36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
36033987
GAMO a.s.
Kyjevské námestie 6, Banská Bystrica, 97404, SVK
Predĺženie platnosti licencií Office 365 E1 a Microsoft Office 365 E3
Softvérový balík, Office 365 E1, Microsoft Office 365 E3, PowerPoint, OneNote, Outlook,Word, Excel,
Tovar, Služba
1. Microsoft 365 E3 (M365 E3)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávateľa predĺženia prístupu k existujúcim online službám Microsoft 365 E3 (M365 E3) pre 260 existujúcich prístupov verejného obstarávateľa pre verejnú správu (cenová hladina D) od dodávateľa registrovaného ako partnera alebo predajcu produktov spoločnosti Microsoft po dobu 12 mesiacov. Variantné riešenie sa nepripúšťa. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať požadované predĺženie prístupu k existujúcim online službám Microsoft 365 E3 (M365 E3) existujúcich prístupov verejného obstarávateľa po dobu 12 mesiacov. |
Verejný obstarávateľ̌ pre zabezpečenie výkonu odborných, administratívnych a organizačných prác súvisiacich s plnením úloh využíva platformu Microsoft 365 E3 (M365 E3). Pre zabezpečenie správneho fungovania je potrebné zabezpečiť služby Office 365 a ich obnovenie. |
Zabezpečenie plnej funkcionality aktuálneho prevádzkového prostredia Microsoft Office 365 aj po predlžení platností licencií. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Microsoft 365 E3 (M365 E3) | ks | 260 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technický názov produktu/služby | Microsoft 365 E3 (M365 E3) |
Kategória | Licencia určená pre verejnú správu |
Variantné riešenie | Sa nepripúšťa |
Záruka | Na zabezpečenie prístupu počas doby 12 mesiacov |
Doba platnosti licencií | 12 mesiacov |
2. Office 365 E1 (O365 E1)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávateľa predĺženia prístupu k existujúcim online službám Office 365 E1 (O365 E1) pre 70 existujúcich prístupov verejného obstarávateľa pre verejnú správu (cenová hladina D) od dodávateľa registrovaného ako partnera alebo predajcu produktov spoločnosti Microsoft po dobu 12 mesiacov. Variantné riešenie sa nepripúšťa. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať požadované predĺženie prístupu k existujúcim online službám Office 365 E1 (O365 E1) existujúcich prístupov verejného obstarávateľa po dobu 12 mesiacov. |
Verejný obstarávateľ̌ pre zabezpečenie výkonu odborných, administratívnych a organizačných prác súvisiacich s plnením úloh využíva platformu Office 365 E1 (O365 E1). Pre zabezpečenie správneho fungovania je potrebné zabezpečiť služby Office 365 a ich obnovenie. |
Zabezpečenie plnej funkcionality aktuálneho prevádzkového prostredia Microsoft Office 365 aj po predlžení platností licencií. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Office 365 E1 (O365 E1) | ks | 160 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technický názov produktu/služby | Office 365 E1 (O365 E1) |
Kategória | Licencia určená pre verejnú správu |
Variantné riešenie | Sa nepripúšťa |
Záruka | Na zabezpečenie prístupu počas doby 12 mesiacov |
Doba platnosti licencií | 12 mesiacov |
Názov |
Verejný obstarávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér. |
Verejný obstarávateľ požaduje od dodaváteľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
Preberací protokol musí obsahovať: |
Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, názov tovaru alebo služby, zoznam úkonov vykonaných pri plnení predmetu zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá zariadenie *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, |
meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení výhrad bude vypracovaný nový preberací protokol. |
Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a a musí byť v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia do 16.10 2020 (účinnosť licencií), t. j. do uvedeného času preukáže predĺženie licencií v stanovenom počte a uvedie nový dátum ich platnosti. |
Ponuka musí zohľadňovať̌ náklady na aktualizáciu licencií užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. Verejný obstarávateľ požaduje aktualizáciu licencií bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby. |
Dodavateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Zmluvná pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, neposkytnutie služby podľa popisu uvedenom v objednávkovom formulári je 10% z hodnoty zákazky splatná do 10 pracovných dní na účet verejného obstarávateľa uvedený v Zmluve. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
16.10.2020 00:01 — 16.10.2021 00:01
1,00 celkom
110 541,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.09.2020 10:17
23.09.2020 10:00
23.09.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.09.2020 21:22 - Vstupná ponuka | 110 532,00 | € | Cena s DPH |
23.09.2020 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 102 582,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: