejto zmluvy a poskytovateľ na tieto písomné upozornenia nereagoval v primeranej lehote, ktorú mu objednávateľ poskytol na odstránenie nedostatkov. |
2.2 Objednávateľ sa zaväzuje: |
2.2.1 Objednávateľ sa zaväzuje bezplatne poskytnúť poskytovateľovi studenú, teplú vodu a elektrickú energiu potrebnú preplnenie predmetu tejto zmluvy |
2.2.2 Objednávateľ sa zaväzuje najneskôr tri pracovné dni pred začiatkom poskytovania služieb vyplývajúcich z tejto zmluvy oboznámiť zodpovedného zástupcu poskytovateľa s internými predpismi, ktorých dodržiavanie vyžaduje od poskytovateľa |
2.2.3 Sprístupniť pre vykonanie upratovacích prác všetky predmetné priestory. Objednávateľ zabezpečí, aby miesto výkonu práce bolo sprístupnené zamestnancom poskytovateľa vo vopred dohodnutom termíne v pracovných dňoch v čase po 16:00 hod. |
2.2.4 Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy a do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odoslať poskytovateľovi údaje a kontakty zodpovednú osobu, ktorá bude oprávnená kontrolovať plnenie práv a povinností podľa zmluvy a ktorá bude zodpovedná za kontakt s poskytovateľom vo veciach upratovania a čistenia objektu (zodpovedného zástupcu objednávateľa). |
2.2.5 Zabezpečiť pre poskytovateľa vo svojich priestoroch riadne uzamykateľnú miestnosť na uskladnenie pracovných pomôcok, čistiacich prostriedkov, hygienických potrieb a primerané priestory, ktoré budú slúžiť na prezliekanie zamestnancov poskytovateľa. |
2.2.6 Objednávateľ je oprávnený vyjadriť sa k jednotlivým zamestnancom vykonávajúcim upratovanie. V odôvodnených prípadoch má objednávateľ právo žiadať výmenu zamestnanca a poskytovateľ je povinný vykonať výmenu osoby v lehote do 3 dní od doručenia písomnej požiadavky objednávateľa. |
2.2.7 Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi priestor na sústredenie komunálneho odpadu, ktorý vznikne pri plnení predmetu zmluvy. Poskytovateľ je povinný riadiť sa pritom pokynmi zodpovednej osoby objednávateľa. Za odvoz komunálneho odpadu zodpovedá objednávateľ. |
2.2.8 Objednávateľ je oprávnený na výkon pravidelnej kontroly odbornosti výkonu služby, kvality upratovania, použitých čistiacich a hygienických potrieb, kontrolu čistoty upratovacích pomôcok, kontrolu používania OOPP, kontrolu pracovného odevu z hľadiska čistoty, a značenia, a to prostredníctvom poverenej osoby. Zistené nedostatky objednávateľ písomne oznámi poskytovateľovi a poskytovateľ je povinný nedostatky odstrániť v lehote 24 hodín. |
3. ZODPOVEDNOSŤ A POISTENIE: |
3.1 Poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré spôsobia jeho zamestnanci pri plnení predmetu zmluvy v mieste výkonu práce. Poskytovateľ v takomto prípade uhradí objednávateľovi spôsobenú škodu. |
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode |
3.2 Poskytovateľ je povinný v lehote troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi originál poistnej zmluvy alebo jej úradne overenú kópiu ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb, pričom platnosť poistnej zmluvy musí byť minimálne po dobu trvania zmluvy uzatvorenej s dodávateľom. |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne. Plnenie Rámcovej dohody bude prebiehať na základe objednávok pre príslušný mesiac do ukončenia verejného obstarávania pre nadlimitnú zákazku na poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb s predpokladaným termínom max. do 31.3.2021. |
Plnenie Rámcovej dohody bude prebiehať od 1.10.2020 do 31.3.2021 alebo do vyčerpania finančného objemu na základe ktorého sa táto Rámcová dohoda uzavrela, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
4. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV |
4.1 Zmluvné strany majú zavedenú štandardnú ochranu osobných údajov, ktorá spočíva v prijatí primeraných technických a organizačných opatrení na zabezpečenie spracúvania osobných údajov len na konkrétny účel, minimalizácie množstva získaných osobných údajov a rozsahu ich spracúvania, doby uchovávania a dostupnosti osobných údajov. |
4.2 Zmluvné strany spracúvajú osobné údaje v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ako aj zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
4.3 Dodávateľ sa zaväzuje, že údaje a informácie, na ktoré sa vzťahuje ochrana osobných údajov, poskytne len dotknutej osobe, ktorej sa osobné údaje týkajú a ak je to nutné, tak aj zodpovednej osobe poverenej dohľadom nad ochranou osobných údajov objednávateľa, prípadne zamestnancom Úradu na ochranu osobných údajov SR vykonávajúcich kontrolu u objednávateľa, prípadne orgánom činným v trestnom konaní na základe písomného vyžiadania. |
4.4 Objednávateľ a aj dodávateľ sa zároveň zaväzujú, že o osobných údajoch, ktoré spracúvajú budú zachovávať mlčanlivosť. Povinnosť mlčanlivosti trvá aj po skončení spracúvania osobných údajov. |
4.5 Informácie a údaje, na ktoré sa vzťahuje ochrana osobných údajov sa poskytnú súdu, prokuratúre alebo inému orgánu štátu na účely plnenia jeho úloh podľa osobitného predpisu alebo na účely odhaľovania, vyšetrovania a stíhania trestných činov. |
5. SUBDODÁVATELIA A PRAVIDLÁ PRE SUBDODÁVATEĽOV |
V prípade, ak bude mať počas plnenia tejto Zmluvy dodávateľ záujem uzavrieť Zmluvu so subdodávateľom, ktorý sa bude podieľať na realizácii Predmetu Zmluvy, je povinný rešpektovať nasledovné pravidlá: |
5.1.Každý subdodávateľ musí byť schopný realizovať príslušnú časť Predmetu Zmluvy v rovnakej kvalite ako dodávateľ v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z.. Identifikáciu subdodávateľa musí dodávateľ predložiť objednávateľovi najneskôr 3 (tri) pracovné dni pred začatím plnenia plánovanej subdodávky subdodávateľom. Objednávateľ má právo odmietnuť podiel na realizácii plnenia Predmetu Zmluvy subdodávateľom. |
Námestie SNP č.33, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
6
1,00 projekt
74 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.09.2020 09:36
23.09.2020 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.09.2020 10:22 - Vstupná ponuka | 73 998,00 | € | Cena s DPH |
23.09.2020 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 42 000,06 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: