• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2020 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    24.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.09.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.09.2020 10:50

Detail zákazky Z202022718

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2020 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    24.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.09.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.09.2020 10:50

Základné údaje

Z202022718

OF-221210

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4984386

Objednávateľ

17314852

Štátny inštitút odborného vzdelávania

Bellova 54/A, Bratislava, 83763, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby, kancelársky materiál

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. kancelárske potreby
Funkcia
Vybavenie organizácie kancelárskymi potrebami v rozsahu tohto opisného formuláru.
V prípade, že je v opisnom formulári použitý konkrétny názov výrobku alebo výrobca je možné predložiť ekvivalent.
Priebežné dodávanie požadovaného tovaru počas zmluvného obdobia (12 mesiacov).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Obálky B4 bal 12
2. Obálky B4 bal 10
3. Obálky C4 s doručenkou bal 1
4. Obálky C5 bal 10
5. Obálky C5 s doručenkou bal 1
6. Obálka C6 bal 12
7. Pero gulôčkové - modré ks 650
8. Pero gulôčkové - zelené ks 200
9. Pero gulôčkové - červené ks 200
10. Pero gulôčkové - čierne ks 200
11.  Farba pečiatková - modrá ks 6
12. Farba pečiatková - červená ks 6
13. Zvýrazňovač - zelený ks 100
14. Zvýrazňovač - žltý ks 100
15. Zvýrazňovač - ružový ks 100
16. Zvýrazňovač - oranžový ks 100
17. Zvýrazňovač - sada/4 ks bal 95
18. Permanentný popisovač ks 85
19. Permanentný popisovač ks 75
20. Permanentný popisovač - sada/4 ks bal 75
21. Popisovač na CD/DVD ks 20
22. Popisovač na biele tabule - sada/4 ks bal 65
23. Ceruzka s gumou bal 27
24. Guma ks 90
25. Strúhadlo so zásobníkom ks 90
26. Korekčný roller ks 110
27. Korektor tekutý ks 45
28. Lepidlo tyčinkové ks 90
29. Lepiaca páska ks 210
30. Lepiaca páska - široká ks 220
31. Zošívačka ks 35
32. Spinky do zošívačky bal 240
33. Zošívačka veľkokapacitná ks 7
34. Rozošívačka ks 45
35. Dierovač veľkokapacitný ks 3
36. Spony listové bal 90
37. Pripínačky do korkových tabúľ bal 9
38. Nožnice ks 40
39. Nôž orezávací ks 40
40. Pravítko ks 31
41. Zásuvka kancelárska - čierna ks 20
42. Zásuvka kancelárska - modrá ks 30
43. Bloček samolepiaci ks 170
44. Záložky samolepiace ks 190
45. Záložky samolepiace - plastové ks 175
46. Papier farebný - zelený bal 4
47. Papier farebný - modrý bal 4
48. Papier farebný - ružový bal 10
49. Papier tvrdý bal 18
50. Zakladač pákový - modrý ks 325
51. Zakladač pákový - zelený ks 235
52. Zakladač pákový - čierny ks 345
53. Zakladač pákový - modrý - úzky ks 260
54. Zakladač pákový - zelený - úzky ks 205
55. Zakladač pákový - čierny - úzky ks 275
56. Euroobal - lesklý bal 150
57. Euroobal - matný bal 130
58. Rýchloviazač - modrý ks 160
59. Rýchloviazač - červený ks 110
60. Rýchloviazač - žltý ks 130
61. Rýchloviazač ROC ks 30
62. Rýchloviazač RZC ks 385
63. Odkladacia mapa s gumičkou - modrá ks 220
64. Odkladacia mapa s gumičkou - červená ks 100
65. Rozraďovač bal 90
66. Písacia podložka s klipom ks 22
67. Kniha príchodov a odchodov ks 45
68. Kniha došlej a odoslanej pošty ks 9
69. Doručovací zošit ks 50
70. Etikety samolepiace bal 38
71. Násuvná lišta 10 mm bal 10
72. Násuvná lišta 12 mm bal 4
73. Násuvná lišta 15 mm bal 2
74. Závesný obal s bočnicami - červený ks 50
75. Závesný obal s bočnicami - modrý ks 50
76. Závesný obal s bočnicami - zelený ks 50
77. Závesný obal s bočnicami - žltý ks 50
78. Priehľadná fólia na viazanie A3 bal 4
79. Zadná kartónová strana na viazanie bal 4
80. Archívna škatuľa ks 110
81. Archívna škatuľa ks 30
82. Kartónová obálka A5 ks 230
83. Kartónová obálka A4 ks 230
84. Etikety samolepiace bal 2
85. Dispenzor lepiacej pásky ks 2
86. DVD+R bal 10
87. Poznámkový blok A5 ks 30
88. Euroobal s rozšíriteľnou kapacitou bal 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Obálky B4 s krycou páskou, otvor na kratšej strane, biela, 250 x 353 mm, samolepiaca, (1bal/250 ks)
2. Obálky B4 s rozšíriteľným dnom 40 mm a krycou páskou, otvor na kratšej strane, biela, 250 x 353 mm, samolepiaca, (1bal/100 ks)
3. Obálky C4 s doručenkou samoprepisovacia s doručenkou do vlastných rúk bez opakovaného doručenia, s krycou páskou, biela, 250 x 353 mm (1bal/250 ks)
4. Obálky C5 samolepiaca s krycou páskou, biela, 162 x 229 mm (1bal/1000 ks)
5. Obálky C5 s doručenkou samoprepisovacia s doručenkou do vlastných rúk bez opakovaného doručenia, s krycou páskou, biela, 162 x 229 mm (1bal/1000 ks)
6. Obálka C6 samolepiaca s krycou páskou, biela, 114 x 162 mm (1bal/1000 ks)
7. Pero gulôčkové - modré plastové klikacie pero s gumeným úchytom, šírka stopy 0,7 mm, farba náplne: modrá
8. Pero gulôčkové - zelené plastové klikacie pero s gumeným úchytom, šírka stopy 0,7 mm, farba náplne: zelená
9. Pero gulôčkové - červené plastové klikacie pero s gumeným úchytom, šírka stopy 0,7 mm, farba náplne: červená
10. Pero gulôčkové - čierne plastové klikacie pero s gumeným úchytom, šírka stopy 0,7 mm, farba náplne: čierna
11. Farba pečiatková - modrá farba: modrá, 25 ml
12. Farba pečiatková - červená farba: červená, 25 ml
13. Zvýrazňovač - zelený zelený so zrezaným hrotom, šírka stopy: 2-5 mm
14. Zvýrazňovač - žltý žltý so zrezaným hrotom, šírka stopy: 2-5 mm
15. Zvýrazňovač - ružový ružový so zrezaným hrotom, šírka stopy: 2-5 mm
16. Zvýrazňovač - oranžový oranžový so zrezaným hrotom, šírka stopy: 2-5 mm
17. Zvýrazňovač - sada/4 ks sada zvýrazňovačov, 4 farby v sade/4 ks v balení, s klinovým hrotom, šírka stopy: 1-4 mm
18. Permanentný popisovač permanentný popisovač s okrúhlym hrotom, šírka stopy: 2,5 mm, čierny
19. Permanentný popisovač permanentný popisovač s okrúhlym hrotom, šírka stopy: 1 mm, čierny
20. Permanentný popisovač - sada/4 ks permanentný popisovač s okrúhlym hrotom, šírka stopy: 1 mm, 4 farby v sade/4 ks v balení
21. Popisovač na CD/DVD popisovač na CD/DVD s okrúhlym hrotom, šírka stopy: 0,5 mm, čierny
22. Popisovač na biele tabule - sada/4 ks sada popisovačov na biele tabule, 4 farby v sade/4 ks v balení, šírka stopy: 1-3 mm
23. Ceruzka s gumou grafitová ceruzka, tvrdosť: HB, 12 ks v balení
24. Guma vinylová guma pre všetky druhy grafitových ceruziek, v papierovom púzdre, rozmer: min. 40 x 18 x 10 mm
25. Strúhadlo so zásobníkom strúhadlo na ceruzky
26. Korekčný roller šírka stopy: 4,2 mm, dĺžka: 10 m
27. Korektor tekutý 20 ml
28. Lepidlo tyčinkové vysúvateľné tyčinkové lepidlo na lepenie papiera, gramáž: 20 g
29. Lepiaca páska 19 mm x 33 m, transparentná
30. Lepiaca páska - široká 48 mm x 66 m, transparentná
31. Zošívačka zošívačka s kovovým mechanizmom, kapacita zošitia: min. 25 listov, na spinky: 24-6 a 26-6
32. Spinky do zošívačky 26/6, 1000 ks v balení
33. Zošívačka veľkokapacitná kovová veľkokapacitná zošívačka, kapacita zošitia: min. 100 listov
34. Rozošívačka na odstraňovanie spiniek
35. Dierovač veľkokapacitný kancelársky kovový dierovač, s posuvným pravítkom, kapacita dierovania: min. 65 listov 80 g/m2 papiera
36. Spony listové kovové, 50 mm, (1bal/100 ks)
37. Pripínačky do korkových tabúľ mix farieb, 100 kusov v balení
38. Nožnice kancelárske nožnice s pogumovaným úchytom a strihacou časťou z nehrdzavejúcej ocele, celková dĺžka: 21 cm
39. Nôž orezávací odlamovací nôž v plastovej rúčke, šírka čepele: 18 mm, dĺžka: 15 cm
40. Pravítko 30 cm, transparentné
41. Zásuvka kancelárska - čierna stohovateľný odkladač formátu A4 z nepriehľadného plastu, kolmé alebo predsadené ukladanie na seba, farba: čierna matná
42. Zásuvka kancelárska - modrá stohovateľný odkladač formátu A4 z nepriehľadného plastu, kolmé alebo predsadené ukladanie na seba, farba: modrá matná
43. Bloček samolepiaci 75 x 75 mm, počet listov 4x100, mix 4 pastelových farieb
44. Záložky samolepiace papierové samolepiace záložky v piatich neónových farbách, rozmer: 15 x 50 mm, počet listkov: 5 x 100
45. Záložky samolepiace - plastové priehľadné plastové samolepiace záložky, popisovateľné, 8 farieb x 25 lístkov, rozmer: 12 x 45 mm a 12 x 42 mm
46. Papier farebný - zelený farba: pastelová zelená, formát A4, gramáž 80g/m2, (1bal/500 ks)
47. Papier farebný - modrý farba: pastelová modrá, formát A4, gramáž 80g/m2, (1bal/500 ks)
48. Papier farebný - ružový farba: flamingo ružová, formát A4, gramáž 80g/m2, (1bal/500 ks)
49. Papier tvrdý xerografický papier, biely, formát A4, gramáž 160g/m2, (1bal/250 ks)
50. Zakladač pákový - modrý potiahnutý z vonkajšej strany fóliou, s vymeniteľným chrbtovým štítkom, s uzatváracím mechanizmom, formát A4, šírka chrbta: 75 mm, farba: modrá
51. Zakladač pákový - zelený potiahnutý z vonkajšej strany fóliou, s vymeniteľným chrbtovým štítkom, s uzatváracím mechanizmom, formát A4, šírka chrbta: 75 mm, farba: zelená
52. Zakladač pákový - čierny potiahnutý z vonkajšej strany fóliou, s vymeniteľným chrbtovým štítkom, s uzatváracím mechanizmom, formát A4, šírka chrbta: 75 mm, farba: čierna
53. Zakladač pákový - modrý - úzky potiahnutý z vonkajšej strany fóliou, s vymeniteľným chrbtovým štítkom, s uzatváracím mechanizmom, formát A4, šírka chrbta: 50 mm, farba: modrá
54. Zakladač pákový - zelený - úzky potiahnutý z vonkajšej strany fóliou, s vymeniteľným chrbtovým štítkom, s uzatváracím mechanizmom, formát A4, šírka chrbta: 50 mm, farba: zelená
55. Zakladač pákový - čierny - úzky potiahnutý z vonkajšej strany fóliou, s vymeniteľným chrbtovým štítkom, s uzatváracím mechanizmom, formát A4, šírka chrbta: 50 mm, farba: čierna
56. Euroobal - lesklý lesklý, eurodierovanie, otvor zhora, formát A4, hrúbka: 40 mic., (1bal/100 ks)
57. Euroobal - matný matný, široký, eurodierovanie, otvor zhora, formát A4, hrúbka: 120 mic., (1bal/50 ks)
58. Rýchloviazač - modrý PP s eurodierovaním, s priehľadnou prednou stranou, formát A4, farba: tmavomodrá
59. Rýchloviazač - červený PP s eurodierovaním, s priehľadnou prednou stranou, formát A4, farba: červená
60. Rýchloviazač - žltý PP s eurodierovaním, s priehľadnou prednou stranou, formát A4, farba: žltá
61. Rýchloviazač ROC ROC obyčajný celý, materiál: kartón, formát A4
62. Rýchloviazač RZC RZC závesný celý, materiál: kartón, formát A4
63. Odkladacia mapa s gumičkou - modrá obal s tromi chlopňami a gumičkou, materiál: prešpán, farba: modrá
64. Odkladacia mapa s gumičkou - červená obal s tromi chlopňami a gumičkou, materiál: prešpán, farba: červená
65. Rozraďovač kartónový, úzky rozraďovač, rozmery: 100 x 240 mm, mix farieb, (1bal/100 ks)
66. Písacia podložka s klipom písacia podložka s kovovým klipom, laminovaná, formát A4, farba: modrá
67. Kniha príchodov a odchodov biely papier, formát A4, 50 listov
68. Kniha došlej a odoslanej pošty formát A4, tvrdá väzba, 96 listov
69. Doručovací zošit 30 listový, rozmer: 105 x 297 mm
70. Etikety samolepiace biele, rozmer: 70 x 37 mm, 24 etikiet na hárku, (1bal/100 hárkov)
71. Násuvná lišta 10 mm plastová násuvná lišta, 10 mm, farba: transparentná, (1bal/50 ks)
72. Násuvná lišta 12 mm plastová násuvná lišta, 12 mm, farba: transparentná, (1bal/50 ks)
73. Násuvná lišta 15 mm plastová násuvná lišta, 15 mm, farba: transparentná, (1bal/50 ks)
74. Závesný obal s bočnicami - červený uzavretý po stranách bočnicami, formát A4, s plastovým rozlišovačom s vymeniteľným štítkom na popis obsahu, farba: červená
75. Závesný obal s bočnicami - modrý uzavretý po stranách bočnicami, formát A4, s plastovým rozlišovačom s vymeniteľným štítkom na popis obsahu, farba: modrá
76. Závesný obal s bočnicami - zelený uzavretý po stranách bočnicami, formát A4, s plastovým rozlišovačom s vymeniteľným štítkom na popis obsahu, farba: zelená
77. Závesný obal s bočnicami - žltý uzavretý po stranách bočnicami, formát A4, s plastovým rozlišovačom s vymeniteľným štítkom na popis obsahu, farba: žltá
78. Priehľadná fólia na viazanie A3 plastová predná strana, formát A3, farba: číra - priehľadná, hrúbka: min. 200 mic., (1bal/100 ks)
79. Zadná kartónová strana na viazanie kartón 250 g/m2, formát A3, farba: biela, (1bal/100 ks)
80. Archívna škatuľa archívna kartónová škatuľa s odnímateľným vekom, rozmer 460 x 330 x 250 mm
81. Archívna škatuľa archívna kartónová škatuľa s výklopným vrchnákom, rozmer 400 x 330 x 295 mm
82. Kartónová obálka A5 kartónová obálka z bielej 300 g/m2 lepenky, rozmer: 205 x 260 mm
83. Kartónová obálka A4 kartónová obálka z bielej 300 g/m2 lepenky, rozmer: 280 x 360 mm
84. Etikety samolepiace biele, rozmer: 105 x 148,5 mm, 4 etikety na hárku, (1bal/100 hárkov)
85. Dispenzor lepiacej pásky stolný protišmykový dispenzor, pre pásku šírky 19 mm a do dĺžky 33 m
86. DVD+R DVD+R 8x, 8,5 GB, Dual Layer, (1bal/10 ks)
87. Poznámkový blok A5 linajkový poznámkový blok, biely papier, špirála na dlhšej strane, min. 70 listový, formát A5
88. Euroobal s rozšíriteľnou kapacitou matný, eurodierovanie, otvor z hora, spodný a bočný klin v šírke min. 20 mm, formát A4, hrúbka 170 mic., (1bal/10 ks)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet zákazky bude financovaný zo Štrukturálnych fondov a finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
Ddávateľ sa zaväzuje strpieť výkon akejkoľvek kontroly, auditu alebo iného overovania súvisiaceho so záväzkovým vzhom založeným touto zmluvou a poskytovať oprávneným orgánom všetku nevyhnutnú súčinnosť.
Oprávneným orgánom na vykonanie kontroly, auditu alebo iného overovania sú najmä: a) Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby, c) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby; d) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
f) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, g) orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov Európskej únie, h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a právnymi aktmi Európskej únie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky ako sú: dodanie tovaru, pohonné hmoty, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady úzko súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr 7 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko „Cenovú ponuku“ na všetky požadované položky (tovar), ktoré sú predmetom tejto zákazky, budú vysúťažené počas jej trvania, a ktoré sa nesmú počas platnosti zmluvy (12 mesiacov) meniť.
Množstvá, ktoré sú uvedené v tomto opisnom formulári sú predpokladané množstvá. Predpokladané množstvo tovaru nie je pre objednávateľa záväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného predmetu tejto Rámcovej dohody.
Objednávateľ môže realizovať svoje objednávky písomne, alebo faxom alebo emailom.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok Objednávateľa. Objednávka musí obsahovať: číslo objednávky, dátum vystavenia, názov a množstvo objednaného tovaru, dopravné dispozície a miesto plnenia, iné náležitosti ak vyplývajú z tejto Rámcovej dohody.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa čiastkových objednávok Objednávateľa v požadovanom množstve, druhu, balení a na požadované miesto pričom lehota dodania je do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
Dodávateľ zabezpečí dodanie nového, doposiaľ nepoužitého tovaru v originál neporušenom balení.
Vlastnícke právo k dodanému tovaru nadobúda objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa.
Dodávateľ musí neodkladne oznámiť kupujúcemu akúkoľvek udalosť, ktorá bráni alebo sťažuje včasnú dodávku objednaného tovaru.
Objednávateľ zabezpečí písomné potvrdenie prevzatia objednávky v mieste dodania.
Objednávateľ je povinný skontrolovať dodaný tovar podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je tovar poškodený odmietne tovar prevziať a dodávateľovi nevzniká nárok na zaplatenie zmluvnej ceny.
Pri zistení zjavných vád pri odbere tovaru je Objednávateľ povinný v lehote do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru písomne reklamovať zjavné vady.
Skyté vady je povinný Objednávateľ reklamovať najneskôr do uplynutia záručnej doby, ktorá je stanovená na 24 mesiacov. Dodávateľ je povinný všetky vady počas záručnej lehoty odstrániť na vlastné náklady.
Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené nesprávnou manipuláciou, skladovaním alebo iným zanedbaním zo strany kupujúceho.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Pri dodaní predávajúci doručí v súlade s platnými predpismi faktúru ako daňový doklad.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke a ich jednotlivých cien bez DPH a aj vrátane DPH.
Zálohové platby ani platby vopred nebudú na základe dohody realizované.
Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Faktúra bude predložená objednávateľovi vždy spolu s dodacím listom. Splatnosť vystavenej faktúry bude 30 kalendárnych dní od jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Táto zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného touto Rámcovou dohodou.
Zákazka bude predmetom ex-post administratívnej kontroly zo strany Riadiaceho orgánu/Sprostredkovateľského orgánu Objednávateľa.
Objednávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie etických noriem v rámci realizácie verejného obstarávania a zabezpečiť uplatňovanie primeraných a účinných prostriedkov na zabránenie nezákonných korupčných praktík. Objednávateľ nesmie prijímať žiadne ponuky, dary, platby alebo výhody akéhokoľvek druhu, ktoré by sa vykladali alebo mohli by sa vykladať priamo alebo nepriamo ako nezákonné alebo korupčné praktiky, napr. nabádanie na zadanie zákazky alebo odmeny zaň alebo nabádanie na uzatvorenie zmluvy vo verejnom obstarávaní alebo odmeny zaň.
Objednávateľ nesmie poskytnúť neoprávnené priame alebo nepriame výhody akéhokoľvek druhu sebe alebo inej osobe, ktorá je osobou blízkou Objednávateľovi a nesmie svojimi vlastnými záujmami ohroziť záujmy a ciele Národného projektu.
Zmluva nadobúda platnosť momentom jej vzniku.
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly VO realizovaného cez ET zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Schválenie Zákazky v rámci kontroly oprávneným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v „technickej špecifikácii“ predmetu zákazky a v „osobitných požiadavkách na plnenie“ zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bellova 54/A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súhrn

9 252,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Objednávateľ predloží vlastný návrh plnenia zákazky podľa položiek, kde uvedie obchodný názov tovaru, ktorý zamýšľa dodať, ako aj jednotkové ceny za jednotlivé produkty, ktoré budú záväzné po dobu 12 mesiacov platnosti Zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.09.2020 10:37

24.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 362
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.09.2020 09:33 - Vstupná ponuka 9 252,00 € Cena s DPH
24.09.2020 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 9 251,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS